امیرعبداللهیان: ۸ سال حرف‌ها زده شد؛ وقت عمل غربی‌هاست

وزیر امور خارجه کشورمان در پستی اینستاگرامی نوشت: طرف های غربی باید بدانند در هشت سال گذشته به اندازه کافی حرف زده شده و وعده بی عمل داده اند، اما امروز وقت عمل است و ما برای رسیدن به توافقی جدی و خوب تلاش می کنیم.

امیرعبداللهیان: ۸ سال حرف‌ها زده شد؛ وقت عمل غربی‌هاست

حسین امیرعبداللهیان نوشت: ما همه در وین هستیم که مذاکره کنیم تا به یک توافق خوب برسیم. 
طرف های غربی باید بدانند در هشت سال گذشته به اندازه کافی حرف زده شده و وعده بی عمل داده اند، اما امروز وقت عمل است و ما برای رسیدن به توافقی جدی و خوب تلاش می کنیم.
برنامه هسته‌ای ایران کاملا صلح آمیز است، اما رفع نگرانی هسته‌ای ادعایی طرف‌های غربی با رفع کامل تحریم های برجامی ارتباط مستقیم دارد.
هر چند تردید داریم که آیا طرف غربی اصولا آماده رفع تحریم ها است یا اینکه صرفا به دنبال رفع یکطرفه نگرانی های خود است، اما اگر طرف غربی مذاکرات با حسن نیت، ابتکار عمل و ایده های سازنده در ادامه مذاکرات حضور یابد، یقینا شاهد پیشرفت سریع مذاکرات خواهیم‌ بود.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • دادا
    0

    اقای امیر عبداللهیان شما نیز هشت سال ملت را سرگرم برجام خواهید کرد چون امریکا بازی میکند با شما چون اسرائیل صحنه گردان مذاکره است و مذاکره کنندگان امریکائی و اروپائی دلار های خود را از اسرائیل پیشا پیش گرفتند پس اگاه باشید نتیجه ندارد این مذاکرات فورملیته است و سرگرمی

  • ناشناس
    0

    مگه شما حرفهای زده شده را قبول دارید ؟

  • ناشناس
    0

    تمام تحریمهای خارجی و بین المللی هم لغو بشوند هیچ کشوری حاضر نیست با ایران مراوده مالی، بانکی و اقتصادی گسترده داشته باشد و یا در ایران سرمایه گذاری مالی قابل توجه کند! هیچکس در دنیا اهداف و روش شما را قبول ندارد حتی خود مردم ایران!

  • وطنم ارزوست
    0

    فرض کنیم جامعه جهانی از افزایش در صد غنی سازی ایران چشم پوشی کند.کما فی السابق در منطقه هم حضور داشته باشیم وکسی هم متعرضمان نشود.از مذاکره هم صرف نظر کنند.فقط رابطه باایران تحریم باشد.دراین صورت افزایش در غنی سازی وحضور در منطقه کشور وملت اداره میشود.صلاح مملکت خویش خسروان دانند.دیگه چی بگیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها