آلمان برای ترغیب بیشتر مردم به واکسیناسیون، تست رایگان کرونا را متوقف می کند

رهبران آلمان سه شنبه شب موافقت کردند برای ترغیب بیشتر مردم به واکسیناسیون تست رایگان کرونا در کشور متوقف شود.

آلمان برای ترغیب بیشتر مردم به واکسیناسیون، تست رایگان کرونا را متوقف می کند

به گزارش شبکه دویچه وله، براساس تصمیم آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و ۱۶ رهبر ایالتی آلمان، روز سه شنبه محدودیت های بهداشتی برای افرادی که در آلمان واکسینه شده یا بهبود یافته اند در ماه های آینده برداشته می شود، همچنین آزمایشگاه رایگان کرونا که تا کنون دولت هزینه آن را متحمل می شد نیز پایان می یابد.

مرکل پس از این دیدار گفت که آلمان باید افراد بیشتری را برای واکسیناسیون تشویق کند زیرا افزایش تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آلمان را می توان به طور کامل به افرادی که هنوز واکسینه نشده اند، نسبت داد.

مرکل در ادامه افزود: ما در حال حاضر با افزایش تعداد موارد مبتلایان، بر کسانی که هنوز واکسینه نشده اند متمرکز شده ایم. خوب است که میزان واکسیناسیون به بیش از ۷۰ و ۸۰ درصد برسد.

صدراعظم آلمان خاطر نشان کرد: از آنجا که ما اکنون می توانیم واکسن ها را به طور جامع برای همه شهروندان در آلمان ارائه دهیم، آزمایش های رایگان کرونا را برای همه افراد در ۱۱ اکتبر به پایان می رسانیم.

پس از تاریخ تعیین شده توسط مرکل، افراد باید هزینه آزمایشات کرونا خود را در صورت لزوم بپردازند، اگرچه کودکان و نوجوانان و همچنین افرادی که نمی توانند به دلایل پزشکی واکسینه شوند، معاف خواهند بود.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • دا
    0

    تو داروخانه رودهن صد هزارتومان می فروشن

  • مهدی
    0

    درود بر مرکل والمان تو ایران هم همینطوره خخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها