در پیام ویدئویی مشترک

عبدالله و کرزی: به تلاش‌ها برای برقراری آرامش در افغانستان ادامه می‌دهیم/ با بزرگان طالبان در تماس هستیم، همکاری‌های بسیار خوبی جریان دارد

«حامد کرزی»، رئیس‌جمهور پیشین و «عبدالله عبدالله»، رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان امروز در پیامی ویدئویی بر ادامه تلاش‌ها برای برقراری آرامش تاکید کردند.

عبدالله و کرزی: به تلاش‌ها برای برقراری آرامش در افغانستان ادامه می‌دهیم/ با بزرگان طالبان در تماس هستیم، همکاری‌های بسیار خوبی جریان دارد

حامد کرزی در ابتدای این ویدئو گفت: بسیار خوشحالیم که دوباره با شما حرف میزنیم، رییس شورای عالی مصالحه ملی، رییس حزب اسلامی و من کوششمان را برای آرامش بیشتر در شهر کابل و بازگشت حالت عادی و روزمره، ادامه می‌دهیم. انشالله این کوشش‌ها نتیجه دهد.

وی افزود: با بزرگان تحریک اسلامی طالبان در تماس هستیم، گفت‌وگوهای مثمر داریم، در موارد لازم با هم گفت‌وگو کردیم، همکاری‌های بسیار خوبی جریان دارد، انشالله که وطن عزیز و خاک ما صاحب صلح وامنیت و خوشحالی سراسری و دائمی باشد.

عبدالله نیز گفت: اساسی‌ترین کوشش و سعی و تلاش ما در این مرحله خارج از هر نوع ملاحظه‌‌ای آرامش مردم شهر است.

وی افزود: می‌دانیم که با تغییراتی که پیش آمده مردم در وضعیت دشواری قرار گرفته‌اند و امیدواریم که تلاش‌هایمان در این زمینه در عرصه کلان مملکت مثمر و مفید واقع شود.

وی ادامه داد: خداوند انشالله سعادت و خیر را برای همه مردم افغانستان برگرداند و از این فضای نگرانی و تشویش که برای مردم ایجاد شده مردم عبور کنند و اطمینان نسبت به آینده خود داشته باشند.

عبدالله تاکید کرد: هیچگونه اهداف شخصی در این راه وجود نداشته و ندارد و با بزرگان کشور در تماس هستیم و در داخل کشور سران قوم و همه اینها آرزویشان این است که خیر مردم افغانستان را می‌خواهند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • پیام
    0

    کرزی ، عبدالله و دیگر گروههای سیاسی الکی خودشان را سرگرم نموده اند و تا حدودی شرمساری خود را با این حرکت ها پوشش می دهند. طالبان گروهی فوق العاده تندرو است و حاضر نیست گروههای دیگر را در اداره کشور مشارکت دهد. آنها حکومت خود را امارت اسلامی و رهبر خود را امیرالمومنین می دانند.طالبان در مقطع کنونی با هدف تثبیت موقعیت اعلام همبستگی با مردم و سایر کشورها می نمایند.در آینده داستان طالبان و افغانستان دیدنی و شنیدنی خواهد بود.

  • ساچو
    0

    اپوزوسیون خارج نشین ارزشی ندارد.اگر راست میگوئید بروید بین ملتتان و ابراز عقیده کنید.از عبدالله انتظارات بیش از این ِبود.ببین چه کردید( حاکمییت افغانستان) کشور را در عرض۱۰ روز دو دستی تقدیم این تروریست ها کردند..........احتراما قابل توجه رجال سیاسی ایران

  • farid
    0

    چرا الان کسی نمیگه باید بریم با طالبان بجنگیم تا بعدا به ایران حمله نکنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قابل تو جه سردارانی که ادامه دهنده راه قاسم سلیمانی هستن ما جنگ با داعش را به بیرون مرزهایمان کشیدیم .. الان چی؟

  • کاربر ناشناس
    0

    خاک بر سر بی غیرتتان

  • ناشناس
    0

    اینا کدوم گوری هستن؟؟/

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها