تداوم حملات صهیونیست‌ ها به فلسطینان و نقض حقوق انسانی، مقدسات و دارایی‌ های آنها

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک شهروند فلسطینی در شمال شهر قدس اشغالی به بهانه زیر گرفتن با خودرو تیراندازی کردند.

تداوم حملات صهیونیست‌ ها به فلسطینان و نقض حقوق انسانی، مقدسات و دارایی‌ های آنها

رسانه‌ها گزارش دادند، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر به سمت یک جوان فلسطینی به بهانه تلاش وی برای انجام عملیات زیر گرفتن با خودرو در اطراف ایست بازرسی «قلندیا» در شمال شرق قدس تیراندازی کردند که در نتیجه این عملیات مقاومتی یک سرباز اسرائیلی به شدت زخمی شد.
صهیونیست‌ها پس از تیراندازی به سمت راننده این خودرو، وی را بازداشت کردند.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان اسرائیلی در ادامه نقض‌های خود در حق شهروندان فلسطینی، مقدسات و دارایی‌های آنها، به شهر "الخلیل"، "بیت لحم" و "نابلس" یورش بردند.

در استان "بیت لحم" نیروهای رژیم اشغالگر چهار تن از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

در استان نابلس نیز صهیونیست‌ها دو تن از شهروندان فلسطینی در دو شهرک "بیتا" و "برقة" بازداشت کردند.

منابع امنیتی اعلام کردند، نیروهای رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا حمله کردند و به تعدادی از منازل یورش برده و اقدام به بازداشت "مراد خضیر" کردند؛ صهیونیست‌ها در اقدامی مشابه با یورش به منزل موسی ماجد دغلس، از اهالی شهرک "برقة" وی را بازداشت کردند و منزل وی را به غارت بردند.

در استان "الخلیل" نیز شماری از شهروندان فلسطینی به خاطر شلیک گاز سمی در شهرک "بیت أمر" دچار حالت خفگی شدند و اشغالگران یک شهروند فلسطینی را نیز در این استان بازداشت کردند.

در همین رابطه، ۱۳۶ شهرک نشین اسرائیلی در شهر قدس اشغالی به محوطه‌های مسجدالاقصی تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی یورش بردند.

شاهدان عینی اعلام کردند، شهرک نشینان اسرائیلی از دروازه "المغاربه" به مسجدالاقصی یورش برده و اقدام به گشت‌زنی در آن کردند.

شهرک‌نشینان اسرائیلی همچنین به درختان زیتون فلسطینیان در شهرک "عورتا" واقع در شرق نابلس حمله کردند.

در همین راستا، غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری تصریح کرد که شهرک نشینان صهیونیست پس از حمله به درختان زیتون در شهرک "عورتا"، به روی درختان مواد سمی پاشیده و ده‌ها اصله درخت را هم قطع کردند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها