بررسی عملکرد کمیته امداد امام(ره) در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در جلسه این کمیسیون خبر داد.

بررسی عملکرد کمیته امداد امام(ره) در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها

روح الله نجابت در تشریح جلسه روز سه شنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: دستور کار اول کمیسیون بحث و بررسی پیرامون طرح مدیریت جامع شهری و روستایی بود و درخواست جمعی از هشتاد و پنجی شدن این طرح بود و در نهایت که کلیات طرح مورد اقبال و استقبال قرار گرفت و به تصویب رسید و نکاتی در جزییات بود که در زمان مناسب اصلاح می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه نیز رئیس کمیته امداد امام خمینی به همراه معاونین خود در جلسه کمیسیون حضور یافته و گزارش مفصلی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در مدت اخیر ارائه شد. ارتباط کمیته با شبکه های خیریه در سراسر کشور و ساماندهی ارتباط با آنها، اشتغال و خود اشتغالی و توجه به محرومان و مستضعفان در سال اخیر و سنوات گذشته با توجه به شرایط خاص کرونایی و وضعیت اقتصادی و باری که بر کمیته امداد است مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از ارائه توضیحات از سوی رئیس و معاونین کمیته امداد اعضای کمیسیون نکات و دغدغه های خود را مطرح کردند که امیدواریم در تعامل سازنده در آینده اتفاقات بهتری رقم بخورد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها