بازدید رییس سازمان انرژی اتمی از نیروگاه اتمی بوشهر و تاسیسات هسته‌ای اصفهان

رییس سازمان انرژی اتمی در راس هیاتی ضمن بازدید از نیروگاه بوشهر در جریان آخرین گزارش‌ها درباره فعالیت این نیروگاه و پروژه‌های نیروگاهی دیگر سازمان قرار گرفت.

بازدید رییس سازمان انرژی اتمی از نیروگاه اتمی بوشهر و تاسیسات هسته‌ای اصفهان

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز (سه‌شنبه) از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.

هم چنین محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز سه‌شنبه از مرکز بین‌المللی آموزش هسته‌ای ایران در سفر به اصفهان بازدید کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در این بازدید که با همراهی تنی چند از معاونین سازمان و مدیران صنعت هسته‌ای انجام گرفت، ضمن بازدید از نخستین مرکز بین‌المللی آموزش هسته‌ای ایران از بخش‌های مختلف تأسیسات هسته‌ای اصفهان از جمله راکتور صفر قدرت آب‌سنگین (HWZPR)، راکتور چشمه‌ی نوترونی مینیاتوری (MNSR) و راکتور زیربحرانی آب سبک (LWSCR) بازدید کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ملت
    0

    ما کجا امکانات اتمی کجا با این کار ها هم کشور وهم مردم وهم منطقه وهم جهان را داریم نابود می‌کنیم‌ خدایا خودت به داد مردم وانسانها برس چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      نادان دیگران داشته باشند اشکال نداره ولی ما داشته باشیم دنیا نابود می شه

  • ملت
    0

    هادی جان بحث نادانی نیست داداش گلم هرچیزی اندازه ومیزانی داره آب هم خوب است اگه از اندازه گذر کرد طوفانه

  • ل
    0

    بستگان و آشنایان مدیران قبلی سازمان در همه جای سازمان ریشه دوانده اند و با قدرت تمام به فساد و مبارزه با رئیس جدید سازمان برخاسته اند‌. انشالله خداوند رئیس جدید را کمک کند تا این تفاله ها و جرثومه های فساد را از سازمان ریشه کن کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها