زاکانی جانشین وزیر کشور شد

وزیر کشور نخستین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تهران را تشریح کرد.

زاکانی جانشین وزیر کشور شد

احمد وحیدی در حاشیه نخستین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران درباره مصوبات این جلسه گفت: جلسه نسبتا مفصلی با مسؤلین دست اندرکار ستاد بحران داشتیم و بر اساس آن مصوباتی تهیه شد. اولین مصوبه این بود که شهردار تهران جانشین وزیر کشور در ستاد بحران تهران شد. همچنین قرار شد که برنامه جامع در تهران که قبلا تهیه شده بود بازنگری و روزآمد شود و با توجه به  اقتضائات جدید ارزیابی های لازم روی آن صورت بگیرد. 

وی ادامه داد: قرار شد کارگروه‌هایی که از قبل  شکل گرفته با ارزیابی لازم این کارگروه‌ها مجددا با قدرت فعالیت خود را انجام دهند. همچنین درباره سلسله طرح های لازم برای  پیش نشان گری، پیش بینی، پیشگیری و آمادگی پاسخ صحبت  و قرار  شد که برای هر کدام زمان تهیه طرح و برنامه تحقق توسط کارگروه‌های مختلف انجام شود. 

وی افزود: طبق این مصوبات بنا شد که درباره نحوه کمک رسانی و کمک گیری  از سایر استان‌ها که باید در شرایط وقوع بحران های طبیعی کمک کنند ، مانورهای لازم را انجام دهیم. برای انجام  مانورهای سالانه در حوزه های بخشی، موضوعی  و منطقه ای  و همچنین مانوری در قالب یک روز در سال در سطح شهر  تهران برنامه هایی طراحی خواهد شد.

وحیدی افزود: همچنین درباره آموزش و آگاهی لازم جهت آمادگی مردم برای مقابله با وقوع بحران ها بحث و قرار شد توسعه و تکرار این آموزش‌ها به فرهنگ سازی خوبی منجر شود. 

وی با بیان اینکه آمادگی شهر تهران در مقابل بحران های طبیعی مهم است، عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف در این باره فعال هستند و باید با توجه به شرایطی که اقتضا می کند برنامه ها قویتر و پشتیبانی‌های لازم صورت بگیرد تا آمادگی های لازم را کسب کنیم.

در این جلسه مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران ، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک و اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران حضور داشتند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 27
  • شوران
    1

    بر ذات همتون لعنت.دارید بهم نون قرض میدید هان؟؟؟؟ شما مصداق منافقین هستید

  • ناشناس
    1

    بی ناموسها...

  • دن کیشوت
    1

    شرافت و انسانیت ، ثروت هایی هستند که آخوندها و سردارها از آن بی بهره اند. از طرفی رذالت و شیطان صفتی ، مکروهاتی هستند که آخوندها و پاسدارهایشان در حد اعلای خود از آن بهره مندند. بدتر از این‌ها، افرادی هستند که شاهد این رذالت‌ها هستند و دیوانه و مست و مسخ شده، هنوز در خوابند و سنگشان را به سینه میزنند

  • ناشناس
    1

    خدا لعنت کند همه تان را
    مملکت را ویران کردید
    زاکانی بیسواد

  • ناشناس
    1

    زاکانی اینحا ، زاکانی اونجا ، زاکانی همه جا

  • حسن عباسی
    0

    زاکانیه خوب سواری میگیره ها

  • Salam
    0

    خدارو شکر.
    نگران داماد و فک و فامیلاش بودم مبادا بیکار بشن.
    درود بر حکومت هزار فامیل

  • ذوب در ولایت
    2

    بطور طبیعی استاندار و فرماندار مسئول چنین کاری است

  • ت
    0

    اینترنت اهواز چرا قطع شده؟

    نظرات شما -
    • ایمان
      0

      خبر فوری قطعی اینترنت اهواز رو پیگیری کن خواهش میکنم، بهمون بگید علتش چیه

  • بسیجی
    0

    یه حقوق دیگه از اینجا میخوره.بهتر نبود یه نفر دیگه رو میزاشتن که وقت ازادتر داشته باشه

  • مجید
    0

    این بچه پررو باز هم یه شغل دیگه اشغال کرد بوی تعفن میده این آدم ریاکار پر رو اههههههههه

  • ناشناس
    21

    آخه قبل از اینکه جبهه بگیریید و فحش دهید خبر را دقیق بخوانید . مسئولیتی به آقای زاکانی داده شده برای برنامه ریزی و آمادگی تهران در صورت وقوع بحران زلزله. خوب چون ایشان شهردار هستند این کار به ایشان محول شده قابل توجه معترضان!

  • داماد دوست
    1

    تهرانو آباد کرد!!! حالا نوبت کل کشوره. انگار ان قلاب و همین ی دونه نورچشمییی.... زبل خان و پرفسور بالاتازیه واسه خودش!!!

  • هادی
    0

    واقعا چند پست زاکانی دارد شهردار تهران هیات امنا دانشگاه تهران جانشین وحیدی وزارت کشور با این سن سال ایا این همه پست ایشان کارایی لازم برای انجام این پستها را دارند این کشور قحط الرجال است چرا این قدر به هم نون به قرض میدهید مگر کسی دیگر دراین کشور نیست بدبخت مردم که شما می خواهید به مر م خدمت کنید

  • بابک خرمدین
    0

    ما ملت بزدل حقمونه

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    لعنتی ها ففط به هم‌پست میدن و از بیت المال حقوق می گیرند و هیچ کاری هم برای مردم انجام نمی دهند....
    این ظلم ها و تبعیض ها ماندگار نیست !!!!
    به امید برقراری عدالت و افتادن پرچم زورگوئی و ظلم

  • کارشناس زیر ساختی
    0

    من فکر میکردم پیرمردهای شرکت ما فقط خوش شانس هستند که 35 سال سابقه را با حقوق های بالا درک کرده اند حالا میبینم جناب زاکانی دست همه را از پشت بسته است

  • شهید بزرگوار شیخ طوطی
    0

    آن احمق‌ها که چشم امید به شیخ طوطی بسته بودند، خاک در چشم و خاکستر بر سرشان شده، نوش جانتان، تا شما باشید، خوشان خوشان نرید رأی بدید

  • مرمر
    0

    مدیونین فکر کنین کاندیدای پوششی بوده فقط داره سهمش را از سفره عنقلاب برداشت میکنه لعنت بر همشون که دستشون تو یه کاسه اس و فقط برای غارت و بدبختی مردم ایران تلاش میکنن

  • سرباز کوروش
    0

    گردی از راهی نمیخیزد، سواران را چه شد،، مرده‌اند از بیم یاران، نامداران را چه شد... جز صدای جغد ها چیزی نمی آید به گوش،، قمریان آخر کجا رفتند ساران را چه شد... از هجوم کرکسان شوم، قلب من گرفت،، بلبلان، قراولان، کبکان، هزاران را چه شد...دور تا دور من از دشمن سیاهی می‌زند،، دوستان ما کجا رفتند، یاران را چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Mm
    0

    خداراشکرتمام آن افرادی که منتظرالپست بودند به پستهایشان رسیدند. امیدوارم از این فرصت برای خدمت به مردم و آبادانی کشوراستفاده کنند نه برای کوبیدن مخالفانشان.

    نظرات شما -
    • 0

      نیش عقرب نه ازره کین است...!

  • ناشناس
    0

    تعبیر درست ,وقوع شرایط بحران در بحران باید باشد.چون به لطف مدیران مدبر متعهد ناب پیشانی داغون جامعه غرق در بحران است و شما برای حالت اضافه شدن یک بحران طبیعی به این بلای ساختاری نقشه می کشید و نتیجه قهرا روشن است!

  • حمید رضا
    0

    زاکانی غیرقانونی شد شهردار تهران چون از لحاظ قانونی وی مدرک تحصیلی متناسب با شهرسازی نداشتند که اگر داشت وزیر کشور قبلی حکمش را امضا می کرد در ثانی وی اگر به گفته خودش قصد خدمت به مردم را داشت در مجلس وقتی نماینده مردم قم بود چرا استعفا داد پس دروغ می گوید چون حقوق و مزایای شهرداری تهران از نماینده بودن بیشتر هست و رانتش هم بیشتر دست اخر هم شما توضیح ندادی چرا و به چه دلیل دخترت و دامادت در کشور سوئیس زایمان کرد با دلار ۳۰ تومن مگر در کشور خودمان بیمارستان نبود چون میخواستند گذرنامه کشور بیگانه را بگیرند و ۲ تابیعتی شوند شما که بقول خودت مکتبی و بسیجی و جبهه رفتی نباید دروغگو باشی و دو تابیعتی حالا با چه پشتوانه ای شدی معاون وزیر کشور لیاقتش را نداری

  • ارس
    0

    حرف مفت از خودتون در ور نکنید بقول شیرفرهاد,همین شماها زاکانی نماینده گچساران رو بی هیچ دلیل محکمه پسندی ازمجلس بیرون کرد وبه رای ۴۰۰۰۰گچسارانی شاشیدهمتون تکبیر گفتید و مجلس انقلابی مجلس انقلابی سر دادید,الانم تحویل بگیرید حقتون همین زاکانی بیسواده

  • مهرداد سربندی
    0

    معمولا در هر استان استاندار مدریت ستاد بحران را به عهده دارد و در واقع جانشین وزیر کشور در ستاد بحران آن استان محصوب می شود. همچنین در شهرستان ها هم فرمانداران بعنوان جانشین نان استانداران مدیریت ستاد بحران شهرستان مربوطه را به عهده دارند. بر همین روال بخشدارها هم در بخش مربوطه مسئولیت دارند. اما شهرداران همیشه عضو ستاد بحران هستند. و تا به حال سابقه نداشته با وجود استاندار و فرماندار در تهران ، شهردار بعنوان جانشین وزیر کشور در ستاد بحران تعیین شود. این یعنی استاندار استان تهران و فرماندار تهران کشک. و زاکانی عزیز کرده وزیر کشور.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها