حداد آزاد:

افراد طالبان با لباس زنانه از دره پنجشیر فرار می‌کنند

یکی از مجاهدین پنجشیری گفت: طالبان به لحاظ مالی به قدری ضعیف شده‌اند که برخی افرادشان حتی سلاح‌های شخصی خود را به شهروندان محلی می‌فروشند و از پنجشیر فرار می‌کنند.

 افراد طالبان با لباس زنانه از دره پنجشیر فرار می‌کنند

حداد آزاد، از مجاهدین جبهه مقاومت در پنجشیر صحبت های جالبی را درباره جنگ پنجشیر مطرح کرده است که در زیر به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

- حملات بر طالبان در پنجشیر بالا گرفته است. آنها در همه جا به مردم اخطار می‌دهند که در صورت تعرض به افراد طالبان، جان و مال کسی در امان نخواهد بود. 

- طالبان به لحاظ مالی به قدری ضعیف شده‌اند که برخی افرادشان حتی سلاح‌های شخصی خود را به شهروندان محلی می‌فروشند و از پنجشیر فرار می‌کنند. 

- اخباری به ما رسیده است مبنی بر اینکه آنها با پرداخت مبلغی پول به افرادی، سعی در ترک پنجشیر با لباس زنانه داشته‌اند. هر کاری می‌کنند تا دیگر نیروهای طالبان متوجه فرارشان نشوند.

- رفت و آمد در کوهستان‌ها برای نیروهای طالبان بسیار سخت شده است. هر لحظه با کمین نیروهای مقاومت رو‌به‌رو می‌شوند.

- داعش به سرعت درحال قدرت‌گیری در قندهار هستند.

- ساکنان پنجشیر که در حال بازگشت از کابل به خانه‌های خود هستند گزارش می‌کنند که آذوقه‌های آرد، لوبیا و... آن‌ها توسط طالبان غارت شده و به جای آذوقه‌ها سنگ در ظروف ریخته‌اند. 

- فقر و گرسنگی از بزرگ‌ترین مشکلات پیش رو در زمستان است. مردم از ترس کشته شدن فرزندان‌شان در اثر گرسنگی حاضر هستند آن‌ها را حتی به مبلغ کمی به فروش برسانند. 

- کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی در فرودگاه، انبار و نزد طالبان نگهداری می‌شود. فقط به کسانی که کارت عضویت آنها و شرایط مورد نظر طالبان را داشته باشند تعلق می‌گیرد. 

- فرماندهان محلی طالب در مناطق تخار و بدخشان، غذای خود را از طریق مردم محلی تامین می‌کنند. حتی دختران را به زور عقد کرده و با خود می‌برند.

منبع: اعتماد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • گاو
    2

    زورشان فقط به زنها میرسه وگرنه هیچی نیستن یک مشت ادم کش بی سواد وبی فرهنگ و عقب مانده هستن که بویی از انسانیت نبردن خوی حیوانی شان خیلی قویتر از انسانی شان هست به جای مغز پهن گاو تو کله شان هست

  • ناشناس
    0

    اگر برای مردم سیستان و بلوچستان باشد پدر طالبان درمی آورند به خدا دوروزه ارتش داغنشون می کند بهترین موقع زمانی که آمریکا فرار میکردافقانستان هیچ موقع خوب نمی شود چون قوم لوط هستند

  • 0

    شمارا به خدا طوایف را دعوت کنید دوروزه سراز کابل در می‌آورند مشتی آدم بی بند وباربیسواداینها حکومت را نمی توانند بچرخواننداگر ایران برق این باشی ها را قطع کند به غلط کردن می افتند صدام را با آن همه که همه عربها کمک میکردند اخر سراز زیر زمین در آورد جوان های ما همکاران هر شهید میشوند جگر می سوزد من حاضرم برو م با بیسوادهای بجنگم به قرآن حاضرم بدون هیچ منتی دیوس تر از اینها زاییده نشده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها