تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئیس/ اعلام انزجار از قاتلان سرداران مقاومت/ ویدئو

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران همزمان با شب سالگرد شهادت سردار سلیمانی و در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا، مقابل سفارت سوئیس تجمع کردند.

تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئیس/ اعلام انزجار از قاتلان سرداران مقاومت/ ویدئو

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران دقایقی پیش و همزمان با شب سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مقابل سفارت سوئیس( حافظ منافع آمریکا) تجمع کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، «شعار ما یک کلام؛ انتقام انتقام» و... ترور سردار سلیمانی توسط نیروهای تروریست آمریکا را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در مقابل سفارت سوئیس ضمن هم خوانی سرود « ای لشگر صاحب زمان؛ آماده بادش، آماده باش» پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و انزجار خود از قاتلان سردار سلیمانی و همراهانش را نشان دادند.

حجم ویدیو: 4.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37 | دانلود ویدیو
منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • احمد
    0

    شما فکر کردید با شعار چه اتفاقی مبافتد اقای ترامپ سردار سایمانی را شهید کرد و حالا هم دارد در تعطیلات کیفشو میبردمردم هم بهاطر سیاستهای غلط دارن زجر میکشن یک مشت ادم سودجو هم بقدرت ودزدیشون ادامه میدهند ای دانشجو بخودت بیا قرن ۲۱ است ما از شما بیشتر توقع داریم اعلام میکنن هر ده دقیقه یک کودک در یمن فوت میکند خدا لعنت کند باعث وبانی انرا از عربستان و امریکا و غیره .............

  • ناشناس
    0

    ایران دور خورد؛ پروژه کریدور تجاری امارات-ترکیه از عراق می‌گذرد.(فرارو) و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها