4 نفر بر اثر طوفان در ترکیه کشته شدند/ ویدئو

منابع ترکیه‌ای اعلام کردند براثر وقوع طوفان در استانبول تاکنون ۴ تن کشته و ۱۹ تن دیگر زخمی شده اند.

4 نفر بر اثر طوفان در ترکیه کشته شدند/ ویدئو

 تلویزیون دولتی ترکیه اعلام کرد براثر طوفان شدید در استانبول تاکنون چهار تن از شهروندان این کشور جان خود را از دست داده و ۱۹ تن دیگر زخمی شدند که حال سه تن از آن‌ها وخیم است.

ظهر امروز (دوشنبه) نیز مقامات ترکیه اعلام کردند از ساعت ۱۴:۳۰ تنگه «بسفر» به دلیل شدت طوفان و شرایط بد جوی بسته شد. در همین راستا شش هواپیما «ترکیش ایرلاینز» نتوانستند در استانبول فرود بیاید و به آنکارا و ازمیر راهنمایی شدند.

در برخی استان‌های این کشور از جمله ازمیر، کوجایلی و بورسا سواحل دریا‌ها مواج بود و به دلیل شدت وزش باد سقف‌ها خانه‌ها کنده شد. سازمان هواشناسی ترکیه برای ۱۷ استان هشدار نارنجی صادر کرده است. همچنین سازمان هواشناسی دولتی ترکیه (TSMS)، بارش باران سیل آسا و رعد و برق در مناطق دریای مرمره، اژه، مدیترانه غربی و غرب دریای سیاه و شمال غرب آناتولی را قابل پیش‌بینی دانست و گل و لای در استانبول در ساعات اولیه وقوع طوفان باعث شد رانندگان با مشکل روبرو شوند.

میزان شدت باد در استانبول به ۸۰.۷۸ مایل در ساعت رسیده است و تخمین زده شده که طوفان با وزش باد‌هایی با سرعت ۷۵ تا ۹۰ کیلومتر در ساعت در عصر شدید شود و بعدا شدت آن در اوایل روز سه شنبه کاهش یابد.

حجم ویدیو: 3.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25 | دانلود ویدیو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها