آمریکا: از تمامی ابزارها برای جلوگیری از توسعه فناوری پهپادهای ایران استفاده می‌کنیم

وزیر خارجه آمریکا بامداد شنبه در بیانیه‌ای گفت که این کشور از تمامی ابزارهای موجود برای جلوگیری از تامین مواد و فناوری مرتبط با صنعت پهپادهای ایران استفاده خواهد کرد.

آمریکا: از تمامی ابزارها برای جلوگیری از توسعه فناوری پهپادهای ایران استفاده می‌کنیم

«آنتونی بلینکن» در بیانیه‌ای با اشاره به تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا در ارتباط با صنعت پهپادی ایران گفت که آمریکا از تمامی ابزارها برای مقابله با فعالیت‌ها و نفوذ مخرب ایران از جمله اشاعه هواپیماهای بدون سرنشین استفاده خواهد کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: «ایالات متحده از همه ابزارهای موجود، از جمله تحریم‌ها، برای جلوگیری، بازدارندگی، و از بین بردن شبکه‌های تدارکاتی که مواد و فناوری مرتبط با پهپاد را به ایران عرضه می‌کنند، و همچنین نهادهای ایرانی که در چنین گسترشی دست دارند، استفاده خواهد کرد».

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ص _ ن
    0

    قابل توجه وزیر امور خارجه آمریکا . آمریکا به تنهایی نمی تواند از فناوری موشکی ایران اسلامی جلوگیری کند . و آمریکا عددی نیست که برای ایران اسلامی چنگ و دندان نشان دهد . مرگ بر آمریکا تروریست .

  • لایک
    0

    پهپاد مگه چیه؟ کاردستی دانش آموزان ژاپنی! امروز هر بچه ای میتونه ربات و پهپاد بسازه، حالا تحریم کن

  • محسن s
    0

    سلام ودرود خداوند برپیامبر رحمت وآل او اینکه امریکاییها امروز درمورد جلوگیری ازساخت پهپاد توسط ایران حرف می زنند چیزجدیدی نیست هرکشوری که دنبال استقلال وآزادی باید‌‌بهترین نخبگان را برای ساخت پیشرفته ترین سلاح برای دفاع ازخود به خدمت بگیرد همانگونه که دنیای غرب وشرق بوسیله سلاح کشورهای مظلوم را سرکیسه واستعمار می کنند اگرقوی نباشی دردنیا قانونی وجودندارد که ازحقت دفاع کند سازمان ملل هم بازیچه زورگویان عالم است بقیه تابع آنها ولی درکنار قدرت نظامی باید عدالت درکشور اجراشود ومعیشیت مردم سروسامان بگیرد ازنظر نظامی بدنبودیم باوجود تحریم واز نظراقتصادی نمره صفرگرفتیم عده ای خاص بخاطر منفعت خودشان کل کشور را به روز بدی کشاندند که باید فکری به حال مردم کرد وبس یاحق

  • لبب
    0

    مرتیکه تحریم ها فقط بر مردم اثر دارند وپدر ملتو در آورده اند واون ۵ درصد خوب می خورند وبا تحریم کاسبی می کنند

  • ص _ ن
    0

    قابل توجه وزیر امور خارجه آمریکا . تمام ابزارها در دست آمریکا از کار افتاده است . یکی از آن هواپیمای بدون سرنشین توسط ایران درآب های خلیج فارس ساقط شد . و تمام کد و حسگرهای آن به دست ایران اسلامی افتاده است . و دیگر از حدود ۸۰ سال پیش از جنگ جهانی دوم هیچ ابر قدرتی به سمت آمریکا گلوله ای شلیک نکرده است . ایران تنها کشوری بود که در عین ال اسد به سمت آمریکا موشک شلیک کرد . مرگ بر آمریکا تروریست .

  • نشر نور علم
    0

    امیدوارم ی روز خوب بیاد خسته شدیم

  • فرشادآزاد
    0

    آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند اگر دراقصی نقاط جهان جنایت میکنید ودر می روید اینجا ایران است مهد دلیران برای خشنودی رژیم جعلی وکودک کش صهیونیستی هر اراجیفی بلغورمیکنی اشک تفنگدارانت را ازترس هیبت رزمندگان اسلام هرگز ازیادنبرمرگ برآمریکا

  • هموطن
    0

    بنا به فرمایش امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. اگر مسئولین ارشد کشور قوی عمل کنند و نترسند ، هیچ گردن کلفت لاابالی (آمریکا) نمی تواند غلطی کند.الان آمریکا مثل سگ ترسیده و فقط پاس می کند. درود بر ایران و ایرانی . مرگ برآمریکای خائن.

  • مهدی
    0

    به زودی نمایندگان انقلابی سوار بر لودر آمریکا و اسراییل را له خواهند کرد. بدبخت کجای کاری؟ داری پهباد را تحریم می کنی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها