تاکید نماینده مجلس بر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

نماینده مجلس تاکید کرد، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی جراحی بزرگی است که باید پلکانی انجام شود.

تاکید نماینده مجلس بر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر افزود: اگر ملاحظات در این کار صورت گیرد به طور قطع این اقدام به نفع تمام آحاد مردم خواهد بود؛ البته باید پلکانی باشد و در مرحله اول شامل دارو و نان نخواهد بود.

وی افزود: این اتفاق باید رقم بخورد تا صنعت، کشاورزی و خدمات کشور وضع درستی پیدا کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره صنعتی شدن کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت آب در حوزه کشاورزی افزود: این یک ضرورت است که بتوانیم از منابع آبی در کشاورزی به درستی پاسداری کنیم؛ منابع آبی کشور به نحوی نیست که اگر امروز از بین بردیم فردا بتوانیم با قیمت بیشتری به‌دست آوریم، زیرا دستمان خالی می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه باید برخی از اقدامات در حوزه کشاورزی، صنعت، خدمات و مصارف خانگی  مدیریت شود و مردم باید بدانند که آب سرمایه بزرگی است و نباید آن را هدر داد.

حجت الاسلام و المسلمین پژمان‌فر درباره ضرورت شفافیت در حوزه صنعت و کشاورزی عنوان کرد: همه جا شفافیت با منطق خود ضرورری است و بدون شفافیت نمی‌توانیم جلو برویم؛ در حوزه صنعت و کشاورزی نیز باید شفاف‌سازی شود که قیمت تمام شده چقدر است؟

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان در ۱۵ هزار متر مربع مساحت با حضور ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی، تا ۱۹ آذر پذیرای علاقمندان است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    آقای دکتر نصرالله پژمانفر جراح بزرگ اقتصادی! لطفاً تئوری جراحی بزرگ {حذف ارز ترجیحی} را به روی اعضاء خانواده خودت اجرایی کن و نه ملت ایران!

  • ناشناس
    0

    تاوان بی عرضه گی آقایون رو چرا مردم بدبخت باید بدن. عرض ۴۲۰۰ رو یکی داده و دیگری خورده عدم نظارت یا همدسی با رانت خواران باعث فساد میشه. و آقای پژمانفر دنبال اصلاح این دوعامل باش نه فشار مضاعف به مردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها