عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

کسی نمی تواند درباره تصمیم رهبری برای عضویت احمدی نژاد در مجمع، تعیین تکلیف کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می گوید: کسی که در پست تشخیص مصلحت نظام می خواهد عمل کند اگر نتواند مصلحت نظام را تشخیص دهد حضورش ثمره ای در آن جمع ندارد.

کسی نمی تواند درباره تصمیم رهبری برای عضویت احمدی نژاد در مجمع، تعیین تکلیف کند

حسین الله کرم ، دبیر شورای حزب الله ، اسفندماه را زمان آغاز تسویه حساب با محمود احمدی نژاد خوانده است.

الله کرم پانزدم آذرماه، در حاشیه نشست همفکری و هم اندیشی نیروهای جریان انقلاب در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری گفت: دوره پنج ساله عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اسفند ماه امسال به پایان می‌رسد و از اینجا به بعد تصفیه ( تسویه)  حساب ما با وی شروع می‌شود!

حمیدرضا ترقی درباره اتمام دوره عضویت محمود احمدی نژاد و اظهارات الله کرم گفت: تعیین اشخاص حقیقی برای عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در اختیار رهبری است و هیچ کسی نمی تواند برای رهبری تعیین تکلیف کند، ایشان هر آنچه مصلحت بدانند عمل می کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا ضرورتی برای رسیدگی به تخلفات احمدی نژاد وجود دارد، پاسخ داد: به طور طبیعی اگر تخلفاتی محرز شده باشد اقتضای تحقق عدالت این است که به تخلفات رسیدگی شود و در اینباره نباید بین اشخاصی که مسئولیت دارند و فاقد مسئولیت ها تفاوتی قائل شد .

ترقی همچنین افزود: این بستگی به شاکی و پرونده و قوه قضاییه دارد، به طور مثال حالا مجلس درباره ترک فعل های دولت قبل ورود پیدا کرده و ترک فعل هایی را مشخص کرده است، در مورد ایشان هم اگر چنین مواردی برای ارائه وجود داشته باشد ، طبیعتا دستگاه قضایی به آن ورود می کند، چرا که کسی مصونیتی ندارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی تجدید عضویت احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط رهبر انقلاب گفت: سیاست رهبری در این رابطه سیاست ویزه شخص ایشان است که شرایط کلی کشور را ارزیابی می کنند

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: اقتدار نظام در شرایط فعلی به گونه ای است که اینگونه نقدها و موضع گیری ها ، تاثیری در  روند کار انقلاب اسلامی ندارد که بخواهند به آن اهمیت ویژه ای دهند اما به هر حال کسی که در پست تشخیص مصلحت نظام می خواهد عمل کند، اگر نتواند مصلحت نظام را تشخیص دهد ، حضورش ثمره ای در آن جمع ندارد .

ترقی خاطر نشان کرد: به نظر می رسد از ویژگی های عناصر تشخیص مصلحت این است که بتوانند مصادق ملی را تشخیص دهند و بر اساس آن عمل کنند ، این دست از موضع گیری ها و عملکردها چندان مطابق با مصالح عمومی و ملی نیست مگر این که باز هم رهبری مصادیقی کلان تر از این مباحث را در نظر بگیرند.

منبع: جمهوریت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    تاریخ نشان خواهد داد که چرا تندروها و افول گرایان و کاسبان تحریم اینقدر از احمدی نژاد وحشت دارند!!!!!!!

  • ل
    4

    احمدی نژاد یاور امام عصر عج است، لذا پشتوانه الهی دارد چه رییس باشد چه رییس نباشد. مدیریت ایشان نمونه ای برگرفته از حکمرانی امام علی ع بود. با غارتگران بیت المال در افتاد، و قلب محرومین را از خود خشنود و راضی کرد.

    نظرات شما -
    • به تو آره خودت
      0

      های زارررررررت

  • 0

    جناب الله کرم اینقد شوت الکی نزن .اگه جرات داری دست به زونکن احمدی نژاد بزن ....زونکن همه تون رو باز میکنه .حالا اگه مردی بیا ...

  • قلندر واقعی
    0

    احمدی نژاد به زباله دان تاریخ پیوست صلوات بفرس اما الله کرم هم یه تن رو بادکنک که بزودی فسش درمیاید

  • مهدی
    1

    امثال الله کرم‌ها و ترقی ها بدانند که تنها فرد ولایت پذیر و محبوب دلها نزد مردم آقای احمدی نژاد است.
    زور بیخود نزنید اگر هم تا بحال آقای احمدی نژاد در قبال فساد اصولگرایان و اصلاح طلبان سکوت کرده فقط بخاطر رهبری عزیز و انقلاب است.
    انشاالله به زودی طومارتان بهم خواهید پیچید.

    نظرات شما -
    • ب مهدی
      0

      هی زارررررررت ای زارررررررت به مخ نخودی تو برو نبینم تو رو ریغو

  • ناشناس
    0

    وقتی نام احمدی نژاد می آید، چنان لرزه ای بر تن مفسدان می افتد که انگاری هفت جای بند تنبانشان پاره شده است. ولی وقتی نام رفسنحانی، لاریجانی و روحانی و .... می آید تمامی مفسدان با دم شان گردو می شکنند. حالا فهمیدیم تفاوت مرام علوی با مرام اموی را. مرام حسینی با مرام یزیدی را. و .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها