هشدار روسیه به اقدام آمریکا و اسرائیل علیه ایران

معاون وزیر امور خارجه روسیه با بیان اینکه رزمایش احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه علیه ایران به بی ثباتی می‌انجامد، گفت: اکنون مهم است که خویشتنداری نشان دهیم و بر تسهیل روند مذاکرات تمرکز کنیم که پس از مدت‌ها انجام می‌شود.

هشدار روسیه به اقدام آمریکا و اسرائیل علیه ایران

سرگئی ریابکوف پنجشنبه ادامه داد: مسکو از اسرائیل و ایالات متحده می‌خواهد که از برنامه‌های خود برای رزمایش علیه ایران خویشتن داری نشان دهند.

وی اظهار داشت: مسکو از برنامه‌های دو طرف برای برگزاری رزمایش شگفت‌زده نیست، اما این عامل بی‌ثباتی در خاورمیانه است.

پیش‌تر رسانه‌های غربی به نقل از یک منبع در آمریکا گزارش داده بودند که وزرای دفاع آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌توانند درباره برگزاری رزمایش مشترک نظامی با هدف آمادگی برای مقابله با ایران گفت و گو کنند.

معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: «هر رویدادی که ماهیت نظامی در چنین منطقه‌ای داشته باشد، این خطر را به همراه دارد که منجر به تبعات بعدی شود. این ضروری نیست. اکنون مهم است که خویشتنداری نشان دهیم و بر تسهیل روند مذاکرات تمرکز کنیم که پس از مدت‌ها انجام می‌شود.»

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    4

    نمیخوادازاینهاخواهش کنی بزاربیان ببینیم مرداین میدان هستن یانه فقط زرموفت میزنن

  • فرهادی
    0

    روس های پست فطرت شما خودتان دستتان در دست اسرائیل است همین پیامتان را هم قطعا با هماهنگی اسرائیل برای ترساندن ایران داده اید اما بدانید ایرانیان زیرک ودانا خوب می دانندکه شما بیشتر از امریکا واسرائیل بدنبال نابودی زیر ساخت های نظامی ایران هستید اما منافقانه خود را به عنوان دوست جلوه می دهید، تاریخ ایران پر است از خیانت های روسیه حتی بیشتر از امریکا .

  • ناشناس
    1

    رفیق دزد و شریک قافله

  • سیاوش سلطان
    4

    لطف الهی دارد اتفاق می افتد
    رَم کردن اسقاطیل و عمو سام پایان دنیاست بزودی
    اول اسقاطیل عمو سام هم بماند برای هبتلر
    چه شود اگر شود
    روزشمار به این میگن
    بگرد تا بگردیم

  • ماس موسیر
    0

    های زاررررررررررررررررررررت زاررررررررررررررررررررت زاررررررررررررررررررررت زاررررررررررررررررررررت زاررررررررررررررررررررت زاررررررررررررررررررررت زاررررررررررررررررررررت زاررررررررررررررررررررت زاررررررررررررررررررررت زاررررررررررررررررررررت

  • میلاد
    2

    امریکا بهتره فکری بحال چند سال اینده اسقاطیل کنه که کجا برن زندگی کنن، از نظر ما اسقاطیل در این منطقه تمام شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها