رئیس‌جمهور: بقایای نیروهای بیگانه هر چه زودتر از خاک سوریه خارج شوند

رئیس‌جمهور درباره برنامه‌ریزی برای بازسازی سوریه گفت: باید بقایای نیروهای بیگانه هر چه زودتر از خاک سوریه خارج شوند تا این ملت بتواند با قوت و سرعت روند بازسازی را آغاز کند.

رئیس‌جمهور: بقایای نیروهای بیگانه هر چه زودتر از خاک سوریه خارج شوند

سیدابراهیم رئیسی در دیدار «حموده صباغ» رئیس مجلس سوریه با بیان اینکه، سوریه از مردمانی مقاوم و با استقامت و دولت انقلابی برخوردار است، اظهارداشت: مردم و دولت سوریه قهرمانانه در مقابل تروریسم عبری و غربی ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

وی با تأکید بر توسعه مناسبات سیاسی و اقتصادی تهران و دمشق در راستای منافع دو ملت، گفت: همراهی و همکاری موجود بین دو کشور را با قوت ادامه خواهیم داد و هیچ محدودیتی در مسیر توسعه روابط برادرانه دو کشور وجود ندارد.

رئیس‌جمهور در خصوص برنامه‌ریزی برای بازسازی سوریه تصریح کرد: باید بقایای نیروهای بیگانه هر چه زودتر از خاک سوریه خارج شوند تا این ملت بتواند با قوت و سرعت روند بازسازی را آغاز کند.

رئیسی، همچنین یاد رشادت‌ها و ایثارگری شهدای مقابله با جریان تروریستی در سوریه و منطقه به ویژه حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

همچنین «حموده صباغ» رئیس مجلس سوریه نیز با ابلاغ سلام گرم و تبریک صمیمانه بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه، اظهارداشت: مردم و دولت سوریه حمایت‌های مردم ایران را هرگز فراموش نخواهند کرد و یاد شهید حاج قاسم در وجدان مردم سوریه جاودان خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایران و سوریه از سرنوشت مشترک برخوردار هستند، گفت: خون پاک مردم سوریه و ایران به هم آمیخته شده و پیوند دو ملت ناگسستنی است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایرانی
    0

    خودت چی شما هم بیگانه هستی چرا دنبال سوریه رو ول نمیکنی و حق ملت رو به سوری ها واگذار کردید طرف سوری رو نگاه کن چقد فربه و چاق شده از بس که مرغ ایرانی خورده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها