واکنش بحرین و عربستان به بی نتیجه خواندن مذاکرات گروسی در تهران

ادعای دست نیافتن به نتیجه در مذاکره با تهران که از سوی گروسی مطرح شده، با برخی اتهام‌زنی‌های منطقه‌ای علیه ایران همراه شده است.

واکنش بحرین و عربستان به بی نتیجه خواندن مذاکرات گروسی در تهران

روز چهارشنبه، «عبداللطیف بن رشید الزیانی»، وزیر خارجه بحرین  در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه صهیونیستی «آی۲۴نیوز» به گزافه‌گویی علیه ایران پرداخت و مدعی شد: «دستیابی ایران به جایگاه سلاح اتمی قطعاً یک تحول فاجعه‌بار نه تنها برای منطقه، بلکه برای کل جهان خواهد بود».

وزیر امور خارجه بحرین در ادامه این ادعا افزود: توانمند ساختن ایران برای باج‌گیری بخش‌های بزرگی از جهان از طریق تهدید هسته‌ای خود، دلیلی بر این است که چرا آنقدر مهم است که نمی‌توان اجازه داد رخ دهد.

همچنین هیئت وزیران عربستان سعودی در نشست کشورهای خلیج فارس و امریکا، سیاست ایران را خصمانه خواند و از جامعه بین‌الملل خواستار متوقف کردن ایران در «دستیابی به سلاح‌های اتمی» شد.

منبع: روزنامه جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اسی
    0

    سیاستهای غلط و انفعال کشور در موضوع برخوردهای خصمانه کشورهای حقیری چون بحرین و امارات باعث شده هم این کشورها برخورد هایشان خصمانه تر بشه و هم مردم احساس ناخوشایندی داشته باشند. ظاهراً این اوضاع نمی‌خواد تغییر پیدا کنه.دم از استقلال می‌زنیم ولی زبانمان در رویاروی آلکن و اراده مان سستر‌ .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها