داستان سرایی شین بت؛ خدمتکار خانه گانتس جاسوس ایران!

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد یکی از خدمتکاران خانه وزیر جنگ این رژیم را که به جاسوسی فردی مرتبط با ایران از وزیر کمک می کرد، بازداشت کرده است.

داستان سرایی شین بت؛ خدمتکار خانه گانتس جاسوس ایران!

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل در روایت داستان‌سرایی شین بِت، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نوشت که امروز پنج شنبه مردی اسراییلی که در خانه بنی گانتس وزیر جنگ این رژیم به عنوان خدمتکار  مشغول بود، پیش تر در ماه جاری میلادی به اتهام داوطلب شدن برای جاسوسی از گانتس برای ایران بازداشت شده است. 

شین بت مدعیست، مردی به نام عُمری گورن مدت کوتاهی پس از تماس برقرار کردن با شخصی مرتبط با ایران و پیش از این که بتواند آسیبی وارد کند، دستگیر شده است. 

همچنین، امروز از این شخص شکایتی به عمل آمده است که در آن اتهام جاسوسی علیه او مطرح است، جرمی که مجازاتی ۱۰ تا ۱۵ ساله به دنبال دارد. 

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بر ادعاهایش در این باره افزود: گورن  «به فردی مرتبط با ایران دسترسی پیدا کرده و پیشنهاد داده است با توجه به دسترسی اش به خانه وزیر به روش های مختلف به او کمک کند». 

این اقدام شامل بحث درباره امکان نصب بدافزارها روی سیستم کامپیوتر شخصی گانتس نیز بوده است که می توانست برای عامل مرتبط با ایران، دسترسی به سیستم وزیر را ایجاد کند. 

شین بت در ادامه مدعی شد: «عُمری گورن برای ثابت کردن توانمندی و جدیتش، از برخی از اشیا در قسمت های مختلف خانه ی وزیر از جمله کامپیوتر وزیر عکس گرفته و برای فرد دیگر فرستاده بود». 

این سازمان ادامه: باید تاکید کرد با توجه به پروتکل های امنیتی در خانه ی وزیر، عُمری به چیزهای محرمانه دسترسی نداشته است و بنابراین، مدارک و اسناد محرمانه ای به شخصی که با اون در ارتباط بوده، انتقال داده نشده است. 

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها