روزنامه جمهوری اسلامی:

باقری با قرقاش، هم‌پیمان اسرائیل، دیدار داشته/ اصلاح سیاست‌های اشتباه گذشته، تداوم یابد

امارات همان امارات است با این تفاوت که با اسرائیل هم‌پیمان شده ولی ادبیات مسئولان انقلابی فرق کرده و از تهدید به موشک‌باران دوبی به جناب خطاب کردن مسئولان اماراتی تبدیل شده است.

باقری با قرقاش، هم‌پیمان اسرائیل، دیدار داشته/ اصلاح سیاست‌های اشتباه گذشته، تداوم یابد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان در سفر به امارات با انور قرقاش و خلیفه شاهین المرر دیدار کرد و در صفحه توئیتری خود با دادن عناوین دکتر و جناب به قرقاش و شیخ خلیفه بن زاید، از گشوده شدن صفحه جدیدی در روابط ایران و امارات خبر داد.

با توجه به اینکه قرقاش دلال صهیونیست‌هاست و شیوخ امارات آلت دست سران رژیم صهیونیستی شده‌اند، کاربران فضای مجازی در حاشیه این دیدار نوشتند: امارات همان امارات است با این تفاوت که با اسرائیل هم‌پیمان شده ولی ادبیات مسئولان انقلابی فرق کرده و از تهدید به موشک‌باران دوبی به جناب خطاب کردن مسئولان اماراتی تبدیل شده است، اقدامی قابل درک و تقدیر که باید برای اصلاح تمام سیاست‌های اشتباه گذشته انقلابیون در دستور کار باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسین
    0

    هیچ چیز ابدی نیست

  • محمدرضا حمیدی
    0

    قرقاش دلال صهیونیستهاست و یک عرب و بیگانه
    اما مسیح مهاجری که نان میخورد و در روزنامه ای با هزینه ی بیت المال ایران به مدیر مسئولی کسی که عمامه بر سر و عبا بردوش همان می نویسند که رادیو اسرائیل و بی بی سی میگویند جای تاسف دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها