روزنامه جمهوری اسلامی:

دولت در اولین آزمون قانونمداری رفوزه شد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: وزیر کشور دولت سیزدهم در اولین آزمون قانونمداری، رفوزه شد.

دولت در اولین آزمون قانونمداری رفوزه شد

این روزنامه در ادامه نوشت: احمد وحیدی با امضاء حکم شهرداری علیرضا زاکانی که انتخاب او برخلاف قوانین موجود است، قانون متناسب بودن رشته تحصیلی فرد موردنظر با آنچه برای امور شهری مناسب است را نادیده گرفته است.

یکی از معاونان وزیر کشور در توجیه اقدام وزیر گفته نظر هیأت دولت این بود که این حکم امضا شود. بنابراین هیأت دولت سیزدهم نیز در اولین آزمون قانونمداری رفوزه شده‌ است. آنها باید بدانند که بدون قانون، عدالت محقق نخواهد شد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • جلال
    0

    اینا قانون را بر اساس سیلقه خودشان اجرا میکنند قانون کیلویی چند وجدان کو. شرف کو انسانیت کو

    نظرات شما -
    • افق
      0

      مدیرعامل خبرگزاری یک پررویی نجومی است.که تازه شفا گرفته.قبلا که مردم اینهمه مشکلات اقتصادی داشتند کجا بود.الان داردسم پاشی می کند.مواظب باشید.

  • متفاوت
    0

    شما دولت تعیین نمیکنید ،مکتب است که دولت تعیین میکند ودولت شما را.

  • محمدمهدی
    0

    روزنامه جمهوری اسلامی درحالیکه هنوزدولت جدید درست استقرارپیدا ننموده چندین بار این دولت رارفوزه اعلام نموده است واین اولین رفوزگی نیست به نظر میرسداین روزنامه به جای امیددادن به مردم جهت حل مشکلات علاقه وافری به موفق نشدن دولت جدید داردواین درحالیست که بسیاری از اصلاح طلبان حرکتهای جدید اقای رییسی راتحسین مینمایند وبرای موفقیت وی درحل مشگلات کشوراعلام همکاری نموده وپیشنهادات سازنده میدهند

  • بینام
    0

    آدم یاد داستان مزرعه حیوانات می افتد

  • shghv
    0

    انقلابی گری به معنای عقلانیت نیست بلکه قانون گریزی است مدعیان انقلابی گری عملکردشان زیر پا گذاشتن قانون است مثل سیلی ردن به گوش سرباز قانون ، ظلم وجفا کردن به کاندیدا های ریاست جمهوری و.............

  • هموطن
    0

    یک نگاهی به مدارک تحصیلی شهرداران پیشن داشته باشید و بعد قضاوت کنید ، بنظر شما سوزش روزنامه جمهوری اسلامی از کجاست؟ چرا روزنامه جمهوری اسلامی پس از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی قانونمدار شده؟ کاملا روشن است چون هم پیاله های خودشان برای تصدی این مسئولیت انتخاب نشده ! چون یک مرد انقلابی ،بسیجی میدانی علم مبارزه با فساد در شهرداری بر افراشته است 1- غلامحسن کرباسچی- حوزوی و ریاضی 2-مرتضی الویری - کارشناسی ارشد مهندسی برق 3- محمدحسین ملک‌مدنی - فوق دیپلم نساجی 4- محمود احمدی‌نژاد - دکترای مهندسی حمل و نقل 5- محمدباقر قالیباف - دکترای جغرافیای سیاسی 6- محمدعلی نجفی - کارشناس ارشد ریاضی 7- سیدمحمدعلی افشانی - کارشناسی ارشد مدیریت 8- پیروز حناچی - دکترای معماری

  • حسن
    0

    هر دم از این باغ بری می‌رسد. تازه تر از تازه تری میرسد

  • رضا حکم ابادی
    0

    قانون اگر بود و اجرا می شد که ایران این نبود.مرگ بر منافق .با این قماش منافق و فرصت طلب و متظاهر که دم از دین و قانون مداری میزنند و پشت ریش و پیشانی پینه بسته پنهان شده ایران ویران تر خواهد شد .مرگ بر منافق .

  • محمد
    0

    اون موقعی که انسان نماها شهردار تهران شدن شما سکوت اختیار کردید حالا چی شد که فریادتان بلند شده میدونی کیا را میگم اونایی که بعد از آقای قالیباف شهردار شدن که گند همشان درآمد خجالت بکشید سمپاشی نکنیدبه هر حال جوجه ها را آخر پائیز میشمارند ومرور زمان ثابت خواهدکرد که چه کسی خادم است وچه کسی خائن خدایا هر کسی در هر لباسی قصد دارد به این نظام مقدس که با خون شهدا آبیاری شده لطمه بزند اگر قابل هدایت است هدایت وگر نه نیست ونابود بفرما (امین یا رب العالمین)

  • حسین
    0

    بعضی نشستن به تماشا که این دولت چه کرد و چه کرد، رفوزه شد ،یک احمقی گفت من به این دولت نمره صفر میدم. کینه توزها چرا برای خیانتهای دولت روحانی خفه خون گرفته بودین و چیزی نمیگفتین؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها