معاونت پارلمانی ریاست جمهوری:

آماری از تعداد جلسات مجلس و دولت/ وزرا ۸۰۰ بار با نمایندگان دیدار کردند

معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گزارشی از میزان تعامل وزرا و معاونان پارلمانی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.

آماری از تعداد جلسات مجلس و دولت/ وزرا ۸۰۰ بار با نمایندگان دیدار کردند

از شروع دولت سیزدهم تاکنون ۵۷۷ مورد معاونین پارلمانی و مدیران کل امور مجلس وزارت خانه‌ها در محل مجلس شورای اسلامی حاضر و پاسخگوی سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده‌اند.

 همچنین اعضای کابینه دولت مردمی، ۷۹۶ مورد با نمایندگان در مجلس شورای اسلامی ملاقات داشته و پاسخگوی سوالات ایشان بوده‌اند و ۸۷۰ بار نمایندگان در محل وزارت خانه‌ها و دستگاه های دولتی با وزرا برای پیگیری امور دیدار داشته‌اند.

از شروع دولت سیزدهم تاکنون نمایندگان ۱۷ استان شامل ۱۷۲ نفر از نمایندگان مردم شریف استان ها در قالب دیدارهای مجامع استانی با آیت الله رئیسی، رئیس جمهور دیدار و گفت و گو داشته‌اند، این تعداد به غیر از دیدارهای موردی و سفرهای استانی است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مشکلات مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند چرا؟

  • ناشناس
    0

    دیدار 800 بار خروجی برای مردم 0 کیسه ها بعداز 4سال ؟

  • ناشناس
    0

    دولتها چگونه می توانند با کمک ملت ها مدیرت کشوری موفق داشته باشند؟
    ---
    دولتها بویژه دولتهای دینی با نعمتهای خدا داده ای که در کشورهای خود از جانب ملت های خویش برای مدیریت بهینه در اختیار آنان امانت گذاشته شده اند ؛ اگر نتوانند زیر نظر و پیگیری ضابطه مند دقیق نهادها و ارگانهای نظارتی امین ، با ضوابط حساب شده ی عقلی و با امانت داری وعدالت گرایی و پرهیز از همه ی اسرافهای خرد گریزی که بی بازده مثبت و سازنده داراییهای کشور را هدر می دهند ، زندگی سالم برخوردار از آرامش و آسایش و امنیت برای ملت ها سازمان دهی کنند ؛ بجز زمینه سازی برای بد بین شدن ملت ها و راه گشودن به روی نفوذ بیگانگان بدخواه و عوامل درونی آنان به کشورها برای تخریب و چپاول ثروتها و چیره شدن بر سرنوشت ملت ها ؛ بازده دیگری نخواهند داشت و سر انجام و بتدریج کشور ها و نظام های خود را به سوی ضعف و فرو پاشی سوق خواهند داد.
    در تلاش در راستای تامین نیازنهای بازدارندگی مطلوب برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان بدخواه ؛ نباید با اغراق در اسراف ؛ تامین و تضمین منطقی آسان و نسبتا ارزان نیازهای لازم زندگی و کار همه ی اقشار ملت ها نادیده گرفته شوند .
    هرگز و هیچگاه نباید و نشاید دولتیان دولتهای دینی در همه کارهای مدیریتی خود در تامین و تضمین عالمانه و ضابطه مند نیازهای ملت ها و کشورهای خود ؛ ایمان همیشگی به توکل به خداوند توانای مطلق و ایمان بی تردید به کار ساز بودن قطعی اعتماد خرد گرا و فروتنانه به مددهای غیبی او را لحظه ای فراموش کنند.
    مدیران دولتهای مؤمن در مدیریت کارهای خود در وظیفه خدمت به هم میهنان و کشور باید همیشه با نیایش و استغاثه و درخواست موفقیت در این مدیریت با فروتنی و تواضع عالمانه به درگاه با عظمت جهان شمول خداوند روی آورند ؛ چون تنها خداوند است که به همه ی جزئیات حقایق خیر وشر بشر آگاه و توان فراگیر دخل و تصرف حکیمانه در این حقایق را دارد.
    خداوند به بندگان خود در قرآن وعده داده است چناچه به شرایط خدا پسندانه ی درخواستهای منطقی خود با توکل صادقانه به خداوند در حد توان پایبند باشند و به خواسته های وحیانی او مطابق با شناختهای محکم و مفصل وحی اصیل و تحریف نشده ی الهی لبیک گویند ؛ رسیدن به نیازهای حیاتی برای آنان بی تردید مطابق با حکمت بی کران الهی آسان خواهد شد و از برکتها و نعمتهای فراوان الهی برخوردار خواهند گردید .
    همه مشکلات و تنگناهای دامن گیر زندگی بشر همیشه بی تردید از نادیده گرفتن خواستهای وحیانی حکیمانه ی انسان ساز و حیات بخش و سعادت آفرین آسان و اجرا پذیر خداوند توسط حاکمان و اقشار مختلف ملت ها و از غفلت آنان از این خواستهای وحیانی سرچشمه می گیرند و با ادامه ی این غفلت این مشکلات و تنگناها ادامه می یابند.

  • اعتراض
    0

    عملکرد و رفتارنمایندگان مجلس تاکنون ثابت کرده است که نماینده نظام هستند، نه نماینده مردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها