الکاظمی برای دیدار با مقتدی صدر به نجف رفت

نخست‌وزیر عراق امروز پنجشنبه به نجف اشرف رفت؛ سفری که برخی منابع عراقی با هدف دیدار با لوی الیاسری استاندار مستعفی نجف دانسته اند و برخی می گویند برای دیداری احتمالی با سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر به این شهر رفته است.

الکاظمی برای دیدار با مقتدی صدر به نجف رفت

به گزارش بغداد الیوم، «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق امروز به نجف اشرف رفت تا با تعدادی از مسئولان استان دیدار کند.

اولین خبرها حاکی است که پس از ورود به نجف، با «لؤی الیاسری» استاندار نجف و «هاشم الکرعاوی» معاون استاندار دیدار و گفت‌وگو کرده است.

در همین ارتباط، پایگاه عراقی «شفق نیوز» گزارش داد که این سفر دو روزه پس از موافقت الکاظمی با استعفای «لؤی الیاسری» استاندار نجف و تعیین «هاشم الکرعاوی» معاون اول استاندار به جای او، انجام گرفته است.

برخی خبرها حاکی است که لوی الیاسری تحت فشارهای خارج از دولت، اواسط دی ماه مجبور به استعفا شده بود که گویا الکاظمی دو روز پیش استعفای او را پذیرفته است.

در عین حال خبرنگار السومریه نیوز  گفته که این سفر الکاظمی با هدف دیدار با سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق صورت گرفته است و به احتمال قوی دو طرف امروز در الحنانه با یکدیگر دیدار کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بابائی
    0


    ترور سردار سلیمانی و... در تاریخ 13 دی 1398 در فرودگاه بین المللی بغداد بزرگترین سند جنایت‌های آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در عراق بوده است.

  • پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی به کجا رسیده است؟
    0

    پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی به کجا رسیده است؟
    استاد حقوق بین‌الملل دانشگاه بغداد ابعاد پرونده پیگیری ترور شهید سلیمانی را تشریح و فاش کرد که دولت مصطفی الکاظمی به وظیفه‌اش در این پرونده به اندازه کافی عمل نمی‌کند.

  • بابائی
    0

    هر جا آمریکا حضور داشته باشد، القاعده درآنجاست.
    هر جا آمریکا حضور داشته باشد، داعش درآنجاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها