رونمایی از هیئت اجرایی حزب کارگزاران/ هاشمی ها «معاون» شدند

اعضای هیئت اجرایی حزب کارگزاران سازندگی ایران که از سوی حسین مرعشی، پیشنهاد شده بودند، از شورای مرکزی رأی اعتماد گرفتند.

رونمایی از هیئت اجرایی حزب کارگزاران/ هاشمی ها «معاون» شدند

جلسه این هفته شورای مرکزی حزب به ریاست محسن هاشمی و به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

هیئت اجرایی حزب کارگزاران سازندگی انتخاب شدنددر ابتدای این نشست، چارت جدید حزب از سوی غلامرضا پناه، دبیر کمیته تشکیلات ارائه شد و با رأی شورای مرکزی به تصویب رسید.

در ادامه، حسین مرعشی، دبیرکل کارگزاران سازندگی ایران اعضای پیشنهادی خود برای هیئت اجرایی حزب را بر اساس چارت جدید ارائه کرد که با رأی اعتماد شورای مرکزی، اعضای این هیئت انتخاب شدند.

هیئت اجرایی حزب کارگزاران سازندگی انتخاب شدندبر این اساس، علی هاشمی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی، فائزه هاشمی به عنوان معاون فرهنگی و آموزشی، امیر اقتناعی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی و هادی حدادی به عنوان معاون طرح و برنامه انتخاب شدند.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی نیز به ریاست دفتر حقوقی حزب برگزیده شد.

اعضای هیئت عامل امور استان‌های حزب کارگزاران سازندگی ایران نیز شامل علی جمالی، جهانبخش خانجانی، امیر اقتناعی و شهربانو امانی انتخاب شدند.

همچنین مصطفی پهلوانی به عنوان مشاور دبیرکل و مدیر روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی ایران برگزیده شد.

در ادامه این جلسه، ولی‌اله افخمی دبیر کمیته اقتصادی گزارشی درباره لایحه پیشنهادی دولت برای سال ۱۴۰۱ ارائه کرد و اعضای شورای مرکزی حزب به ارائه نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    آقای محسن هاشمی از پتانسسیل خوبی برای مسئولیتهای سنگینی برخوردارند .نظام بدور از ّبغظها از ایشون استفاده کنه .

  • محمد
    0

    عجب روزگاری شده بچه ها عوض شدند پدرانی که یک عمر بخاطر این نظام جانفشانی کردند وانهایی که هنوز درقید حیات هستند از دست بچه هایشان رنج وعذاب میکشند..چرا چون بچه ها دنبال رو پدرانشان نیستند بلکه پدرهارا دنباله رو خود میکنند..چرا چون پدر ها به خاطر بچه هایشان بخاطر مهر وعلاقه ای که به بچه هایشان دارند بعضی وقت ها همراه آنها میشوند ...چه معنی داره که کسانی که درد مردم را نمی دانند دم از حزب گروه جناح ودسته میزنند آیا تاریخ را خوانده اند آیا نمیدانند که تگر ارتاریخ هزینه هایی برای جامعه بوجود میاورد مخصوصا برای جامعه ما که اسلامی است وحاصل خون هزاران هزارشهید است سئوال اینجاست که چه معنی دارد در گوشه وکنار افرادی دورهم جمع میشوند وحزبی برای خود تدارک می بیند آیا پیش خود فکر کرده اند که خدای ناکرده زبانم لال قلمم شکسته اگه این نظام صدمه ببیند چگونه به وجدان خود پاسخگو خواهند بود آخه مگر شما کار دیگری ندارید که همیشه دنبال ایجاد حاشیه هستید مگر یک ده چند تا کدخدا میخواد دوستان شما اصلاح طلب ها را میگویم هم کار بلدند هم عاشق دنیا هم کاری به دین وخدا وولایت ندارند وفقط مانند عمر عاص دور دور میکنند وتخم نفاق می پاشند دیگه لازم نیست شما زحمت بکشید چون مردم هم اینها را میشناسند وهم شماها را پس لطفا خاموش باشید

  • ناشناس
    0

    دوباره بساط غارتگری با شدت هرچه تمام‌تر با ورود خاندان امثال رفسنجانی در حال گسترده شدن است. چه کسی میتواند غارتگران بیت المال را محاکمه و مواخذه کند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نامه دوم ساعت: 10:53 / 11/10/1400
      ... و اما بعد.... ما مردم هیچ نیازی به اینگونه احزاب و گروه های معلوم الحال نداریم. چرا که برخی از اعضای سابق... این گروه و امثال آنها با اسامی و القاب و...، با تشکیل انواع و اقسام گروه های خانوادگی، فامیلی، طایفه ای و جنا حی، در ۴ دهه گذشته به انحا و اشکال مختلف به ویژه با سوء استفاده از موقعیت های خانوادگی و سازمانی ....: دارای سوابق درخشانی در مدیریت و... هستند. حاتم بخشی های معروف و پخش و هدیه سکه به...'...زندگی های لاکچری، داشتن سابقه محکومیت قضائی و رفتن به بازداستگاه و زندان و نقش داشتن در شکل گیری توطئه ها و فتنه های معروف و تاثیر داشاتن در استمرار دهها مشکل فرهنگی و سیاسی و افتصادی برای کشور و مردم ، برادری و خواهری شان را به ما مردم ثابت کرده اند.
      واقعا! ما مردم به افراد و تشکیلاتی که به دنبال خدمت به خود.خانواده و ظایفه و اغضای گرو های حود و.... باشند. اصلا نیاز نداریم، و ختما عطا و لقاء و همه چیزشان را به خودشان می بخشیم. اگر هم طبق قانون اساسی و... نیازی به حزب رسمی باشه. باور داریم: باید اعضای این احزاب نوکر بی چون و چرای این مردم باشند. و مثل همه اقشار فقیر و کفر نشین و افراد معمولی زندگی کرده باشند. و این روند را ادامه بدهند. * یعنی مثل مردم به دنبال شغل برای فرزندان بیکار بودن و گرفتن وام برای دارو و درمان مریض های خویش و در به در به دنبال خانه اجاره ای بودن و بعضا در ماه یکبار گوشت نخوردن. و دهها سال مسافرت داخلی و زیارت نرفتن و.... ) اگر این تحزب گرایان می توانند: به هیچوجه به مرحومین و بزرگان خویش را صاحب انقلاب و وارث سفره آن ندانند. و همواره از انقلاب و کشور و مردم سهم خواهی نکنند. و از اشرافیگری و زندگی بی درد و... پرهیز کنند.و... اگر چنین هستید. بسم ا...
      { متاسفانه واقعیت ها و قرائن و شواهد و آمارها و... نشان می دهد: غیر از نیروهای ارزشی و انقلابی و پیروان رهبری و ولایت... ) چنین زندگی در بین مدعیان اصلاح و سازندگی و .... امور مردم خیلی کم یافت می شود.!!!}
      پس از نظر ما مردم سوابق (احتمالا خوب) پدران و بزرگان و... اعضای اینگونه گروه ها دلیلی بر شایسته بودن آنان برای نشستن آنها در جایگاه و مسند تصمیم گیری و تصمیم سازی برای مردم ایران اسلامی نیست. و نخواهد بود. به قول معروف : گیرم پدر تو بود فاضل/ از فضل پدر تورا چه حاصل؟!
      حرف اصلی و بدون تعارف ما مردم این است: که ایران به مردم ما: به مردان و زنان اهل میدان های جهادی در تمام زمینه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.... مثل سردار سلیمانی ها و همدا نی ها و حججی ها و خانم دباغها و...نیاز دارد. که عملا ( بدون اسم و رسم و طایفه بازی و بده و بست انهای خاص قشری و فامیلی و...) از ابتدا تا انتهای عمر خویش، فدایی دین. ایران و ناموس ...کشور بوده اند.
      نه اینکه مثل برخی ها حزب و.... تشکیل بدهند. و شب و روز بنشینند و فکر کنند: که چگونه می تواند، با فلان شعار و طرح و.... نظر و رای مردم را کش ببرند و در همین راستا به فلان پست و مقام ... دنیایی برسند. و بعد پستها را بین هم تقسیم کنند. و...،
      بابا شما را به هر چه قبول دارید. قسم تان می دهیم. ول کنید، ما مردم را با این تشکیلات و اسامی رنگارنگ و سیاست فسیل شده دیروز و رنگ و لعاب داده امروز، و بازی های سیاسی طایفه ای و قبیله ای و...40ساله به مردم ثابت شده، کسی که خادم مردم و کشور باشه. دنبال برخی اسم و رسم ها و.... نیست.
      لذا پیسنهاد می شود: این حضرات و امثال آنها به جای تشکیل و تقویت حزب و گروه ... خود به بهانه دلسوزی برای ما مردم ... چند روز از عمر باقی مانده شان را برو ند ، پی کار و زندگی معمولی شان و تا می توانند، برای آخرت شان سرمایه گذاری نمایند. (چون تقریبا تمام دلسوزی ها و خدمات اینگونه احزاب و افراد .... در پستها و مقام های جور با جور ....در 4 دهه قبل با پوست، گوشت؛ استخوان، دل، جگر و... مغز استخوان و...خویش دیده، شنیده و احساس کرده و می کنیم.!!! و برخی از برنامه های شماها برای70 پشت مان کفایت می کند!!
      کلام آخر! اگر برخی از شماها هم دارای فکر و برنامه عملی و کاربردی برای نظام و مردم و فقرا و... هستید. لطفا آن را بدون ریا و... به مسئولان فعلی ارائه کنید. تا اجرا کنند. و با این کارتان ثابت کنید. حزب و برنامه های تان برای خدمت به مردم هست و به دنبال اسم و رسم و مقام ....نیستید.و ثابت کنید: دلسوز واقعی کشور و مردم... هستید. عملا اثبات کنید. که برای شما فرق نمی کند:که برنامه های خوب را هر حزب و گروهی اجرا کند. تفاوتی ندارد. در اینصورت شاید ما مردم به مرور احتملا تا 8 سال آتی کمی به اهداف و برنامه ها و کارهایتان ایمان بیاوریم./ گر در خانه کس است. یک حرف بس است........الخ.....‌

  • عهههه
    0

    ما مردم نیازی به اینگونه احزاب و....نداریم چرا که برخی از اعضای سابق و... این گروه ..‌دیگران(غیر انقلابی های واقعی) در ۴ دهه گذشته به انحا و اشکال مختلف مثل: حاتم بخشی های معروف و پخش و هدیه سکه به...' داشتن سابقه محکومیت قضائی و رفتن به بازداستگاه و زندان و نقش داشتن در شکل گیری و استمراردهها مشکل فرهنگی و سیاسی و افتصادی ... برادری و خواهری شان را به ما مردم ثابت کرده اند.واقعا به اینها نیاز نداریم. ما مردم ایران به مردان و زنان میدان مثل سردار سلیمانی ها و همدا نی ها و حججی ها و دباغها و...نیاز داریم که عملا فدای دین. ایران و ناموس ..کشور بوده و هستند.گر در خانه کس است. یک حرف بس است. بابا شما را به هر چه قبول دارید. قسم.ول کنید. ما مردم را با ابن اسا می رنگارنگ۱سیاست زده دیروزی و امروزی و بازی های سیاسی طایفه ای و قبیله ای و.../ پیسنهاد میشود: چند روز از عمر باقی مانده تان را بروید پی کار و سرمایه گذاری بیشتر و بهتر برای آخرت تان. انشاء ا... عا قبت به خیر بشوید.....الخ.....‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها