مسکو حمله تروریست‌ها به ساختمان دفتر تجاری روسیه در دمشق را محکوم کرد

ساختمان دفتر تجاری وابسته به سفارت روسیه در شهر دمشق هدف شلیک خمپاره گروه‌های شبه‌نظامی مستقر در غوطه شرقی قرار گرفت؛ اقدامی که روسیه آن را محکوم کرد.

مسکو حمله تروریست‌ها به ساختمان دفتر تجاری روسیه در دمشق را محکوم کرد

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای هدف قرار گرفتن ساختمان نهاد تجاری این کشور در محله "المالکی" در دمشق با یک خمپاره را که موجب خسارات مالی گسترده‌ای شد، تایید کرد.

وزارت خارجه روسیه این اتفاق را "حمله دیگری از سوی تروریست‌ها علیه هیئت دیپلماتیک روسیه در دمشق و نمونه‌ای دیگر از جنایاتی دانست که در روزهای اخیر علیه غیرنظامیان در دمشق انجام می‌شود" و به شدت آن را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه از جامعه جهانی و کشورهای منطقه خواسته شده با توجه به آنچه در حال رخ دادن است، واقعگرایی در پیش گرفته و ارزیابی درست و اولیه‌ای از حملات تروریستی علیه نمایندگی‌های دیپلماتیک کشورها و ساختمان‌های دینی و هیئت‌های انسانی داشته باشند.

سفارت روسیه در دمشق بارها هدف شلیک راکت‌ها و خمپاره‌هایی از سوی گروه‌های شبه‌نظامی مستقر در غوطه شرقی قرار گرفته است.

در حملات روز سه‌شنبه گروه‌های شبه نظامی به برخی محله‌های مسکونی در دمشق و حومه آن پنج غیرنظامی از جمله دو کودک کشته شده و در این حملات برخی منازل و ساختمان‌های دولتی و خصوصی آسیب دیدند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها