وزارت دفاع عربستان اعلام کرد:

زنان سعودی در آموزش‌های جنگی نیروهای مسلح

وزارت دفاع عربستان فایل ویدیویی را منتشر کرد که تلاش‌های وزارت دفاع را در مرکز آموزش کادر زنان نیروهای مسلح نشان می‌دهد.

زنان سعودی در آموزش‌های جنگی نیروهای مسلح

به گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، این کلیپ‌های ویدیویی همچنین تعدادی از سربازان زن را در نخستین کادر زنان نیروهای مسلح عربستان نشان داده و از تجربه و احساسات آنها از مشارکت در صفوف خدمت نظامی سخن می‌گوید.

در این فایل‌های ویدیویی جزئیات آموزش‌ها و سیستمی که سربازان زن سعودی به عنوان اولین گروه زنان مسلح عربستان دریافت می‌کنند را نشان می‌دهد.

زنان سعودی در آموزش‌های جنگی نیروهای مسلح

در همین راستا، وزارت دفاع عربستان تصویری از یک سرباز زن از اولین دسته زنانی که به یگان‌های ارتش عربستان پیوسته را تحت عنوان «عربستان..... پرآوازه‌ و سربلند» منتشر کرد که تعجب سعودی‌ها را برانگیخته است و خدیجه عبدالله، یکی از اهالی رسانه عربستان در واکنش به این تصویر آن را «برای تاریخ» توصیف کرد و گفت: سطح عالی‌ای که دختران سعودی به آن دست یافته‌اند باعث افتخار است و دستاوردهای آنها افتخار آمیز است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مح
    0

    شاید دیدن مردهایشان در جنگ با رزمندگان یمنی جازدند حالا از زنها می خواهند که بجنگند به نفع رزمندگان یمنی

  • ترکی الفیصل
    0

    درگذشته اجدادشان دخترانشان را زنده بگور میکردند که در زمان جنگ اگر شکست خوردند دخترانشان اسیر نشوند.شاید فرسایشی بودن جنگ با یمن مردانشان را خسته وضعیف کرده.ومیخواهند زنان را به مصاف مردان یمن بفرستن.

  • جنوبی
    0

    عجبا، نه به اون حکومت عهد اوستا عربستان زنان حق هیچ چیز نداشتن، نه به حالا ارتش نظامی زنان تشکیل دادن، عربستان مثل طالبان هستش، طالبان باید از ملاهای عربستانی یاد بگیرید دیگه دوره عهد اوستا گذشته زنان باید حق انتخاب و آزادی داشته باشند، زنده باد شیرزنان افغانستان.

  • امین.م
    0

    یه دونه از اینا لطفا

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      ولله منم دلم میخواد دختر هاشون خوشگل و ناز یکی به منم بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها