تظاهرات مردم عراق در اعتراض به نتیجه انتخابات به خشونت کشیده شد/ ویدئو

منابع عراقی، بعدازظهر امروز (جمعه)، از تظاهرات عده‌ زیادی از مردم این کشور در اعتراض به نتیجه انتخابات پارلمانی عراق خبر دادند.

تظاهرات مردم عراق در اعتراض به نتیجه انتخابات به خشونت کشیده شد/ ویدئو

بر اساس گزارش پایگاه خبری «العهد»، تظاهرات حدود ساعت دوی بعدازظهر به وقت تهران با حضور گسترده مردمی از جانب ساختمان وزارت برنامه‌ریزی در بغداد آغاز شد.

لحظاتی پس از انتشار این گزارش، العهد اضافه کرد که نیروهای امنیتی عراق تمام ورودی‌های منطقه سبز را به روی افراد معترض به نتیجه انتخابات بسته‌اند.

مطابق با این گزارش، تظاهرات‌کننده با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان دزیده شدن رأی آن‌ها، جاده اصلی استان کرکوک را بستند.

لحظاتی پس از انتشار این گزارش، کانال تلگرامی «صابرین نیوز» خبر داد که تظاهرات در مقابل منطقه سبز به درگیری با نیروهای امنیتی کشیده است.

منابع عراقی گزارش دادند که نیروهای امنیتی برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان در نزدیکی منطقه سبز تیر هوایی شلیک می‌کنند.

برخی منابع نیز خبر دادند که در این تظاهرات از گاز اشک‌آور برای متفرق کردن معترضان استفاده شده است.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ی بوم دو هوا
    0

    حالا اعتراض کنن خوبه یا بد

  • ارر
    0

    بزنید تا عین ماها بدبخت نشوید

  • دموکراسی نه زور اسلحه
    0

    انتخابات تا زمانی خوب است که ما از صندوق بیرون بیاییم و الا با اسلحه برخورد می کنیم.به نظر شما چرا حشد الشعبی و حزب الله به هیچ قیمتی حاضر نیستند اسلحه خود را تحویل دولت های قانونی عراق و لبنان بدهند،بخاطر استفاده از آن در چنین روزهایی؟؟؟؟!!!!!

  • مموتی
    0

    بابا جون آبو بریز همونجا که میسوزه چرا جای دیگه میریزی؟ مردم عراق و لبنان نماینده ها ی شما رو انتخاب نکردن پماد بزنید بجاش

  • تشنه حقیقت
    0

    از نظر وزارت خارجه اینها معترضند یا فتنه گر؟

  • ناشناس
    0

    گروه حشدالشعبی در اعتراض به نظر و آرای ملت عراق مسلحانه به منطقه سبز بغداد حمله کردن بعد میگین تظاهرات مردم عراق ؟؟؟؟ مردم عراق در پای صندوقهای رای نظرشون را واضح و صریح اعلام کردن اونا نمیخوان به روز ملت ایران دچار بشن

  • سامان بیگ
    0

    متاسفانه در انتخابات عراق تقلب شده و این برای ما قابل قبول نیست بجز حشدالشعبی هیچیک از کاندیداهای پیروز نماینده ملت عراق نیستند و انتخابات را باید دوباره برگزار کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها