رئیس ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی:

همایش بزرگ یاران حاج قاسم ۱۰ دی ماه برگزار می شود

رئیس ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد: همایش بزرگ یاران حاج قاسم با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت و همرزمان سردار سلیمانی برگزار می شود.

همایش بزرگ یاران حاج قاسم ۱۰ دی ماه برگزار می شود

 سردار حسن‌زاده در نشست خبری امروز (دوشنبه ۶ دی ماه) اظهار کرد: در ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی تصمیم گرفته شد که به مدت ۱۰ روز از دهم تا بیستم دی ماه به عنوان ایام گرامیداشت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در نظر گرفته شود که برنامه های مختلفی در این مدت برگزار می کنیم.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: روز ۱۰ دی ماه همایش بزرگ یاران حاج قاسم با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت، فرماندهان و همرزمان شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و همرزمان مدافع حرم این شهید بزرگوار در حسینیه پادگان حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود.

سردار حسن زاده ادامه داد: این فرماندهان خاطرات خود از رشادت های حاج قاسم سلیمانی را در چهل سال گذشته بیان می کنند. ما در این همایش در خدمت یکی از فرماندهان امروز جبهه مقاومت و از همرزمان نزدیک شهید سلیمانی خواهیم بود.

وی همچنین اعلام کرد: در روز ۱۱ دی ماه اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود. در روز ۱۲ دی ماه دو مراسم محوری در تهران برگزار خواهد شد. یک مراسم بزرگداشت توسط اصناف و بازاریان تهران در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می شود و یک کنگره ادبی مقاومت با عنوان مرد میدان با حضور شعرایی از داخل کشور و جبهه مقاومت و سایر کشورها در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: در روز ۱۳ دی ماه با حضور آحاد مردم، مراسم بزرگداشتی در مصلی تهران برگزار می شود. این مراسم که مهم ترین مراسم بزرگداشت سردار دل هاست از ساعت ۱۴ آغاز می شود و ما از مردم برای حضور در این مراسم دعوت می کنیم.

وی تجلیل از ۱۱۰ کارمند در همایش کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی در سالن اجلاس سران در روز ۱۴ دی، اجتماع بزرگ کارگری با عنوان «مردان تولید» در حرم امام خمینی (ره) و وداع و انس با شهدا در مصلی امام خمینی (ره) در روز ۱۵ دی، تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در روز ۱۶ دی، برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های موشکی در حاشیه نماز جمعه در روز ۱۷ دی و مراسم تجلیل و تکریم و ارائه دستاوردهای طرح شهید قاسم سلیمانی در سالن اجلاس سران با دعوت از سران قوا در ۲۰ دی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: به همین مناسبت، ارائه کمک‌های مومنانه و میز خدمت، برگزاری هزار مراسم بزرگداشت در محلات و ۱۱۴ مراسم محوری از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح شهر تهران بزرگ پیش‌بینی شده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رزمنده دفاع مقدس دیروز
    1

    شرم به این دنیا به این درد به این عمری که بر نمی گرده خودم رفتم دلم جا موند کی تقدیر رو اینجور عوض کرده داره یه عمر میشه که زیر آوارم ولی ...داره یه عمر میشه که زیر بارانم ولی ...لعنت خدا به کمیسیون پزشکی بنیاد جانبازان حقم اجحاف شد واگذار کردم به خود خدا خدااااااااا

  • منم مختار رزمنده دفاع مقدس
    1

    ما در نوجوانی احساس وظیفه کردیم رفتیم جنگ ناقص شدیم اما شهروند درجه یک و دو و سه زخمی کاریتر از زخمهای جنگ بر قلبمان زده بیش از پنج بار مجروحیت سخت لنگ لنگان لعنت خدا به حق خوران الهی عزیزانشون که پارتی بازی و حق کشی میکنند درد لاعلاجی بگیرند و کا سه خون شه چشمانشان آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها