امام جمعه همدان:

گرانی‌های سرسام آور منطقی نیست و دلیل موجه ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: عملکرد دولت سیزدهم طی ۱۰۰ روز گذشته در حوزه داخلی و سیاست خارجی نشان می دهد که این برنامه ها در مسیر موفقیت قرار گرفته است.

گرانی‌های سرسام آور منطقی نیست و دلیل موجه ندارد

آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: عملکرد دولت در مناسبات بین المللی مبتنی بر آموزه‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل است.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهوری با سفر به بیش از ۱۰ استان کشور و حضور در بین مردم در عمل نیز "دولت مردمی" را تحقق داده که مورد توجه و حایز اهمیت است.

آیت الله شعبانی موثقی با قدردانی از دولت در مدیریت واکسن کرونا خاطرنشان کرد: تزریق واکسن در کشور وضعیت خوبی دارد و انتظار داریم مردم نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی مدیریت جهادی دولت در بین مردم را مطلوب دانست و افزود: البته دغدغه‌های نظیر گرانی سرسام آور نیز وجود دارد که دولت باید در برنامه کوتاه مدت ضمن اداره بازار، با گرانی مقابله کند.

امام جمعه همدان ادامه داد: گرانی‌ها منطقی نیست و دلیل موجه ندارد و دولت باید با برنامه‌ ریزی مناسب و همکاری و هماهنگی با مسئولان به این مساله ورود کند.

آیت الله شعبانی موثقی درباره اعمال تدابیر لازم برای مشکلات ایجاد شده از بورس نیز گفت: ۴۰ میلیون جمعت کشور در بورس هستند و اغلب سرمایه مردم با آسیب مواجه شده و نگرانی‌هایی را به وجود آورده که حل این مشکل نیازمند توجه دولت است.

وی انتصاب مدیران لایه‌های میانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیران میانی باید تعیین تکلیف شوند چرا که این وضعیت نامعلوم در تغییر یا ابقای مدیران در خدمت به مردم و اجرای امور مشکل ساز شده است.

آیت الله شعبانی موثقی خواستار تدوین برنامه اقتصادی مناسب در کشور و نیز روشن شدن وضعیت وزارت آموزش و پرورش شد و بیان کرد: آموزش و پرورش از حوزه‌های کلیدی کشور است و دولت و مجلس باید هر چه سریعتر وزیر جدید را مشخص کنند.

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم توجه به نخبگان کشور گفت: ثروت کشور فکر و اندیشه نخبگان است و باید حمایت از آن‌ها در عمل تحقق یابد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ۶ع۵
    0

    اره برنج سده ۷۰ هزار

  • تاریخ
    0

    42 سال در آسمان بودید هر چه مردم از فقر و نداری میگفتند فایده نداشت تا امروز که کشتی به گل نشسته است.برای نجات کشتی راهی جز سبک کردن بار کشتی دولت نیست.اتحاد جماهیر شوروی هم همین راه را رفت و توانست روسیه را حفظ کند.

  • ناشناس
    0

    دلیل موجهش دزد پروریست

  • ناشناس
    0

    فقط چاپلوسی کن عملکرد دولت در 100روز گذشته فقط گرانی دقیقه به دقیقه است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها