پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س)

رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س) پیامی صادر کردند.

پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س)

رهبر معظم انقلاب اسلامی طی پیامی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س) تاکید کردند: تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه‌ برگشته، با روز شهادت صدیقه‌ طاهره سلام‌الله‌علیها مبشّر ابدیّت یاد و خاطره‌ آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه‌ آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد ان‌شاءالله.

متن پیام مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

سلام بر شهیدان گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه‌ی افلاکیان. فداکارانی که پس از گذشت سالیان دراز از لحظه‌ شهادتشان کشور را با رائحه‌ معنویت و جهاد، معطّر می سازند و پرچم افتخار به خونهای ریخته شده در راه اسلام و قرآن را، بیش از پیش به اهتزاز در می آورند.

تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه‌ برگشته، با روز شهادت صدیقه‌ طاهره سلام‌الله‌علیها مبشّر ابدیّت یاد و خاطره‌ آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه‌ آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد ان‌شاءالله.

به ارواح طیبه‌ این شهیدان و به چشمها و دلهای منتظر پدران و مادران و همسران آنان سلام و درود میفرستم و فضل و رحمت فزاینده‌ی پروردگار را برای همه‌ی آنان مسألت می کنم.

IMG_20220106_104133_773

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • شهرام.ر
    4

    خیلی از خانواده‌های شهدا با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارند.بنیاد شهید که هدف از تأسیس آن کمک به بازماندگان این عزیزان بود اکنون تبدیل شده به منبع تجاری برای دزدانی که از نام این عزیزان سواستفاده کرده و میکنند . باوجود اعتراضات فراوان خانواده های این عزیزان ,این سودجویی ها همچنان ادامه دارد. آرمان های آن جانبازان و ایثارگران و شهدا در کشور ما نادیده گرفته می‌شود گویی تمام شهدا جنگ تحمیلی عرب زاده!! بوده‌اند و هیچکس برای دفاع از ایران به میدان نرفته است!!!.(جنگ ما با کشور مسلمان و عرب منطقه بود). به‌جای این همه گریه و زاری بی ارزش ، از آرمان‌های آن عزیزان درس بگیریم و خانواده هایشان را عزیز بشماریم بدون ایجاد تبعیض بین آنها که این جور تبعیض ها ضربه محکم‌تری بر این خانواده‌ها است و بقیه مردم .شهید رهرو میخواهد نه عزادار.

    نظرات شما -
    • حسین
      2

      شهرام ز آیا شهدا برای پول رفتن شهید شدن؟ برای مال دنیا رفتن؟ اونها با خدای خود معامله کردن اکثر شهدا کمتر از ۲۰ سال سن داشتن ،خجالت بکش شرم کن حیا کن این همه خدمات از بنیاد شهید میگیری مثل استخدام، درس و دانشگاه با سهمیه و مفت دارو و دکتر آزمایش رایگان وام های میلیونی جورواجور و ...باز شکمت سیر نمیشه از اسم شهدا سوء استفاده نکن میخوای ملت ایران برن یه کشور دیگه ایرانو بدن به امثال دنیا پرستانی مثل تو؟؟

    • ناشناس
      2

      راه شهید و شهدایی که ازشون دم میزنی با مفت خورهایی مثل تو فرسنگها فاصله داره افسوس ...

  • اکبر نعمت الهی
    0

    وقتی میگین کشور امام زمان به فکر تفصیر آیه شریف قران مافتم....؟؟؟

  • ناشناس
    1

    ای بانوی دوعالم .
    خودت کشور ما رونجات بده.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    خدایا تو فقر به داد این کشور و مردم برس
    ای فریاد رس....

  • منتقد
    0

    خدا لعنتتان کند
    مردم را مشغول چه کارهائی کردید و از چه چیزها تشکر می کنید....تمام سال را با عزا و غم پر کردید...
    زندگی مردم را نابود کردید !!!

  • ناشناس
    1

    زمانی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف میاد طبق روایت یک فقیرندارد

  • ناشناس
    6

    ما ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران از مقام معظم رهبری امام خامنه ای( ع) به خاطر پیام ،تشکر می کنیم تشکر

  • ناشناس
    0

    شهدا رفتن برای آرمان خودشون ولی پسران این مسئولان که گردنشون از کمر من کلفت تره رنگ جبهه و جنگ رو ندیدن بچه های مردمو به کشتن دادید که بهتر کشورو چپاول کنید ....

  • ناشناس
    0

    کاشکی مسوولان محترم بخاطر کشتار مردم در این سالها هم پیام همدردی به مردم ایران می دادند،پیام برای حوادث ۱۴۰۰ پیش چه دردی را از بشر امروز درمان می کند،در طول این ۱۴۰۰ سال در این کره خاکی جرم و جنایت هایی اتفاق افتاده که جنگ های صدر اسلام و قضیه عاشور در برابر آنها مثل قطره در برابر اقیانوس است.هم وطن لطفا کمی تفکر بفرما.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها