هشدار فرمانده کل سپاه:

صهیونیست ها دست از پا خطا کنند، دستانشان را قطع خواهیم کرد

فرمانده کل سپاه فاصله بین عملیات واقعی و رزمایش موشکی سپاه را تنها در تغییر زوایای پرتاب موشک دانست و اظهار کرد: دشمنان باید مراقب حرف ها و صحبت هایشان باشند.

صهیونیست ها دست از پا خطا کنند، دستانشان را قطع خواهیم کرد

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز (جمعه) در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم ص ۱۷ سپاه ، برگزاری این رزمایش بویژه در بخش موشکی را دارای پیام های بسیار واضح و آشکار توصیف و تصریح کرد:  پیام این رزمایش هشدار جدی ، واقعی و میدانی به تهدید های مقام های رژیم صهیونیستی است که مراقب  اشتباهات و خطاهای خود باشند و اگر دست از پا خطا کنند ، دستانشان را قطع خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه فاصله بین عملیات  واقعی و رزمایش موشکی سپاه را تنها در تغییر زوایای پرتاب موشک دانست و اظهار کرد : بنابراین دشمنان باید مراقب حرف ها و صحبت هایشان باشند.

وی در ادامه آزمایش سامانه های موشکی دقیق و به روز تر  شده نیروی هوا فضای سپاه و پرتاب های هم زمان از نقاط متعدد به سوی یک هدف واقعی شبیه سازی شده را ازاهداف این رزمایش  برشمرد و گفت: این رزمایش ترکیبی از حرکت پهپاد های تهاجمی و موشک های بالستیک نقطه زنی بود که امروز توانست اهداف نزدیک به واقعیت ما را به شکل ۱۰۰ درصد محقق کند .

فرمانده کل سپاه در پایان انطباق عملیات تمرینی و واقعی را از محاسن رزمایش موشکی برشمرد گفت : همگان مشاهده کردند، اهداف توسط تمام موشک‌های پرتاب شده در آن واحد مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند، این شرایط دقیقا شرایط واقعی است .

منبع: سپاه نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    1

    از کرونا یاب چه خبر ؟

  • فاضل
    0

    فرمانده جان به نظرت کشتن دانشمندان و اقدامات تروریستی در سایت‌های هسته ای و کشتن نظامیان در سوریه و ...خطا محسوب نمیشه

  • ناشناس
    1

    از سخنان امروز ایشان مستفاد می شود موشک های بالستیک و کروز ما رادارگریز نیستند و ما برای اینکه بتوانیم یک هدف را نشانه روی کرده و مورد اصابت قرار دهیم بایستی چند ده فروند موشک بالستیک یا کروز را بطور همزمان از نقاط مختلف شلیک کنیم تا یک موشک از چند ده موشک شلیک شده بتواند از سپر پدافند هوایی دشمن عبور کند و در بهترین حالت با خطای ۱۰ متری به اطراف هدف اصابت کند!(مگر اندازه طول هدف بیش از ۱۰ متر باشد)شلیک چند ده فروند موشک به سوی یک هدف از نقاط مختلف هزینه های نظامی ما را به شدت افزایش می دهد ضمن اینکه دقت برخورد یک موشک به هدف را نیز کاهش می دهد!

    نظرات شما -
    • شاید
      1

      چه ربطی داره شاید میخوان تست کنن از هر نقطه ای میخوره به هدف یا نه.در حال حاضر هم موشک نقطه زن در کشور های توسعه یافته فناوری عجیب غریبی نیست.

  • تماشاچی
    0

    حیف که کارگردان سینما نداریم اگر داشتیم اجازه هم نمیدادند ولی یک روز فیلمی ساخته خواهد شد.

  • رضا
    0

    بابا دوسه ساله داره دست كه هيچي پاشم خطا ميكنه ولي تو فقط رجز ميخوني خوشگله

  • ستم‌دیده
    1

    ببم جان به جوانیشون رحم کنید

  • شکو
    1

    جان خودت وقتی داری زاویه رو تغییر میدی هواست رو جمع کن مث هواپیما اوکراین نشه

  • ناشناس
    6

    ایران موشک های رادار گریز دارد که در این رزمایش هم آزمایش کرد ولی این مطلب قدرت تهاجم ایران را از زاویه های مختلف نشان می دهد ایران هم در جاهائی به اقدامات خرابکارانه اسرائیل در جای خودش پاسخ داده ومطلب فرمانده عزیز در پاسخ حمله مستقیم به ایران است که جانانه ودندان شکن خواهد بود

  • حمید
    0

    حتما این کار را می کنید چون همانطوریکه در ۴۳ سال گذشته با سیاست خور باعث گرسنگی و فقر وفلاکت ملیون ها ایرانی شدید و یا براحتی با با شلیک به هوامیمای اوکراینی دهها نفر به کشتن دادید .

  • محمد
    0

    خجالت بکش اینقدردروغ میگه ازروهم نمیره

  • ناشناس
    0

    حکایت تهدید تو خالی این به اصطلاح سردار مثال آن فردی است که همسایه اش چکی به گوش پسرش میزند و پس از خبردار شده پدر به همسایه میگوید اگر جرأت داری یک بار دیگه دستت را روی بچه ام بلند کن ببین چکارت میکنم مرد همسایه هم نامردی نمی کند و چک بعدی را محکمتر به گوش پسر می زند آنوقت پدر دست پسر را میگیرد و به داخل منزل می فرستد و به مرد همسایه می گوید من مدتها است می خواستم او را ادب کنم اما فرصت نشد دست شما درد نکنه که زحمت من را کم کردید!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    مواظب باش اسراییله ها کارگر ومعلم ودانشجو وکارمند وبیکار .....ایرانی نیستا .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها