رئیسی در جمع خانواده بیماران SMA حضور یافت/ آنها برای تامین دارو و مشکلات درمانی از روز یکشنبه مقابل مجلس تجمع کرده اند/ ویدئو

رئیس‌جمهور پس از پایان نشست مشترک هیئت دولت و نمایندگان مجلس در جمع خانواده بیماران SMA که از روز یکشنبه مقابل مجلس تجمع کرده اند، بصورت سرزده حضور یافت.

 رئیسی در جمع خانواده بیماران SMA حضور یافت/ آنها برای تامین دارو و مشکلات درمانی از روز یکشنبه مقابل مجلس تجمع کرده اند/ ویدئو

 سید ابراهیم رئیسی پس از پایان نشست مشترک هیئت دولت و نمایندگان مجلس در جمع خانواده بیماران SMA که از روز یکشنبه مقابل مجلس تجمع کرده اند، بصورت سرزده حضور یافت.

رئیس جمهور، هنگام خروج از ساختمان مجلس، با مشاهده خانواده هایی که به همراه فرزندان بیمار خود کنار خیابان تجمع کرده بودند، از ماشین پیاده شده و با حضور در جمع ایشان با این خانواده ها گفتگو کرد.

در این دیدار والدین بیماران SMA با هیجان و خوشحالی خود را به رئیس جمهور رسانده و درخواست ها و مطالبات شان در زمینه تامین دارو و مشکلات درمانی فرزندانشان را مطرح کردند.

رئیسی ضمن ابراز همدردی با این خانواده ها، اطمینان داد که دولت برای برطرف کردن مشکلات دارو و درمان کشور بویژه بیماران خاص مانند بیماران SMA تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

پس از سخنان کوتاه رئیس جمهور، تجمع کنندگان با تکبیر و صلوات خوشحالی خود را از حضور و دستور رئیس جمهور اعلام کردند.

 اس ام ای یک بیماری ژنتیکی پیش رونده در نوزادان می‌باشد که با گذشت زمان شدت این بیماری عصبی عضلانی افزایش می‌یابد و برای جلوگیری از تشدید آن، بیماران مبتلا حتما باید تحت درمان بوده و دارو مصرف کنند.

تجمع خانواده بیماران SMA به روز چهارم رسید

تجمع خانواده بیماران SMA به دلیل مشکلات درمانی و تامین دارو، همچنان در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

تجمع گروهی از خانواده بیماران SMA از روز یکشنبه گذشته در مقابل مجلس ادامه دارد.

تجمع کنندگان، تامین دارو و مشکلات درمانی را از جمله مطالبات خود عنوان کرده اند. آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار واردات داروی بیماران SMA شدند.

تجمع خانواده بیماران SMA به روز چهارم رسید

روز گذشته عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ماموریت داد تا کارگروه ویژه برای رسیدگی به مشکلات این بیماران تشکیل دهد.

بیماری SMA یا آتروفی عضلانی نخاعی نوعی بیماری ژنتیکی است که با ضعیف شدن عضلات موجب مشکلات حرکتی می شود نبود دارو منجر به تشدید این بیماری خواهد شد.

این بیماری به صورت ژنتیکی در کودکان بوده و می‌تواند در توانایی چهاردست‌وپا راه‌رفتن، نشستن، راه‌رفتن و کنترل حرکات سر کودک اثر بگذارد و نوع شدید آن می‌تواند به عضلات درگیر در تنفس و بلع آسیب بزند.

رئیس جمهور نیز که به مجلس شورای اسلامی رفته بود، با خانواده بیماران، گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

حجم ویدیو: 5.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • شیخ طوطی
    3

    رئیسی معجزه نمیکنه رئیسی رو گذاشتن اگه کسی صداش در اومد سرشو از تنش جدا کنه عین خالیباف

    نظرات شما -
    • آوا
      2

      چقدر متوهم وبدبخت هستی

  • عادل
    2

    فقط نمایش و خود نمایی عوام فریبانه

    نظرات شما -
    • صدرا
      5

      خدایا شکرت . سالها بودکه چنین صحنه هایی ندیده بودیم. خداحفظت کنه سید عزیز

    • 5

      هیچ عوام فریبی درکار نیست چون هیچ وقت شیخ حسن از این کارها نکرده بود حالا به چشم شما نمایش میاد

  • سعید
    0

    انشاا... مسئولین توجه و بتونن به طور جدی کمکشون کنند. بسیار مظلوم هستن این بچه ها و نیاز به کمک دولت و خیرین دارند.

  • شهرام.ر
    1

    اگه دولت تاکنون تمام تلاشش رو واسه حل مشکلات مردم(مث دارو و..) انجام داده که باید صادقانه به مردم بگه ولی اگه تمام تلاشش رو نکرده باید ازشون پرسید که چرا نکردن . من نمی‌دونم این قول و قرارهایی که رییسی با مردم می‌ذاره چه معنایی به جز فریب مردم داره ؟ درضمن خدا کنه که اعتراض این بیچاره‌ها مث اعتراضات اصفهان و... با گاز اشک آور و گلوله به پایان نرسه .

  • اسماعیل رضایی
    3

    اینکه مردم اینقدر راحت حرفشان رابه رئیس جمهورشان میزنندمایه امیدواری است. حجم خرابکاری قبلی ها اینقدرزیاده که حالا حالاها کارهای مثبت این دولت خیلی به چشم مردم نمی آید

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    رئیسی هر چه علیل و مریض و بازنشسته و بیسواد و مسئله دار و مردم ستیز و لاف زن و شعار دهنده و عیر محبوب و.... دورش جمع کرده و به حرف راهنمائی و مشاوره هیچ وطن دوست و نخبه واقعی و انسان دلسوز هم گوش نمی دهد !!!
    آقای رئیسی چهل ساله از حرف درمانی خسته نشدید؟؟؟
    با همین فرمان همگی در ته دره هستیم..

  • علی۵
    0

    بچه های بسیار نخبه و با هوشی هستند که در ایران پرپر می شوند.خدا به پدر و مادرهاشون صبر بده هزینه ایی که با این مدیران دزد و نجومی بگیر صرف این بیماران دوست داشتنی نمی شود.

  • منتقد
    0

    حرف درمانی و نمایش مضحک از نوع رئیسی....
    ۱۶ روز کشاورزان زحمت کش اصفهانی آرام در بستر خشک زاینده رود نشستن و چادر زدن.... چه شد با گلوله و تفنگ ساچمه ای و کور کردن چشم جوابشان را دادند و یک مسئول بینشان نرفت که دردتان چیست؟؟؟؟
    مسئولین و سران و نظام و دولت حداقلی و بیسواد ما همه راههای اعتراض و گفتگو و مذاکره را به روی مردم خود و دنیا بسته است!!!

    نظرات شما -
    • همشهری
      0

      فقط تظاهر می کنند ، با تبلیغات و بزرگ نمایی و جار و جنجال ملت رو فریب میدن . وگرنه اگه کسی بخواد کاری بکنه ، می کنه . نیازی نیست بیاد جلوی دوربین و جار و جنجال را بتدازه و از احساسات مردم سوء استفاده بکنه .
      رئیسی از داخل دفترش هم می تونست دستور رسیدگی به مشکل آنها را بدهد .

  • علی
    0

    خدا کنه در عمل اجرایی بشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها