حمایت نخبگان و فعالان اقتصادی از خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد

سيداحسان خاندوزي، وزير پيشنهادي براي وزارت اموراقتصادي و دارايي امروز مشروح برنامه هاي خود را براي ايجاد تحول در حوزه اقتصاد منتشر كرد.

حمایت نخبگان و فعالان اقتصادی از خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد

همزمان با انتشار اين برنامه هاي بسياري از فعالان و كارشناسان اقتصادي ضمن اعلام حمايت از آن انتخاب خاندوزي به عنوان وزير اقتصاد را نقطه روشن كابينه پيشنهادي ابراهيم رييسي اعلام كردند.
در ادامه گزيده‌اي از ديدگاه و نظرات فعالان و كارشناسان عرصه اقتصاد درباره دكتر سيد احسان خاندوزي وزير پيشنهادي اقتصاد را مي‌خوانيد:

*نایب رئیس اتاق ايران: خاندوزی از انتخاب‌های خوب رئیسی برای تیم اقتصادی است
حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق بازرگانی و عضو شورای عالی بورس در اين باره گفت: اعلام نام «سيد احسان خاندوزی» به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد به چند دلیل از انتخاب‌های خوب آقای رئیسی برای معرفی کابینه دولت سیزدهم تلقی می‌شود. به گفته نایب رئیس اتاق ايران، "خاندوزی" از اقتصاددان‌های خوب و مطرح محسوب می‌شود که از سابقه علمی و پژوهشی زیادی هم برخوردار است. این موضوع می‌تواند به طور حتم در تصمیم‌گیری‌های او برای حوزه‌های مهم اقتصاد از جمله بازار سرمایه تاثیرگذار باشد. سلاح‌ورزي تاكيد كرد: وزیر پیشنهادی اقتصاد از اطلاعات خوبی در ديگر زمینه‌هاي اقتصاد، از جمله بازار پول و مباحث مالیاتی برخوردار است و در عين حال بر مسائل حوزه کسب و کار مسلط است.

مصباحی مقدم: سوابق پژوهشی خاندوزی می‌تواند برای اقتصاد راهگشا باشد
حجت السلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم ضمن ارائه ارزيابي مثبت از تیم اقتصادی دولت سیزدهم اعلام کرد: دكتر سيد احسان خاندوزی را گزینه مناسبی برای وزارت اقتصاد مي‌داند. اين نماينده اسبق مجلس تاکید کرد: دكتر خاندوزی را از دوران دانشجویی می‌شناسم ، ایشان را فرد نخبه‌ای می‌دانم که صاحب ایده و ابتکار است ، او در مرکز پژوهش‌های مجلس سال‌ها کار کرده و با مسائل بودجه‌ای و اقتصادی کاملا آشنایی دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : دکتر خاندوزی چهره ای علمی ، سالم و کارآمد است
محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم اعلام كرد: دكتر خاندوزي همكار من دردانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبايي است و از ويژگي هاي شخصي بسيارخوبي برخوردار است، به طور مثال علاوه بر نيروي جواني اهل تعامل با اهالي كسب و كار نيز هست.
به گفته پورابراهيمي، رساله دكتراي آقاي خاندوزي در حوزه عدالت بوده كه در شرايط فعلي يك نياز مهم براي اقتصاد ايران است. اين استاد دانشگاه تاكيد كرد: دكتر خاندوزي بيان خوب و شيوايي دارد و در بين دانشجويان نيز محبوبيت خوبي دارد. يكي از دروس ثابت كه خاندوزي در دانشگاه تدريس مي كند درس اقتصاد ايران است و به معناي آن است كه او شناخت كافي از اقتصاد ايران دارد و اين موضوع به او كمك خواهد كرد كه با تلاش حد اقلي راه درست را طي كند.

وزير اسبق اقتصاد: دكتر خاندوزي تفكر اقتصاد دولتي ندارد
دكتر داود دانش جعفري وزير اسبق اقتصاد هم تاكيد كرد:اگر برنامه هاي اقتصادي در قالب يك كار تيمي انجام شود با توجه به اينكه دكتر خاندوزي خود نماينده مجلس هم بوده است مي تواند تعامل خوبي با مجلس برقرار كند . دانش جعفري، گفت: برداشت من اين است كه آقاي خاندوزي تفكر اقتصاد دولتي ندارد و بيشتر به سمت اقتصاد مردمي گرايش دارد اما تاكيد مي كنم رمز موفقيت دولت، كار تيمي است، در نتيجه بايد همه كابينه و اعضاي اقتصادي دولت چنين برداشتي داشته باشند و با هم حركت كنند تا وزير اقتصاد هم در كارش موفق باشد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    امیدوارم مثمر ثمر باشه انشالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها