مطالبه عمومی برای بازداشت و محاکمه نمکی

آقای رئیسی! همین امروز برای وزارت بهداشت سرپرست تعیین کنید

وحید ضرابی نسب/ روزنامه نگار و فعال رسانه

آقای رئیسی! همین امروز برای وزارت بهداشت سرپرست تعیین کنید

از بحران هم فرار رفته‌ایم، توی تراژدی غرق شده‌ایم، با فاجعه کلنجار می‌رویم، مرگ پیروز شده است و کرونا، فاتحانه، می‌تازد و می‌برد و می‌کشد، آن‌هم به لطف وجود مدیران بهداشت و درمان کشور.
داریم جان می‌دهیم و شاهد جان دادن همدیگریم، پیر و جوان هم ندارد، بازیگر و ورزشکار و خبرنگار و نانوا و راننده و کارگر و معلم هم؛ اما آقایان راست راست توی چشم‌هایمان زل می‌زنند و می‌گویند: تدارک دیده‌ایم، آمادگی داریم، درست می‌شود، داریم ۵مدل واکسن می‌سازیم، می‌خواهیم خارجی‌اش را وارد کنیم، امروز، امشب، فردا، هفته دیگر، ماه بعد و ... باز چرخه‌ی تسلسل‌وار ادعاها و بی‌اقدامی‌ها و بی‌تدبیری‌ها و بی‌مسئولیتی‌ها...
در مشهد، کار از دست در رفته است و در غسالخانه مرکزی شهر، به دلیل حجم بالای متوفیان کرونا، کار مُرده‌های امروز به فردا می‌افتد؛ نه آمبولانس هست و نه تخت و نه کپسول و نه سُرم و نه دارو و نه پزشک (البته تابوت و قبر هست خداروشکر) در تهران روزانه حدود ۴۰۰متوفی کرونا را به بهشت زهرا می‌آورند و در بقیه‌ی کشور هم همین وضع مکررا تکرار می‌شود و کجاست دکتر وزیر عزیز؟ کو نمکی که پاسخ دهد نتیجه‌ی دو سال اهمال و بی‌فکری و وعده و توهمش، شده است ده‌ها هزار خانواده داغدار و ده‌ها میلیون ایرانی که نه امنیت جان دارند و نه آرامش فکر.
آقای رئیسی! رئیس‌جمهور عزیز! همین امروز نمکی را برکنار و برای وزارت بهداشت، سرپرست تعیین کنید. برای اینکه فاجعه بدتر از این نشود و کرونای بی‌فکری و بی‌مسئولیتی بیشتر ما را نشکند، نگذارید حتی یک دقیقه هم وقت هدر رود، بودن این آدم‌ها توی وزارتخانه یعنی کشتار جمعی، مرگ همگانی.
آقای اژه‌ای! همین امروز نمکی را بخواهید و ببینید چه دستاوردی جز اضمحلال در این ۲سال داشته است. جوابش را که بشنوید بی‌شک راهی جز محاکمه و بازداشت نخواهد ماند.
آقای قالیباف ! توی این همه تحقیق و تفحص‌های محلس، چرا جای تفحص در عملکرد وزارت بهداشت و مدیران درمان کشور خالیست؟ به مجلس بکشیدشان تا ببینید هیچ در چنته ندارند الا حرف و چاپلوسی.
کمکمان کنید... نفس‌مان گرفته است...

منبع: خبر فوری

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    حقا که روزنامه نگاری

  • فتحی
    0

    همشون سر وته یک کرباسند

  • حسن
    0

    نمکی ضعیف ترین وزیر بهداشت بود

  • زهرا
    0

    چرابی انصافی می کنید،بنده خدا وزیر بهداشت به قلب کرونا میره بدون حرکت نمایشی برعکس رئیس سابقش حسن روحانی،اگر دولت سابق باهاش همکاری می کرد چه بسا که کار به اینجا نمی رسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها