وزارت امور خارجه ایران :

اخراج رژیم آمریکا از منطقه، پاسخ به حماقت و دنائت دشمن در ترور سردار سلیمانی است

حساب کاربری انگلیسی وزارت امور خارجه ایران در دومین سالگرد ترور سردار سلیمانی در مطلبی نوشت: اخراج رژیم آمریکا از منطقه، پاسخ به حماقت و دنائت دشمن در ترور سردار سلیمانی است

اخراج رژیم آمریکا از منطقه، پاسخ به حماقت و دنائت دشمن در ترور سردار سلیمانی است

در این پست توییتری آمده است: « اخراج رژیم آمریکا از منطقه، پاسخ به حماقت و دنائت دشمن در ترور سردار سلیمانی است، اما انتقام سخت به‌عنوان بخش اجتناب‌ناپذیر پرونده، تا روز موعود روی میز ملت ایران است. »

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 45
  • محمد.،،
    0

    انتقام مردم ایران ازشماهابابتظلم وچپاول که ۴۳سال رواداشتید هم پابرجاست

  • 0

    واکنش ایران به بیانیه وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و انگلیس، دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد به خاطر که متاسفانه ایران در وین همه جانبه با انگلیس و کشورهای عضو شورای همکاری خیلج فارس مذاکره و همکاری می کند چرا؟

  • 1

    مذاکره با انگلیس از ابتدا 100 درصد غلط و اشتباه بوده است چون به خاطر که انگلیس از سال 1357 تاکنون همراه با چند کشور دیگر با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن بوده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
    مشکل ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران، هر دو با انگلیس و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری حل نخواهد شد و حل نمی شود.

  • ناشناس
    3

    فعالیت هسته ای ایران با تهدید صهیونیست ها محدود نمی شود
    فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران با تهدید نظامی صهیونیست ها محدود و یا متوقف نمی شود.
    از صهیونیست ها انتقام می گیریم

  • ناشناس
    1

    مردم ایران مظلوم از اول انقلاب تاکنون به خاطر اهانت ها، خیانت ها و جنایت های آمریکا و متحدانش و مدعیان دروغین حقوق بشر بیش از 400 هزار تن شهید داده است/ دولت، دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس به همراه دولت حسن روحانی، ظریف وعراقچی همه جانبه با دشمنان مردم مظلوم ایران مذاکره و همکاری کنند شرم آور است.

  • ناشناس
    0

    قبلاً غربیها میگفتند که قاسم سلیمانی، بیش از هزار شهروند آمریکایی را به قتل رسانده است. آیا این ادعا درست است؟

  • رضا
    0

    انها منطقه را غارت کردند حالا خودشان برای کاهش هزینه هاشان دارند میرند شما ادعا میکنید بیرون کردید نفر دوم کشور را تیکه پاره کردن و شهید کردن عرضه نداشتید یه سرباز ازشون بکشید واقعا ادم احساس حقارت میکنه شما چطور ادمهای هستید یه ذره غیرت تو وجودتون نیست فقط دروغ وادعا و ظلم به ملت مظلوم فقیر ایران

  • ناشناس
    0

    قاسم سلیمانی فقط با داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مبارزه می کرد و نه هزار شهروند آمریکایی

  • 0

    بیش از هزار شهروند آمریکایی در عراق چه غلطی می کردند

  • 0

    حمله تروریستی اهواز و دیگر شهرهای ایران کار داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات بود.

  • 0

    آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار به تروریست های داعش در سوریه، عراق و اردن آموزش نظامی می دهد و همچنان نیز ادامه دارد.

  • 0

    کمک عربستان به داعش لورفت

  • 0

    آمریکا عناصر داعش را در اردن آموزش داده است!

  • 1

    4 بار ازدواج زن فرانسوی با تروریست های داعش برای جامعه بین المللی و برای مدعیان حقوق بشر شرم آور است.
    حضور فرانسه درسوریه، عراق، لیبی، افغانستان، یمن و منطقه خاورمیانه ازبتدا غیرقانونی بوده است.
    فرانسه ازسال 2001 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگر گروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال غارت نفت، قتل عام مردم خاورمیانه و منافع خودش درمنطقه خاورمیانه است.


    رزمنده ایرانی، وزیر دفاع فرانسه را به دخالت و مداخله درامور ایران متهم کرد
    که این یک اقدام خطرناک و دخالت درامور داخلی ایران است.
    فرانسه حق دخالت درامور داخلی ایران ندارد.
    فرانسه ازسال 1357 تاکنون درامور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیزادامه می دهد/ فرانسه ازسال 1357 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین در عراق و ایران بوده است و همچنان نیز از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند.
    4 بار ازدواج زن فرانسوی با تروریست های داعش برای جامعه بین المللی و برای مدعیان حقوق بشر شرم آور است.
    حضور فرانسه درسوریه، عراق، لیبی، افغانستان، یمن و منطقه خاورمیانه ازبتدا غیرقانونی بوده است.
    فرانسه ازسال 2001 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگر گروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال غارت نفت، قتل عام مردم خاورمیانه و منافع خودش درمنطقه خاورمیانه است.


    مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون به ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقن، اشرار، اغتشاشات، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی خدمت کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    جامعه بین الملل در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان شکست خورده است.
    اعتراف اوباما به نقش آمریکا در پیدایش داعش
    اعتراف دیرهنگام حامی اصلی داعش مانند باراک اوباما سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر اشتباه ما در تهاجم سال 2003 به عراق، داعش را به وجود آورد.

    احتمال محاکمه سربازان آمریکایی و انگلیسی به جرم جنایت جنگی درعراق سال 2003
    چرا دیوان کیفری بین المللی ازسال 2003 تاکنون به پرونده جنایات جنگی آمریکا و انگلیس درعراق رسیدگی نمی کند.


    دخالت و مداخله ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه درامور داخلی ایران برای فرانسوی ها گران تمام می شود.
    دخالت و مداخله وزیر دفاع فرانسه در امور داخلی ایران برای فرانسوی‌ها گران تمام می شود.

    کم عقلی آن بود که اجازه دهند ژان ایو لودرپان نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر امور خارجه فرانسه جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک بعد از این همه اهانت، توهین، بی احترامی، دخالت، مداخله و خیانت علیه این ملت، پا براین خاک مقدس بگذارد دولت، ظریف، عراقچی، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس باید از رورد این فرد بی ارزش و همجنس گرا خودداری می کردند.
    مورد جواب دندان شکنی به فرانسه جنایتکار شماره یک و رئیس جمهور اوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران و ایرانیان می توانند.
    فرانسه جنایتکار شماره یک ثابت کرد که با ملت ایران دشمن است، نه روحانی و ظریف
    ملت ایران دربرابر دیکتاتوری فرانسه جنایتکار شماره یک سرخم نمی کند.

  • 0

    ایران در این مدت 8 سال به خاطر، به علت و دلیل سیاست نادرست، غلط و اشتباه روحانی، ظریف، عراقچی و... بیش از 999 میلیارد دلار برای گفت گو، مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی، توافق هسته ای بی مورد و برجام بی مورد هزینه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
    مقامات آمریکایی با دستور حمله هوایی به فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.

  • 0

    ایران در این مدت 8 سال به خاطر، به علت و دلیل سیاست نادرست، غلط و اشتباه روحانی، ظریف، عراقچی و... بیش از 999 میلیارد دلار برای گفت گو، مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی، توافق هسته ای بی مورد و برجام بی مورد هزینه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
    روحانی، ظریف، عراقچی و مسئولین ازسال 1392 تاکنون ثابت کردند که دیگر نمی توانند از حق و حقوق مردم و کشور در برابر آمریکا و کشورهای اروپایی و... دفاع و حمایت کنند.

  • ناشناس
    0

    مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
    در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

  • 0

    تجاوزات آمریکا علیه ایران با ترامپ شروع نشد
    حمله آمریکا به پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و شهادت ۲۹۰ مسافر آن
    ۳۱ سال پیش در چنین روزی، ناو آمریکایی پرواز ۶۵۵ ایران ایر که یک هواپیمای مسافربری بود را بر فراز آب‌های سرزمینی ایران ساقط کرد و همه ۲۹۰ فرد بی‌پناه شامل ۶۶ کودک را کشت. تجاوزات آمریکا علیه ایران با دونالد ترامپ شروع نشده است.
    تیر ۱۳۶۷ (سوم جولای ۱۹۸۸) پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ هواپیمایی ایران‌ایر از تهران به مقصد دوبی پس از توقف بین راهی در بندرعباس به سمت دوبی در حرکت بود که با شلیک موشک از ناو «یواس‌اس وینسنس» نیروی دریایی آمریکا در ارتفاع ۱۲ هزار پایی بر فراز خلیج فارس سرنگون شد. این حمله موشکی به شهادت تمامی ۲۹۰ سرنشین آن منجر شد.
    دولت آمریکا ادعا کرد که ناو این کشور به اشتباه هواپیمای مسافربری را با یک هواپیمای جنگی اشتباه گرفت؛ ادعایی که کارشناسان مختلف آن را رد کرده‌اند. مقام‌های آمریکایی همچنین به تمام نیروهای ناو وینسنس پس از این حمله، مدال دادند و جورج بوش پدر (رئیس‌جمهور وقت) به «ویل راجرز» فرمانده ناو مدال «لژیون لیاقت» داد.

  • 0

    آقای ویلیام راجرز، فرمانده سابق ناو وینسنس، جنابعالی در روز ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، با شلیک موشک به هواپیمای مسافربری در آسمان خلیج فارس، جنایت دیگری را علیه بشریت در تاریخ به نام خود ثبت نمودید. در این جنایت هولناک ۲۹۰ انسان بیگناه در یک لحظه کشته شدند، که ۶۶ نفرشان کودک و ۵۳ نفر زن بودند.
    مسئولین نابخرد امریکایی به جای مجازات و مواخذه مجرم در دادگاه صالحه، جنابعالی را همچون آقای پاول تیبت در هیروشیما، مورد تشویق قرار داده و با اعطای مدال افتخار، غم و اندوه بازماندگان این فاجعه را مضاعف نمودند. صرفنظر از این نمایش اعطای مدال، نام شما در کنار دیگر جنایتکاران همچون صدام، هیتلر، موسولینی، شارون و پاول تیبت در تاریخ به عنوان اسوه های رذالت زنده خواهد ماند تا به عنوان نمادی از شرارت، سقوط اخلاق و تباهی در عبرت جامعه بشری درس‌آموز باشید.
    توجیه جنایت با اعطای نشان افتخار به جنابعالی، دلیل روشنی بر طراحی و برنامه ریزی قبلی در ارتکاب این جنایت بوده و قرائن و شواهد دیگر نیز آن را تایید می نماید، وجدان تنها قاضی درونی است که تبهکاران را پس از انجام جنایت مورد سرزنش قرار خواهد داد و هیچ راه فراری از این محکمه تا لحظه مرگ وجود ندارد که خودکشی هزاران نظامی کشور شما، بازگشته از خاورمیانه، موید آن می باشد.
    انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۹۰ مسافر بیگناه این جنایت هولناک، از جنابعالی درخواست دارد تا سی و یکمین سالگرد را غنیمت شمرده و فاجعه را مورد مرور و بازبینی قرار داده و قضاوت خود را برای جامعه بیان نمایید تا بخشی از حقیقت و دسترسی به عدالت برای بازماندگان فراهم گردد.
    امید است با این حرکت انسانی گام کوچکی در تخفیف مجازات خود در دادگاه افکار عمومی برداشته و وجدان های خفته دیگر را در پیروی از عقل سلیم و احترام به شان و کرامت انسان یاری نمایید.
    دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ (سوم ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی) هواپیمای مسافری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره هنگام با ۲ موشک ناو آمریکایی وینسنس به عمد مورد حمله قرار گرفت که تمامی ۲۹۸ مسافر و خدمه آن اعم از مرد و زن، کودک و نوجوان و کهنسال به شهادت رسیدند.

  • 0

    منافقین چگونه متولد شد؟ / حامیان گروهک تروریستی منافقین چه کسانی هستند؟ گروهک تروریستی منافقین درسال 1357 توسط فرانسه با هماهنگی، همدستی و همکاری صدام دیکتاتور، برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
    چرا فرانسه ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است؟
    ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزار شهید ایرانی+ فیلم
    و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1357 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
    دولت روحانی، ظریف، عراقچی، برخی مسئولین و نمایندگان مجلس هم تاکنون نه تنها در برابر مقابل آمریکا و متحدانش از حق و حقوق ملت ایران دفاع و حمایت نکردند و متاسفانه همه جانبه هم با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین، مذاکره، ملاقات، دیدار، گفت و گو و همکاری کردند.

  • 0

    دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

  • 0

    دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

  • ناشناس
    0

    آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

  • 0

    آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

  • 0



    شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
    اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

  • ناشناس
    0

    دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟

  • 0


    عملکرد دولت حسن روحانی به همراه ظریف، عراقچی و برخی مسئولان و نمایندگان مجلس در این مدت 8 سال فقط اهانت و خیانت به کشور بوده است.

  • 0


    در پاسخ به ژان ایو لودریان بی ادب وزیر خارجه فرانسه جنایتکار
    و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
    و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
    فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا جنایتکار در جهان بوده است.
    فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

  • 0


    ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
    امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
    امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
    امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.

  • 0


    نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است.
    سرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد.
    اسرائیل حق حرف زدن درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است.
    اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.

  • ناشناس
    0

    دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
    ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.

  • 0

    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

  • 0

    جنایات ائتلاف سعودی در یمن، لکه ننگ است
    جنایات ائتلاف متجاوز در یمن، از نظر جامعه بشری، لکه ننگ است...همه مردم می‌گویند که تجاوز به یمن، یک جنگ فاجعه‌بار است که به کمترین معیار انسانی و ارزشها و اخلاق همخوانی ندارد.
    آمریکا جنایتکار به همراه اروپا و اسرائیل از سال 1394 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز رژیم سعودی در جنگ یمن بوده است.

  • 0

    برنامه هسته ای ایران هیچ ارتباطی و ربطی به فرانسه جنایتکار شماره یک ندارد/ مذاکره با فرانسه جنایتکار شماره یک غلط و اشتباه بود.فرانسه جنایتکار شماره یک حق دخالت و مداخله در امور ایران را ندارد.ماکرون باز سخنگوی ریاض و تل‌آویو درباره ایران شدفرانسه جنایتکار شماره یک فقط زور را می فهمدبا تروریسم مورد حمایت فرانسه مبارزه و مقابله خواهیم کرد.

  • 0

    جناب آقای حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور
    سیاست جمهوری اسلامی ایران مبارزه با آمریکا بوده است و نه مذاکره ، گفت وگو، ملاقات ، دیدار و همکاری با آمریکا
    چون آمریکا از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

  • ناشناس
    0

    کاخ سفید: آماده مذاکره با ایران درباره برجام هستیم
    ولی ما با قاتل شهید سردار سلیمانی مذاکره و همکاری نمی کنیم

  • ناشناس
    0

    گروهک تروریستی منافقین، القاعده و داعش را آمریکا به وجود آورد پس چرا روحانی و ظریف باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا هستند.

  • 0

    گروهک تروریستی منافقین را فرانسه ایجاد کرد/ مذاکره ایران با فرانسه هم غلط و اشتباه بود.

  • ناشناس
    0

    در پاسخ به سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان
    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.

  • ناشناس
    0

    در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
    مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است..

  • 0

    همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
    همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
    کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
    صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
    متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
    جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟

  • ناشناس
    0

    اعتراف رژیم صهیونیستی به نقش‌خود در ترور حاج قاسم
    29 آذر 1400 ساعت 20:53
    یک مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی برای نخستین بار اعتراف کرده که تل‌آویو در ترور سردار سلیمانی نقش داشته است.
    ________________________________________
    به گزارش جهان نیوز، برای نخستین بار یک مقام ارشد سابق ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که تل‌آویو در ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده است.

    «تامیر هیمن»، رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه گفته که تل‌آویو در این عملیات که دو سال پیش با رهبری آمریکا انجام شد «نقشی ایفا کرده است.»
    او از ترور سردار سلیمانی به عنوان یکی از «دو ترور مهم و قابل توجه» در دوران حضورش در این سمت یاد کرده است. او گفته که ترور مهم دیگر «بها ابوالعطا»، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی بوده است.

    روزنامه جروزالم‌پست نوشته این نخستین بار است که یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی نقش اسرائیل در این عملیات را تأیید کرده است.

    چند ماه پیش یاهونیوز گزارش داد اسرائیلی‌ها برای کمک به رصد جابجایی‌های سردار سلیمانی امکان دسترسی آمریکا به چندین شماره موبایل که متعلق به او بود را فراهم آوردند.

    هیمن با حمایت از عملیات تروریستی آمریکا گفت: «ترور سلیمانی مهم بود، زیرا دشمن اصلی ما ایران است. کمتر می‌توان کسی را با چنین مقام بلندپایه‌ای پیدا کرد که هم کنشگر میدان باشد، هم استراتژیست و هم سرباز.»

    ارتش آمریکا بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ طی یک عملیات تروریستی به دستور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، سردار سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله المهندس را لحظاتی بعد از ترک فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

    اقدام آمریکا واکنش‌ها و محکومیت‌های بین‌المللی به همراه داشته است. «اَگنِس کالامارد» گزارشگر ویژه سازمان ملل در حوزه ترورهای غیرقانونی و خودسرانه در دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر این سازمان سال گذشته جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» را غیرقانونی خوانده بود.

    کالامارد در گزارشی ضمن رد کردن ادعاهای مقامات آمریکایی درباره دلیل ترور سردار سلیمانی، نوشت واشنگتن نتوانسته مدارک کافی برای توجیه دلیل انجام این حمله ارائه کند.

    وی در ادامه با تأکید بر اینکه ترور سردار سلیمانی به همراه «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشدالشعبی در عراق و چند تن دیگر از همراهانشان، نقض منشور سازمان ملل متحد بوده خواستار اعمال مقررات سخت‌‌گیرانه‌تری درباره کشتار به وسیله پهپادهای تهاجمی شده است.

    جدا از این، این اقدام تروریستی در داخل خود آمریکا هم با واکنش روبرو شده و نمایندگان کنگره آمریکا تصریح کرده‌اند دولت ترامپ بدون ادله و استنادات قانونی این عملیات را انجام داده است.

    ترامپ و مقام‌های ارشد دولت وی مدعی شده‌اند که رئیس‌جمهور آمریکا دستور ترور سپهبد سلیمانی را در واکنش به تهدیدات «قریب‌الوقوع» وی علیه پرسنل آمریکا در منطقه صادر کرد اما مقام‌های دولت او نتوانستند هیچ سندی در تأیید این ادعا ارائه کنند.

    «مایک پامپئو»، وزیر خارجه وقت آمریکا بعد از اجرای این عملیات بارها درخواست نماینده‌های کنگره برای حضور در جلسات استماع و ارائه مستندات قانونی رد کرد.

    «الیوت انگل» رئیس وقت کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بعد از امتناع پامپئو از حضور در جلسه استماع کنگره گفته بود: «هر روز که می‌گذرد سوالات جدیدی درباره حمله‌ای که به کشته شدن ژنرال سلیمانی منتهی شد ایجاد می‌شود. آیا واقعا یک تهدید حتمی وجود داشت؟ آیا این بخشی از یک عملیات بزرگتر بود؟ توجیه قانونی آن چه بود؟ مسیر پیش رو چیست؟ با توجه به توضیحات آشفته‌ای که از سوی دولت وجود دارد، وزیر امور خارجه باید از این فرصت استقبال کرده تا به سوالات در برابر مردم آمریکا پاسخ دهد. این کمیسیون انتظار دارد که هر چه سریعتر (پاسخ سوالات) را از وی بشنود.»

  • 0

    حدود ۳۲۵ هزار زن و کودک در آمریکا قربانی بردگی جنسی هستند
    سخنگوی وزارت خارچه چین امروز دوشنبه آمارهایی درباره برخی معضلات اجتماعی در آمریکا ارائه داده است.

    سخنگوی وزارت خارچه چین امروز دوشنبه آمارهایی درباره برخی معضلات اجتماعی در آمریکا ارائه داده است.
    ژائو لیجیان، سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین در نشست خبری روزانه گفت: «درباره کار اجباری، این عنوان بیش از هر کسی شایسته آمریکا است. نزدیک به ۵۰۰ هزار کارگر مزرعه کودک در آمریکا وجود دارند.»

    وی اضافه کرد: «تقریباً ۲۴۰ هزار تا ۳۵۰ هزار زن و کودک در آمریکا قربانیان بردگی جنسی هستند. طی ۵ سال گذشته سالانه نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر برای کار اجباری به آمریکا قاچاق می‌شوند.»


    سخنگوی وزارت خارجه چین به مسئولان آمریکایی که در امور داخلی چین دخالت می‌کنند توصیه کرده تمرکزشان را بر مسائل داخلی کشور خودشان قرار دهند.
    او گفت: «آنها باید قدری توجهاشان را معطوف آن کودکانی کنند که قربانی کار اجباری شده‌اند، بایستی زنان و کودکان قربانی بردگی جنسی را نجات دهند و برای آن آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار که از کار اجباری در مزارع پنبه فوت کردند گرامی‌داشت برگزار کنند.»
    نشریه فورچون چند سال پیش نوشته بود که قاچاق انسان در آمریکا یک پدیده همه‌گیر است و یک کسب و کار بزرگ به حساب می‌آید.

  • ناشناس
    0

    ترور سردار سلیمانی و... در تاریخ 13 دی 1398 در فرودگاه بین المللی بغداد بزرگترین سند جنایت‌های آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در عراق بوده است.

  • آنتی باکتریال
    0

    چخه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها