سخنگوی طالبان: تمام دیپلمات‌های خارجی از جمله ایران در امنیت هستند

سخنگوی طالبان تاکید کرد: تمامی دیپلمات ها از جمله جمهوری اسلامی ایران در امنیت هستند و کسی با آنها کاری ندارد. 

سخنگوی طالبان: تمام دیپلمات‌های خارجی از جمله ایران در امنیت هستند

ذبیح الله مجاهد در گفت‌وگو با پیک افغانستان گفت: تصریح می‌کنیم که تمام دیپلمات های کشورهای خارجی که در افغانستان بوده در امنیت هستند و با هیچ مشکلی مواجه نمی شوند، به خصوص دیپلمات های کشور جمهوری اسلامی ایران که در هرات و سایر مناطق هستند از امنیت برخوردارند و کسی با آنها کاری ندارد.
وی خاطرنشان کرد: ما هم به امنیت آنها اولویت داده و متوجه هستیم، مشکلی ان‌شاءالله نخواهد بود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    لابد تا زمانی که ایران دهن شماها رو مثل بقیه کشورها از بیت المال و جیب مردم پر کنه مشکلی برای دیپلماتهای ایران‌ پیش نمیاد

  • ناشناس
    0

    ایران هم باشما کاری نداره ، نگران نباشید شما از خیلی وقت به رسمیت شناخته شده بودید انشاالله برادران طالبان تمام شهرها را تصرف کنند، ولی کاری به ما نداشته باشند، ما هم کاریشون نداریم والسلام

  • سید احمد
    0

    آخه ظریف بی خاصیت جواب بده که برای چی الان هستن ؟؟؟ طالبان که ناموس حالیشون نمیشه و ممکنه هر کاری کنه

  • حسن
    0

    باید به عرض دوستان مخالف طالبان رساند این گروه طرفداری زیادی در افغانستان دارند وقتی اکثریت با یک جریان باشند کشور های همسایه نمی توانند در حاکمیت ان کشور دخالت کنند. خودمن طالبان را قبول ندارم ولی بنظرم بهترین موضع گیری این بار ایران درقبال طالبان داشته بخواهیم یا نخواهیم اش خاله است طالبان کشور همسایه ایران بزرگ .

  • بابک
    0

    چند وقت پیش که طالب ها به ایران آمدند موافقت نیروی نظامی ایران را برای تصرف کامل افغانستان گرفتند بشرطی که به ایران حمله نکنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها