دغدغه حسین شریعتمداری از روبروشدن تیم مذاکره ایران با مقامات آمریکا/ فراموش نکنید که با گرگ درنده روبرو هستید

مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: انتقام خون شهدای بزرگوارمان اگرچه هرگز نباید به فراموشی سپرده شود ولی ادامه تحقیر آمریکا و مخالفت با نشست رو در رو با تیم هسته‌ای آن کشور، کمترین اقدامی است که از تیم هسته‌ای کشورمان انتظار می‌رود.

دغدغه حسین شریعتمداری از روبروشدن تیم مذاکره ایران با مقامات آمریکا/ فراموش نکنید که با گرگ درنده روبرو هستید

حسین شریعتمداری در این روزنامه نوشت: فردا (۸ آذر ۱۴۰۰) مذاکرات متوقف شده وین درحالی از سر گرفته می‌شود که روزهای هفتم و هشتم آذرماه به ترتیب با سالگرد ترور و شهادت دو تن از دانشمندان بزرگ هسته‌ای کشورمان، شهید مجید شهریاری و شهید محسن فخری‌زاده همزمان است.

تیم هسته‌ای کشورمان نباید فراموش کند که با چه گرگ‌های درنده‌ای روبه‌روست.

دیروز رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از اینکه تیم هسته‌ای کشورمان حاضر به مذاکره جداگانه با تیم هسته‌ای آمریکا نیست، بر آشفته و گفته بود «ما در یک هتل اقامت خواهیم داشت و باید صبر کنیم ببینیم دیگران که با ایران بر سر میز (مذاکره) صحبت می‌کنند چه چیزی (به ما) گزارش می‌دهند. البته نباید این‌گونه باشد زیرا ما بارها به ایران گفته‌ایم که اگر خواهان حصول نتیجه و رسیدن هرچه سریعتر به نتیجه هستید بهتر است که رو در روی ما بنشینید».

رابرت مالی به‌گونه‌ای تلویحی، خودداری تیم ایران از نشست رو در رو با تیم آمریکا را تحقیر کشورش دانسته و اعلام کرده بود این اقدام ایرانی‌ها، حصول نتیجه را به تاخیر می‌اندازد که باید گفت؛ انتقام خون شهدای بزرگوارمان اگرچه هرگز نباید به فراموشی سپرده شود ولی ادامه تحقیر آمریکا و مخالفت با نشست رو در رو با تیم هسته‌ای آن کشور، کمترین اقدامی است که از تیم هسته‌ای کشورمان انتظار می‌رود. چگونه می‌توان با قاتلان شهید سلیمانی و ابو مهدی و شهریاری و فخری‌زاده و علی محمدی و احمدی‌روشن و رضائی‌نژاد و ... در دو سوی یک میز به مذاکره نشست؟!

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • داور
    0

    دغدغه شریعتمداری: اگر توافقی با امریکا صورت گیرد ما باید کاسه کوزه هایمان را جمع کنیم چون کاسبی ما تعطیل و باید برای گذران زندگی تعدادی غاز بخریم .

  • ناشناس
    0

    این چه طرز مذاکره است؟! مذاکره نکنید سنگین ترید! خودتان را سر کار گذاشته اید یا ملت را؟! این موش و گربه بازی کردن ها برای چیست؟! اگر ما الآن قدرت اقتصادی و نظامی و رسانه ای آمریکا را در جهان داشتیم چگونه رفتار می کردیم؟! آیا ما اصلاً حاضر می شدیم با کشور جهان سومی چون ایران آنهم مذاکره مستقیم داشته باشیم و تعامل کنیم؟! یا اینکه تا الآن او را نابود کرده بودیم؟!

  • حسين آقا
    2

    چرا آقاى شريعتمدارى براى مذاكرات نميره ،آخه خودش هم ،مرامش زياد با آمريكاييها فرقى نداره ،يك پا گرگه

  • ناشناس
    0

    جناب شریعت ندار بد بختی حاکمیت بی لیاقت کشور این است که کسی مثل شما توی اتاق فکر کشور نشسته و برای بد بختی بیشتر مردم برنامه تدوین میکنه گرگ تر روس ها وجود نداره منتهی با لباس میش به ایران چسبیده و شیره جان کشور رو می مکد حتما خبر داری روسیه توافق کرد به پاکستان گاز بفروشه الان که افغانستان مثل بره تو دست پاکستان اسیره ایران هم فینیش تو خزر هم که اجازه بهره برداری از گازمیدان چالوس رو به ایران نمیده

  • ممد
    6

    به طور کلی من شریعتمداری رو قبول ندارم به خصوص بعد از داستان مرحوم داداشی
    ولی این مورد رو درست گفته آمریکا قصد بازگشت به برجام رو نداره فقط تاکتیک اونا عوض شده و میخوان وجهه بین المللی خدشه دار شده کشور شون رو ترمیم کنن خوشبختانه تیم جدید به خوش باوری تیم قبلی نیست

  • مولوی
    0

    باز هم حربه همیشگی.
    عوامل نظام هر وقت که میخوان برای فساد و فریب و دروغگویی خودشون توجیه بیارن از خون شهدا مایه میگذارن.
    خون شهدا اگر هم به جوش بیاد از نیرنگ شماست نه از کاری که منتج به رفاه مردم بشه.
    **تو خون عاشقان را در لاله ها شکستی**
    **بر حجله های آنان آن لاله زیور کردی**

  • ل
    0

    آمریکا به دنبال جلب افکار عمومی و اجماع بین المللی علیه ایران است، تا نهایتا پرونده را به شورای امنیت ارجاع، و سپس حمله گسترده و برق آسا را با حمایت همسایگان، به کشور انجام دهد. شرایط با ادامه تحریم‌ها و تضعیف شدید ایران، و بی تفاوتی مردمی، برای انجام هر عملی از سوی دشمن در حال شکل گیری است. تجربه تاریخی نشان داده است تضعیف اقتصادی کشور و نارضایتی مردمی از عوامل اولیه اشغال کشور توسط بیگانگان است.

  • سردار
    0

    پدر یوزارسیف ختاب به فرزندان

  • mir
    0

    به یه غرب گدا گفتن امریکا چند حرفه گفت امریکا حرف نداره پایان دوران تحریف غرب گدایان نزدیکه

  • لیل
    0

    آقای شریعتمداری چاپلوس متملق شما که از گرگ بدترید .چرا مردم را می ترسانید .تمام کشور ها با آمریکا روابط خوبی دارن و همه در رفاه و آسایش زندگی می کنند .از این می ترسید که نون شما آجر شود .عمدا نمی گذارید مردم طعم رفاه را به چشند.

  • قلندر واقعی
    0

    راست گفته بید اما بهتره خودش متن مذاکرات را تنظیم کنه

  • ایران
    0

    حواسشون هست جناب شریعتمداری.
    بخصوص تیم جدید، واقع بین تر و بصیر تر از تیم قبلی ست.
    شما خودتو ناراحت نکن.
    همونجوری که شما می دانید حاکمان امریکا گرگ درنده اند تیم مذاکره کننده هم می داند. غالب ملّت ایران هم می دانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها