کیهان: منتقد انتصابهای فامیلی در دولت رئیسی، وابستگان دولت اشرافی سابق اند

روزنامه کیهان نوشت: رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته به ائتلاف اشرافی حاکم بر دولت سابق، بازی تکرار پرحجم یک دروغ و جنجال گسترده برای واقعیت جا زدن آن را در پیش گرفته‌اند.

کیهان:  منتقد انتصابهای فامیلی در دولت رئیسی، وابستگان دولت اشرافی سابق اند

این روزنامه در ادامه نوشت:

روزی نیست که چندین روزنامه و صدها سایت و هزاران کانال در فضای مجازی، درباره انتصابات گسترده فامیلی در دولت جنجال نکنند. تیترهایی مانند «انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم ادامه دارد»(روزنامه شرق)، «آموزش و پرورش هم داماد می‌شود»(روزنامه آرمان)، «انتصاب فامیلی؛ قطاری که هر روز با سرعت بیشتری شتاب می‌گیرد»(خبرگزاری خبرآنلاین) و... نمونه‌هایی از این فضاسازی‌های دروغین است.

اخیرا «محمد-م» از اعضای سردبیری خبرگزاری خبرآنلاین (وابسته به تیمی از مدیران دولت سابق) مدعی شد دولت رئیسی، دولت دامادهاست و اصولا انتصاب دامادها و برادرزن‌ها، یک کار ارزشمند محسوب می‌شود. او این ادعا را بدون ارائه حتی یک سند منتشر کرد .

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • غریبه
    0

    حق داری !! اونها بیخودی بودجه مفت خوری مثل تو کم می کردند ... البته این نظر منه شاید هم کسی جرات نداره از آخور شما چیزی برداره

  • ناشناس
    0

    چرا بدون سند برادر خانم اقای رئیسی داماد زاکانی برادر باجاناق زاکانی و الا ماشاالله تا فردا بگم بابا بزارید مهر مسئولیت شما خشک بشه بد از این کارها بکنید حرف های اقای زاکانی در انتخابات و الان رو با هم مقایسه کنید حرف تا عمل با هم خیلی فاصله دارن از کیلومتر گذشته به سال نوری نزدیک میشود.

  • حامد
    0

    خودت جزء این طیف آدمها هستی جناب کیهان : با ریسمان پوسیده شما اندک جماعت به این طیف آدم ها رای دادند.

  • د
    0

    باید قانونی به تصویب برسد، که هیچکدام از بستگان و آشنایان مدیران، روسا و ... نباید حکم مدیریتی بگیرند.

  • ل
    0

    جناب کیهان، بدان مبارزه با فساد حکومتی از اهم واجبات است. اگر با مفاسد مبارزه و ریشه کن نشود، تجربه تاریخی نشان داده است، هر چند صباحی فردی پیدا می‌شود که با ریختن خونهای فراوان، حکومت قبلی را ساقط ، و حکومت جدید تشکیل و خودش را شاه معرفی می کند.سلسله های پادشاهی ۲۵۰۰ ساله در ایران، گواه بر این امر است.حضرت امام علی ع میفرماید، تاریخ معلم انسانهاست. باید به حرف معلم گوش کرد. ظاهرا جنابعالی، حداقل مرید امام علی ع هستید. هر چند که گاهی با اغفال و وسوسه شیطانی، عدالت را ذبح میکنید، و به طرفداری رسانه ای از غارتگران همت می‌گمارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها