اسرائیل: مذاکرات وین را جمع کنید!

همزمان با مذاکرات وین و ارایه دو سند از سوی هیات ایرانی به طرف های مذاکره کننده با موضوع لغو تحریم های ظالمانه و مساله هسته ای کشورمان رژیم صهیونیستی خواستار توقف هر چه سریعتر مذاکرات وین شد.

اسرائیل: مذاکرات وین را جمع کنید!

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه نوشت که نخست وزیر اسراییل خواستار توقف سریع مذاکرات وین شده است.

نفتالی بنت در ادعایی مضحک گفت: ایران باج خواهی هسته ای را بعنوان روش مذاکره به کار برده و این موضوع باید سریعا با توقف مذاکرات و اجرای گام ها و اقدامات سخت از سوی قدرت های جهانی پاسخ داده شود.

بنت ادامه داد ایران غنی سازی اورانیوم با استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته را اغاز کرده است.

بنت همچنین در گفتگو با مقامات آمریکایی خواستار توقف مذاکرات وین شده است.

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • سیدعلی گدا
    1

    جون ملای وطن فروش بی سواد نمیشه

  • هم وطن
    4

    به جان خودم این بنت تو دوران مدرسه هم کلاسی ایرانی داشته و خاطره بدی ؟ از اون زمان داره که انقدر از ما ایرانی بدش میاد

  • ناشناس
    0

    مذاکره بده و بستان است.ایران فقط تاکید می کند که تحریم ها باید لعو شوند و این پیام را به طرف میدهد که کارش درست است و تحریم ها به دروغ نعمت نیستند فقط برای یک عده گدا زاده و رانت خوار نعمت هستند.

  • شهاب
    4

    حالا فهمیدی که فقط در مقابل تیر کمون وقلاب سنگ گنده لاتی.بابا ترامپ دیوانت نتونست نجاتت بده عموبایدنتم که ازش میره.پس التماس کردنت سودی نداره.

  • ناشناس
    0

    من حرف بنت رو جدی می بینم هر روز تو سوریه جوانان این مملکت به خاک و خون کشیده می شن مسوولان بی لیاقت کشور صدائی ازشون نمیاد معلومه کشور کوچکی مثل اسرائیل باید اربده کشی کنه به حرفاش هم عمل میکنه

    نظرات شما -
    • 0

      متاسفانه اسرائیل کشور کوچکی نیست و ثابت کرده است که عصاره همه قدرتهای بزرگ است.حتی چین و روسیه هم جرات تشر زدن به ان را ندارند که در کار مذاکرات برجام دخالت نکند.ظاهر قضیه ثابت می کند که همه هیاتهای مقابل ایران نماینده اسرائیل و برای حفظ منافع ان گرد امده اند تا سر ایران اخوند زده بلارسیده کلاه بگذارند!

  • ناشناس
    0

    ارباب جهانند و امر ونهی می کنند!سکوت نمایندگان هیاتهای قدرتهای بزرگ جهان هم تایید این مدعاست که دنیا (دنیای قدرتهای بزرگ )صهیونی شده است و عربهای نفتی هم این را در یافته اند و بنا بر این در بندگی بارگاه صهیونیزم از هم سبقت می گیرند!این خود دلیلی است بر این که جنگ هیتلر با سرمایه صهیونی بوده و این سرمایه خودبین نازیسم خود شیفته را خاک کرده است و هنوز می تازد!

  • طور
    0

    یتیم بی پدرو بزرگش کردن بهش میدون دادن الان سواری هم میخواد.مرتیکه ابله...که بی پدرا به سرزمین مادریشون برگشتن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها