شلیک همزمان ۱۶ فروند موشک بالستیک در مرحله نهایی رزمایش سپاه

در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه، ۱۶ فروند موشک بالستیک در کلاس های مختلف به طور همزمان شلیک و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

شلیک همزمان ۱۶ فروند موشک بالستیک در مرحله نهایی رزمایش سپاه

مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک همزمان ۱۶ فروند موشک برد بلند ،میان برد و کوتاه برد نیروی هوافضای سپاه به سمت اهداف از پیش تعیین شده انجام پذیرفت.

در این مرحله از رزمایش موشک‌های عماد ،قدر ،سجیل ،زلزال دزفول و ذوالفقار مواضع حساس شبیه سازی شده دشمن را با دقت ۱۰۰ درصدی مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

همزمان با شلیک موشکها، ۱۰ فروند پهپاد هجومی نیروی هوافضای سپاه بطور همزمان از مبدا حرکت و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

بنابر این گزارش؛ اجرای قابلیت مانور پذیری موشک های سوخت جامد برای عبور از سپرهای دشمن ،شلیک همزمان و اصابت همزمان و ارتقای آمادگی های رزمی از ویژگی‌های بخش نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

منبع: سپاه نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • مش جمعه
    3

    خدا رو شکر رکورددار رزمایش در جهان هستیم.

    نظرات شما -
    • محدثه
      11

      خدا رو شکر ایران بعد از ۲۰۰۰ سال به امنیت پایدار و دورنی ِنظامی رسیده و دیگه هیچ استعمارگری نمی‌تونه خواب تجاوز به این سرزمین رو ببینه و اگر ببینه، خودمون هستیم که تعبیرش می‌کنیم ;)

    • ناشناس
      0

      محدثه خانم اگر از این رزمایش ها برای کنترل گرونی اختلاس دزدی ناامنی و هتک حرمت مردم و شعار مرگ بر امریکا همزمان با اعزام نکبت زاده ها به کشورهای مورد خطاب شعار دیدی و خبر دار شدی ما را هم خبر کن گوشمون دراز است!!!1

  • شهرام.ر
    3

    یا ابوالفضل خودت رحم کن به مسافران هواپیما .

  • ناشناس
    2

    ابرقدرت های جهان که اقتصاد پیشرفته و بودجه هنگفتی دارند به اندازه کشور ما که اقتصادی ورشکسته و بودجه ناچیزی و آنهم عمدتاً از طریق صادرات نفت دارد رزمایش برگزار نمی کنند آنوقت ما بطور متوسط هر دو ماه یکبار یک رزمایش پر هزینه و بیخودی برگزار می کنیم! هند و پاکستان که دو کشور اتمی و دشمن دیرینه یکدیگر هستند به اندازه ما رزمایش برگزار نمی کنند! مگر ما از ناحیه همسایگان خود تهدید می شویم که هر از گاهی دست به برگزاری رزمایش می زنیم؟! هیچ کشوری در دنیا تهدید بالقوه برای ما نیست مگر اینکه ما دشمن تراشی کنیم و کشوری مانند عراق یا اسرائیل یا آمریکا یا یکی از کشورهای همسایه خود را انگولک و تحریک به حمله به خود کنیم!

  • اا
    1

    مجهز به کلاهک های هسته ای. سیاستشان عین کره شمالی است

  • اا
    1

    مواظب باشید در نبرد با دشمن فرضی شکست نخورید!!

  • بازنشسته ایثارگر
    1

    شما توان پرداخت حق مناطق جنگی به باز نشسته ها را ندارید انوقت موشک بالستیک شلیک میکنید

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    تنها افتخارات نظام و عملکرد ۴۳ ساله مسئولین همین موشک مونتاژی و پرتاب آن و تهدید دنیاست !!!
    در خصوص رفاه و آرامش و آسایش مردم خود و دنیا قدمی برداشته اید ؟؟
    آیا زبان گفتگو و تعامل با مردم خود و دنیا را یاد گرفته اید؟؟؟

  • ناشناس
    4

    این حرف بیخردانه ای است که ایران به دنبال دشمن تراشی است وپی گیری برقراری روابط دوستانه اش به ویژه با همسایگان این را اثبات کرده است امادشمنان ایران میلیاردهادلار برای بودجه نظامی خودتعریف کرده اند و سلاح های پبشرفته خریده اند و اگر دقت کنیم رزمایش هم در منطقه برگزار می کنند و این بودجه ها چندین برابر بودجه های رزمایشهائی است که ایران برای آمادگی اش انجام می دهد و سلاح های بومی و ساخت کشور را آزمایش می کند ایران پرتوان باید همیشه دستش پر باشد پیشگیری بهتر از درمان است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      در دوران بعث و زمامداری صدام حسین بر عراق از گروههای شیعی مخالف حکومت صدام و تحت حمایت ایران حمایت همه جانبه نکردیم و آنها و خانواده های شان را در ایران سکنی ندادیم و به آنها شغل ندادیم و از آنها حمایت مالی نکردیم و با این اقدامات صدام حسین را تحریک به حمله به ایران نکردیم؟!

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    تمام افتخارات شما و نظام همین موشک و پرتاب آن و تهدید و وحشت انداختن در دنیاست!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها