اما و اگرهای کابینه رئیسی / گمانه زنی ها هر روز تغییر می کند

براساس خبرهای جدید درباره کابینه سیزدهم، ابراهیم رئیسی می خواهد فردا (یکشنبه) اسامی وزرای پیشنهادی را تقدیم مجلس کند. اما این وزرا کدام چهره ها هستند؟

اما و اگرهای کابینه رئیسی / گمانه زنی ها هر روز تغییر می کند

براساس گمانه زنی های اولیه، گفته می شد که رئیسی برای معرفی فهرست وزرای پیشنهادی قرار است از ترکیبی از وزرای دولت محمود احمدی نژاد و حسن روحانی استفاده کند.

براساس خبرهایی که غیررسمی منتشر شده بود، گفته می شد وزرای دفاع، میراث فرهنگی، مسکن و دبیر شورای عالی امنیت ملی در دولت روحانی ابقا شده و از دولت احمدی نژاد هم قرار است چهره هایی برای وزارتخانه های کلیدی به کار گمارده شوند.

به جز اینها، از برخی نمایندگان مجلس هم به عنوان وزرای پیشنهادی نام برده می شد. نمایندگانی که با توجه به سابقه حمایت از ابراهیم رئیسی، گاهی روبه سهم خواهی آورده و حتی گفته می شد رئیس جمهور را تهدید کرده اند که اگر از آنها استفاده نشود، ممکن است به وزرای او رای عدم اعتماد بدهند.

با این همه، حالا در آخرین فهرستی که در گمانه زنی های کابینه ای منتشر شده، خبری از اسامی اولیه نیست و به نظر می رسد ابراهیم رئیسی از چهره هایی در کابینه اش استفاده می کند که کمتر سابقه حضور در کابینه های قبلی را داشته اند.

هرچند احتمالا برخی کرسی های مهم به گزینه های شناخته شده که در دولتهای قبلی فعال بوده اند، برسد، ولی سایر گزینه ها احتمالا برای اولین بار پا به پاستور خواهند گذاشت.

با این همه هنوز باید منتظر ماند و دید که رئیسی بالاخره با کدام کابینه می خواهد به جنگ مشکلاتی رود که در سالهای پیش در کشور انباشته شده است.

منبع: اخبار روز آزاد

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • داروغه
    0

    یک وزیر زن هم بییاورید

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      با این پیشنهاد اسلام را بخطر ننداز

  • bahoo
    0

    استفاده از وزرای دولت۶ای ۱۱و ۱۲ و ۹ و۱۰ ؟ وا مصیبتا . همینها با بی درایتی ملت رو به این روز سیاه رسوندند

  • حسن
    0

    تعلل در معرفی کابینه نشان از آنست که جناب رئیسی خیلی هم برنامه آماده ای نداشت و فقط شعار میداد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها