بنت با مقام های کشورهای عرب حوزه خلیج فارس دیدار کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در نخستین دیدارش با مقامات کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، با وزرای خارجه امارات و بحرین گفتگو کرد.

بنت با مقام های کشورهای عرب حوزه خلیج فارس دیدار کرد

به گزارش صدی البلد، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در توئیتی از دیدارش با وزرای خارجه بحرین و امارات ابراز خوشحالی کرد.

وی در حساب کاربری خود نوشت: "از دیدار با وزیر امور خارجه بحرین و وزیر امور خارجه امارات خوشحالم. ما آرزو داریم که روابط خود را در همه زمینه‌ها تقویت کنیم و امیدواریم سایر کشورهای منطقه نیز به توافقنامه های ابراهیم بپیوندند. "

نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با وزرای خارجه بحرین و امارات دیدار کرد.

دفتر نخست وزیر اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد این اولین دیدار بنت با رهبران کشورهای حوزه خلیج فارس از زمان روی کار آمدن وی در ژوئن گذشته است.

در این بیانیه آمده است که بنت پس از سخنرانی در مجمع عمومی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و سفیر آمریکا در این سازمان ملاقات می‌کند.

شبکه کان پیشتر اعلام کرد که نفتالی بنت در سفر خود به نیویورک در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با وزرای کشورهای عربی که توافقنامه صلح ابراهیم را امضا کرده‌اند، دیدار خواهد کرد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها