رضایی: معیشت مردم در محاصره تحریم داخلی است

معاون اقتصادی رئیس جمهوری در بازدید از بندر شهید رجایی گفت: زنجیره تولید ثروت و درآمد و معیشت مردم پیش از آن که از خارج در محاصره باشد، از داخل با تحریم‌های داخلی و اقتصادی مواجه است.

رضایی: معیشت مردم در محاصره تحریم داخلی است

محسن رضایی روز پنجشنبه درجریان بازدید از بندر شهید رجایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه گذاری، تولید و تجارت با مشکل مواجه هستیم، بیان داشت: اگر بخواهیم این مشکلات را برطرف کنیم، فقط در تهران نیست، بلکه باید مسئولان شهر به شهر و استان به استان حرکت کنند و آن چیزی را که بر زمین باقی مانده و مردم، تجار و کارآفرینان با آن مشکل دارند، برای آن چاره اندیشی کرد و این موانع و سد‌های داخلی و تحریم‌های داخلی را برداریم.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری یادآور شد: سیاست ما در دولت سیزدم این است که حمل کالا را یکسره کرده و کالا مستقیم بر روی وسیله حمل کننده قرار گیرد و به مقصد ارسال شود.

رضایی بیان کرد: بسیاری از کانتینر‌هایی که معطل هستند، اجاره‌ای بوده و باید به کشور‌های خارجی دلار بپردازیم، این اتفاق نباید رخ دهد.

منبع: شبکه خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • زاری
    0

    در محاصره اختلاس گرها ، دزدها، مفسدین اقتصادی و کاسبان تحریم هم هست که خون مردم را ریختن تو شیشه دارن نفس مردم را می برن تو کشور اسلامی باعث شرمندگی هست سقوط پول ملی خجالت آ وره

  • محمد
    0

    معیشت و زندگی مردم گروگان امثال شما انتر های هیچ کاره است .

  • غریبه
    0

    چهل سال است که تحریم داخلی و جناح بازی و باند بازی و اختلاس های کمر شکن شماها کمر ملت خورد کرده و شما ها کر و کور بودین ... سردار العان هم برو بخواب که خواب شماها هم عبادته

  • رضا
    0

    امثال خودت باعث بدبختی مردم شدید مافیای سیگار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها