دستور ویژه رئیس‌ بنیاد شهید برای پیگیری خودسوزی فرزند شهید در یاسوج

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه اقدام به خودسوزی یکی از فرزندان معزز شهدا، دستور ویژه‌ای به منظور پیگیری سریع موضوع و اعزام نماینده‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد.

دستور ویژه رئیس‌ بنیاد شهید برای پیگیری خودسوزی فرزند شهید در یاسوج

دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دستور بر پیگیری و رسیدگی جدی به موضوع و بررسی چگونگی و علل بروز حادثه و گزارش آن تأکید کرده است.
در پی دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست به همراه مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت پیگیری موضوع به یاسوج اعزام شدند.
سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه گفت: صبح روز جاری سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.
وی افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بار اول اقدام به خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران از بروز آسیب‌ به این فرد جلوگیری می‌شود اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مجدداً اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: این فرزند شهید به‌سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی ایشان باشیم.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایثارگر
    0

    خدا عمری بهت بده تا مسئولی سرجایش بشیند اینقدر بی احترامی نکند...که مردم مظلم چه می کشن ازدستشون فقط بفکر جیب خودشون هستن بس...؟؟؟!!!!

  • اصفهان
    0

    ظاهرا وطبق شنیده ها در کانال ایثارگران رئیس بنیاد دستور داده اند ایثارگران در طبقه‌ای که ایشان اتاق کارشان است کسی از ایثارگران حق ورود ندارد اگر چنین است وواقعیت دارد اول باید به این دستور خودشان که بی احترامی به ایثارگران است رسیدگی شود...چراکه ایشالا صدقه سری ایثارگران است که در این جایگاه هستند...ایشان بهتر است به جای پشت میز نشینی کمر محکم ببندند وبه تمام وزارتخانه ها سر بزنند وببیندچرا علیرغم مصوبه مجلس در بودجه ۱۴۰۰ چرا مصوبه بند د تبصره ۲۰ هنوز باگذشت ۸ ماه از سال در خصوص خانواده ایثارگران اجرا نمی‌شود وگزارش به رئیس‌جمهور بدهند ..که خانواده ایثارگران درد آبروداری وناچاری مجبور به خود سوزی کنند..دولت انقلابی پشت میز نشین نمی‌خواهد اگر نمیتوانید صحنه را خالی وبه یک شخص دیگر واگذار کنید...قابل توجه آقای مخبر معاون اول رییس جمهور

  • دلسوز
    0

    برخورد بعضی از مسعولان در پشت میز ریاست طوری است که اعصاب انسان را به هم می ریزند خیال می کنند از مریخ آمدند یادشان می رود که حقوقش از جیب همین ارباب رجوع تامین می شود

  • جلال
    0

    بار اول نبوده رفته بنیاد شهید بلکه صدمین بار بوده وهیچ کاری هم براش نکردین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها