رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور:

همه کارمندان دولت به محل کار خود باز می‌گردند

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای خطاب به کلیه دستگاههای اجرایی (به استثنای نیروهای مسلح) از ضرورت حضور منظم همه کارکنان دستگاههای اجرایی و ادارات در محل کار خبر داد.

همه کارمندان دولت به محل کار خود باز می‌گردند

مهمترین بخش بخشنامه میثم لطیفی خطاب به کلیه دستگاههای اجرایی به شرح زیر است:

* با توجه به بهبود شرایط کشور از نظر واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا به شماره ۳۳۸۶۹ مورخ ۱۳۹۶/۸/۲۷ این سازمان از تاریخ ابلاغ این بخشنامه موقوف الاجرا اعلام می شود لذا ضروری است همه کارکنان دستگاههای اجرایی و ادارات در محل کار خود حضور منظم داشته باشند.
* با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون در کشور، تمام دستگاههای اجرایی و ادارات ملزم به پیگیری جدی امر واکسیناسیون کارمندان خود و خانواده ایشان می باشند، کارمندان نیز مکلفند در راستای تحقق ایمنی سازی جسمی، در دریافت واکسن کرونا اهتمام لازم را مبذول دارند.
* از روز شنبه اول آبان ماه، دستگاهها از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن دریافت ننموده اند در محل کار جلوگیری به عمل آورده و در مورد کارمندانی که بدون دریافت واکسن در محل کار حضور می یابد (به جز مواردی که به تجویز پزشک دریافت واکسن زیانبار تشخیص داده شود) مطابق جزء الف بند (1) مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ ۱۳۹۶/۵/۲۵ و بخشنامه شماره ۲۹۰۸۳۳ مورخ ۱۳۹۶/۴/۵ این سازمان اقدام نمایند.
* با توجه به نوع سویه‌های ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، کماکان برای تمام کارمندان الزامی است و این بخشنامه نباید تلقی به عادی نگاری شرایط شود.

همه کارمندان دولت به محل کار خود باز می‌گردند

منبع: آخرین خبر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها