وزارت اطلاعات: ۵ اخلالگر شاخص بازار ارز تهران دستگیر شدند

روابط عمومی وزارت اطلاعات از دستگیری پنج اخلالگر شاخص بازار ارز تهران خبر داد.

وزارت اطلاعات: ۵ اخلالگر شاخص بازار ارز تهران دستگیر شدند

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در معاونت اقتصادی، علاوه بر دستگیری ۵ اخلاگر شاخص بازار ارز تهران، مسدود کردن حساب‌های بانکی فعالان غیرمجاز ارزی به ۸۴۱ نفر افزایش یافت.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه خود ضمن هشدار به هر گونه فعالیت غیرمجاز در بازار ارز، به مردم ایران اطمینان خاطر داد که اجازه سوداگری و سوءاستفاده در فضای غیررسمی معاملات را نخواهد داد و از هیچ تلاشی برای حفظ آرامش بازار ارز دریغ نخواهد کرد.

منبع: روابط عمومی وزارت اطلاعات
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    اگر در این دوازده سال جواب داد، این بار هم جواب میده...مشکل جای دیگری است

  • ناشناس
    0

    جمشید بسم الله را هم بگیرید.اگه خودش تو انتصابات شرکت کرده بود،شاید بهتر می توانست با دلال ها کشور را اداره کند

  • رزمنده 8سال دفاع مقدس
    0

    باز شروع شد ، دوره احمدی نژاد یک بنده خدا را به جرم خرید وفروش سکه 3 میلیون تومان ، دستگیر واعدامش کردند وگفتند دیگه تمام شد و سلطان سکه اعدام شد ولی یک یا دو سال بعدش ، سکه تا به قیمت 15 میلیون تومان رسید ، وهمچنین در مورد دلار وارز ، در حالیکه همه از حقه های خودشان بود حتی دوره روحانی هم چنین بود و کسری بودجه را جبران کردند ( یعنی با هماهنگی کل نظام وقوای 3 گانه وبالا دستی ، فقط باید بگویم که خیلی بدبختیم ما ،

  • ناشناس
    0

    جناب آقای رییسی در دوران قوه قضاییه هم بیگناهان را برای هم سویی با دولت روحانی اعدام کردین چه شد حالا هم این رد گم کردن ها دیگر اثر ندارد یا باید دلار داشته باشید یا گرانی دلار محتمل است وتمام این مسائل را دولت شما از قبل میداند ونمی تواند بهانه جویی کند چون جامعه دیگر توان نوسانات را ندارد

  • ناشناس
    0

    اخلالگر بازار ارز یعنی چی ؟ کسی میتونه توضیح بده؟ حالا اخلالگر حوزه ارز هیچی ، اخلالگر سیاسی به کی میگن؟ کسایی که سیاست خارجه ایران رو به سمتی بردن تا کشور به این بدبختی ها دچار بشه ، اخلالگر نیستن؟

  • مک
    0

    اگرراس میگیداخلالگربازاربورسو دسگیرکنید.چو ن دستورریسه

  • حاج طوسی
    0

    اینها که دستگیر شدند از شاگردان و یا استادان جمشید بسم اله هستند؟ خجالت بکشید.این همه بدبختی را در روابط و سیاست خارجه باید جست نه با بگیر و به بند و اعدام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها