حمله تند روزنامه اصولگرا به یک نماینده مجلس به خاطر اظهاراتش درباره حوادث آبان ۹۸:

بار اول نیست که از این حرف‌ها می‌زنید/ وقتی می‌گویید مصاحبه من جعلی است یعنی معنای"جعل" را هم نمی‌دانید

یک اظهارنظر از حسن نوروزی، نماینده مجلس در مورد دادگاه کذایی انگلیسی در مورد وقایع آبان ۹۸ طی روزهای اخیر جنجال‌هایی را ایجاد کرد.

 بار اول نیست که از این حرف‌ها می‌زنید/ وقتی می‌گویید مصاحبه من جعلی است یعنی معنای"جعل" را هم نمی‌دانید

روزنامه اصولگرای جوان نوشت:

آنچه از قول او منتشر شد، این بود که در ابتدای گفتگو احتمالاً به طعنه و کنایه می‌پرسد که «در دادگاه لندن کشته‌شده‌ها را محکوم می‌کند یا قاتلین را؟» و در واکنش به پاسخ خبرنگار می‌گوید: «یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم. ما کشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟» او می‌خواهد بی اعتبار بودن آن دادگاه نمایشی را که عروسک گردانش مسیح علی‌نژاد است، نشان دهد؛ حرفی نیست، خیلی هم خوب؛ اما با این عبارات؟!

او در پایان صحبت‌هایش می‌گوید که «شوخی کردم»! شوخی با چنین ادبیاتی در موضوعی که دو سال است عملیات روانی و رسانه‌ای و سیاسی غرب و رسانه‌های فارسی زبان غربی بر آن متمرکز شده تا هزار و یک دروغ نامربوط را به جمهوری اسلامی بچسباند؟ آیا این شوخی هم بخشی از این چسب نخواهد شد؟!

اما آنچه بیشتر جای تأمل دارد، اظهارات شاذ دیگر از او در موضوعاتی همانند همین موضوع، مهم و خاص است.

حسن نوروزی فروردین ۹۹ در گفتگو با روزنامه همدلی در مورد هواپیمای اوکراینی که دی ماه ۹۸ هدف شلیک اشتباهی قرار گرفته بود، گفت که «اساساً نوع پرواز این هواپیما مشکوک بوده است. این هواپیما از کنترل برج مراقبت و مراکز ما خارج شده بود. به نظر می‌رسد این هواپیما تحت کنترل امریکا قرار گرفته بود؛ بنابراین با توجه به این شواهد، بازداشت کردن افراد در این زمینه بی معناست. این هواپیما یک هفته قبل از آن در اسرائیل بوده و به نظر می‌رسد که دستکاری شده بوده است. برای این هواپیما اهداف خاصی در ایران تعیین شده بود و به نظر من، نیروهای نظامی در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند.»

او همچنین هر نوع بازداشتی را در این مورد تکذیب کرد که واکنش سازمان قضایی نیروهای مسلح را در پی داشت و رئیس این سازمان اعلام کرد که علیه این نماینده اعلام جرم شده است: «این مصاحبه، برداشت شخصی ایشان و بدون اطلاع از کم و کیف قضیه بوده است و این گونه اظهارات علاوه بر اخلال در تحقیقات قضایی، موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌نماید. از این رو علیه نامبرده در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است.»‌اعلام جرمی که البته بعدها خبری از آن منتشر نشد و معلوم نیست به کجا رسید.

نوروزی دی ماه ۹۶ در گفتگو با سایت ضدانقلاب زیتون در مورد خودکشی یک زندانی در اوین، گفته بود: «ممکن است مرگ بسیاری از این افراد در زندان به دق کردن آن‌ها از غصه به خاطر کارهایی که انجام داده‌اند مربوط باشد. این‌ها در زندان به زشتی کار خود فکر کرده و شاید همین منجر به خودکشی آن‌ها شده است. بسیاری از این زندانیان کارمند بانک بوده و حتی مشکل گرانی و بیکاری نیز نداشتند.»

او در مورد اظهاراتش پیرامون آبان ۹۸ توضیحاتی ارائه کرده و آن گفتگو را جعلی و کار منافقین دانسته که البته، چون قبول دارد آن جملات را گفته، به نظر می‌رسد معنای «جعلی» را نمی‌داند! بماند که همان توضیحات علیه انگلیس هم اشتباهات متعدد دارد! خبرنگار را جعلی و منافق می‌خواند. اما چرا باید با رسانه‌های ضد ایرانی مصاحبه کند؟!

اظهارات شاذ نوروزی در زمینه‌های دیگر هم بوده، از جمله «فیلم منتشر شده از اوین کار صهیونیست هاست» و... این حجم از جنجال آفرینی از کسی که «نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس» است و انتظار بیشتری از او برای دقیق و حقوقی بودن می‌رود، عجیب نیست؟

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 32
  • آلن
    0

    به این میگن نشانه های افول ! وقتی یک سیستم به حدی خود رو بالا و برتر میبینه که با کشته شدگان اعتراض های خیابانی که انصافا در حجم عظیمی بود هم شوخی میکنه و اونها رو به سخره میگره ! این نشانه افول است ! افول از قدرت پوشالی و کاذب!

  • علی
    2

    در عجبم که هیات نظارت بر نمایندگان کجای کار است که سکوتش در موارد مختلف موجب تعدد تخلفات نمایندگان می گردد؟!!!

    نظرات شما -
    • قمری
      0

      اعضای هیات نظارت هم مثل خودشون هستن کل مجلس را بیسوادان و سهمیه هایی تشکیل دادن که با حضور شش درصد مردم ایران در انتخابات به مجلس راه پیدا کردن حالا بماند که تمام شش درصد به نمایندگلن فعلی رای ندادن در بسیاری از شهرها آرای باطله و مخدوش از کل آرای نماینده منتصب بیشتر بوده

    • 0

      هیات نظارت مگر خودش بهتر از این است؟

  • محسن
    1

    ایشون نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس انقلابی هست. هزار رحمت به لیست امید. اف بر کسانی که بی ایشون رای دادند.. امیدوارم تهرانی ها دو سال دیگه این خطای زننده خودشون رو در انتخابات جبران کنند.

  • سانسورچی
    0

    این هم از مجلس انقلابی ونمایندگان انقلابی
    دیروز سیلی به سرباز امروز حرفهای آقای غضنفر آبادی یک روز جریان بذرپاش یک روز دنا پلاس و................
    اما دریغ از یک مصوبه که معیشت مردم رو یک کم بهبود ببخشد

  • زهرا
    0

    خوب یه همچین ادم بیسوادی را چرا با لگد بیرون نمیندازین

    نظرات شما -
    • 0

      لابد جاش ادم حسابی بیارن ؟ خب اگه ادم حسابی جا ایشون بیارند که حکم مرگ خودشونا امضائ کرده اند .

    • مهدی
      0

      که بیرون بندازه همه بیسوادن واز خودشان فقط مردم دارن به فنا می روند.وهیسیت کشورو بردن زیر سوال من یه کارگرم سوادی ندارم بخشیدن از شما

  • ناشناس
    0

    حالا این جانباختگان ابان ماه 98 جز مردم بودند یا نه؟؟؟. لندن دروغ می گوید ایا کل مردم ایران هم دروغ می گویند؟؟؟؟؟

  • خارکن
    0

    در جوامعی که قانون شفاف.جامع.ثابت وحاکم نیست.هرفرد وگروهی درحد اختیار وقدرت خود براساس فهم ونظر خود عمل میکند.وفهم ونظر مخالش را دشمن میداند.یحتمل این تفکر وبینش از جهل رویش میکند نه از عقل وعلم.

  • بهلول
    0

    این قیافه اش به قاتل هامیخورد.درضمم فکر کنم ازبچه های بالاست

    نظرات شما -
    • 1

      مگه بقیه شون بهتر از اینند

  • ناشناس
    0

    ملا کتبی که می گن همینه.خدایی خروجی شورای نگهبان امثال اینو باید اتیش زد

  • حق
    0

    وقتی یه مشت بی سواد مملکت را اداره میکنند نمی فهمند چه میگویند چون بی سواد هستند بد بحال کشور وملت که جولانگاه بی سوادان شده ، از قدیم گفتند کار خود کرده را تدبیر نیست

  • کریمی قدوسی
    0

    دمت گرم هر کاری دلتان می خواهد بکنید هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند بکند.

  • غریبه
    0

    باید از مجلس انقلابی پنج درصدی اخراج بشه .... از رئیس تون یاد بگیرید هر کاری کردید دیگه صحبتش نکنید تمام میشه میره پای کارش

  • حقگو
    0

    زمانی همین ها کل سال را به انتظار دهه محرم و ماه رمضان بودن که بتونن شکم بچه هلش ن را سیر کنن و بقیه سال را از نداری روزه میگرفتن یک نفرشون قبل از انقلاب اضافه وزن نداشت از قدیمی ها بپرسین و تحقیق کنید حال زار و هیکل نحیف شون زبانزد عام و خاص بود الان امکان نداره حتی یکیشون زیر یکصد و بیست کیلو باشه

  • غریبه
    0

    چرا انتظار بیخود از این بنده خدا دارید .. این هیچ تخصصی در خصوص مسائل سیاسی ندارد .. تخصص ایشون تنها طریقه صحیح تهارت و وضو و نماز و خمس و زکاته.... باید از جنتی پرسید ملاک تایید صلاحیت این جور افراد چی بوده ؟؟

    نظرات شما -
    • 0

      ملاک:مجیز گوئی حاکمیت,وقاحت,جهالت.

  • ناشناس
    0

    عزیز بر شده های نور چشمی منتصب حکومت بهتر از این نمی شود!

  • جعفری
    0

    حاکم شهری که مرغابی بود، بر سر ان شهر چه رسوایی بوه ،مجلسی که این نماینده اش باشه تکلیفش روشنه ،آخوند دوزاری ،

  • عکس
    0

    وای به حال کسانی که به این ها را ی دادند

  • حسنی
    1

    اقای نوروزی :

    هیچ کس جانا نمی سوزد چراغش تا به صبح
    پر مخند ای صبح صادق بر شب تار کسی

    سوزد و گرید و افروزد و نابود شود
    هر که چون شمع بخندد به شب تار کسی

  • ناشناس
    0

    ایشون مصونیت دارن هرچی دلش میخوادمیگه اگرکس دیگه ای بودالان توهمون اوین مثلاخودکشی کرده بود

  • ناشناس
    0

    حیف اسم ادم که به این افراد نسبت بدی ،اینها وحوش اهلی شده هستن ،

  • امیر
    0

    خیلی سربه سرش نزارید،مث عنابستانی یه کشیده می‌زاره توگوشتونا! .گفته باشم

  • ایران
    1

    این اظهارات ایشون ما بیاد شعرزیبای صائب
    میاندازد
    مخورصائب فریب فضل ازعمامه زاهد
    که درگنبدزبی مغزی صدا بسیار میپیچد

  • ناشناس
    0

    خب اسکل جان وقتی مردم میگن هر ننه قمری را به صرف ادعای انقلابی گری میدون ندید همین میشه دیگه چه انتظاری داری از کسی که حرف یومیه اش را هم نمیتواند منطقی وعقلانی بزند .

  • ناشناس
    0

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

  • هali bahrami
    0

    خوب یکی نیست به‌این آقابگه چوب زدن کف پات درباره هرچیزی اظها نظر می کنی اون هم این جور نظردادن که دردسربرای خودت ومملکت درست بکنی شان جنابعالی مجلس نیست

  • علوش
    0

    اشتباه حرف زدن یطرف! حالاچه ربطی به جنگ واسارت و.. داره؟ چراابروی رزمندگان وجوانان پاکدل ومردمی رومیبری؟ گرچه اکثرشون شهیدشدندوبقیه اون بازماندگان هم مثل منوامثال من یاگوشه نشین وبه حاشیه رهنده شدندتایسری ابن الوقت وبیخبرازخداوبنذگانش پست مدیریتی گرفته وبه غارتوچپاول اموال مردم درزیرنقاب دین ومذهب بپردازند؟ مگرنه اینکه خاوری بالای دراتاقش نوشته بود! باوضوواردشوید؟ همیشه درصف نمازجمعه مینشست؟ مگه جای مهربرپیشونیش ازمال شمابیشترنبود؟ چفیه هم که همیشه گردنش بود؟ بماندکه عملیات کربلای چهارچیشد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها