اعتراف نماینده مجلس درباره رأی احساسی به وزرا

نماینده مجلس می‌گوید: اگر لازم شد وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت را استیضاح می‌کنیم.

اعتراف نماینده مجلس درباره رأی احساسی به وزرا

علیرضا پاک فطرت، نماینده شیراز معتقد است مجلس و هیات رییسه در بحث مسائل اقتصادی جدی نیستند، چون اگر جدی بودند الان ارزش پول ملی ما این‌گونه نبود.

خط و نشان نماینده شیراز برای وزیر اقتصاد

پاک فطرت می‌گوید: زمانی که مجلس یازدهم تشکیل شد، دلار ۱۷ تومان بود و الان ۳۰ تومان است و این اصلاً قابل توجیه نیست. به نظرم هیات رییسه مجلس باید در ادامه جلسات و موضوعاتی که در صحن مطرح می‌شود بیشتر به مسائل معیشت، اقتصاد مردم، رونق تولید و افزایش قدرت پول ملی بپردازد.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: روزی که وزیر اقتصاد برای گرفتن رای اعتماد به مجلس آمد هیچ برنامه دقیقی را ارائه نداد، بلکه بیشتر کلیات را بیان کرد و به نظرم نماینده‌ها احساساتی رای دادند و امروز مجلس به این نتیجه رسیده که وزیر اقتصاد توانایی حل مشکلات اقتصادی کشور را ندارد. او فرد ضعیفی است و برنامه خاصی هم ندارد.

نماینده شیراز اظهار داشت: اگر وضع به همین منوال پیش برود طولی نخواهد کشید که طرح استیضاح وزیر اقتصاد به مجلس بیاید و مجلسی‌ها هم با کسی تعارف ندارند. بحث اقتصاد امروز بسیار مهم است، چون ما در تحریم اقتصادی هستیم و باید تمام پولتیک‌هایی که می‌توانیم را اجرا کنیم تا محاصره اقتصادی را بشکنیم و این کار وزیر اقتصاد و تیمش است، ولی ما چیزی از سمت او نمی‌بینیم و فقط شاهدیم که او به روزمرگی افتاده است.

پاک فطرت با اشاره به اینکه مجلس باید کمی تعارفات را کنار گذاشته و توجهش به مردم را بیشتر کند، گفت: اگر لازم شد به وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت، تذکر محکم‌تر خواهیم داد و طرح سوال از آن‌ها را جدی پیگیری می‌کنیم و اگر نتوانند ما را راضی کنند روی به به استیضاح می‌آوریم.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس عنوان کرد: نگاهی به گذشته آلمان بیندازید؛ بعد از جنگ جهانی دوم، هم نیروی انسانی و هم منابعش نابود شد، اما در عرض ۲۰ سال به یکی از ابرقدرت‌های اقتصادی دنیا تبدیل شده است. به نظر من زمان دادن یک‌جور وقت‌کشی است و اگر دولت به دنبال انجام کار بود در همان ۱۰۰ روز اول می‌توانست کارهای بزرگی بکند.

 

منبع: رویداد 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    کشور آلمان به این دلیل در پیشرفت اقتصادی موفق بود چونکه در کشورش هر کسی سر جای خودش بود و دزد و غارتگر بیت المال و اختلاسگر و رانت خوار و ویژه خوار و ناقض قوانین و مقررات وجود نداشت و اگر هم معدود افراد متخلفی وجود داشت سیستم قضایی آن کشور اجازه جولان به آنها نمی داد و آنها را در نطفه خفه می کرد!

  • ناشناس
    0

    هر مسولی که نمی تواند کار کند ومسند را رها نکند حقوقش حرام است وباید در قیامت در پیشگاه عدل الهی جوابگوی لقمه های حرامش باشد

  • ناشناس
    0

    آقای نماینده،این را هم بگو که چرا المان در عرض ۲۰ سال به یک ابرقدرت اقتصادی در جهان تبدیل شد،المان حکومت مذهبی ندارد که تمام دارو ندار خود را خرج ان کند،المان با دنیا در نیفتاد،المان با آمریکا دوست شد مثل ژاپن و کره و ویتنام و... و اقتصاد ودنیای خود را ساختند.مطمعن باش کشوری که این دنیا را ندارد ان دنیا را هم نخواهد داست.چرا چین پیشرفت کرد چون با آمریکا دوست شد و داره انرا می دوشد ان هم سالی دو تریلیون دلار،شما چی؟؟؟؟؟!!!!تاریخ ثابت کرده که هرکشوری که با آمریکا در افتند و سرنوشت ان به دست افراد نظامی بیفتد هرگز پیشرفت نخواهد کرد هرگز روز خوش نخواهد دید.

  • احمد اندروژ
    0

    واکسن خارجی سریع استیضاح سریع !!!!!

  • ناشناس
    0

    بنده خدا سپاه تنها جائیکه نتونسته فتح کنه جایگاه رهبری هستش شما یا خودتو به خواب زدی یا واقعا خواب تشریف داری در کشور قطع و رجال شده تمام رانده شده و پیر و پاتال های سپاه یا نماینده شدن یا وزیر یا یا استاندار یا شهردار تو زورت به اونا نمیرسه میگی نه امتحان کن یه انگی بهت میزنن تا کیف کنی

  • احمدی
    0

    آلمان آخوند نداره .اختلاس گر و دزد نداره .آقازاده نداره .بودجه و سرمایه اش در کشور های دیگه هزینه نمیشه فرار مغز ها نداره وووو...مسئولان و نمایندگان سواد کافی جهت اداره کشور وروابط با کشور های دیگه را دارند.

  • ناشناس
    0

    آخه دولتها چون کارشون خیلی بزرگه وعمدتا کوکنار هم باعث انقباض بیشتر میشه معمولا 4 یا 8 سال طول میکشد تا کار بزرگشونا تو کشور بکنند اما در هر صورت میکنند نگران نباش .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها