وعده مصر به مقاومت فلسطین درباره زمان بازسازی غزه

بعد از اینکه گروه‌های مقاومت ناخرسندی خود را از ممانعت رژیم صهیونیستی از آغاز بازسازی غزه به مصر ابلاغ کردند، سازمان اطلاعات مصر به رهبران گروه‌های مقاومت درباره شروع بازسازی غزه بعد از عید قربان، وعده داد.

وعده مصر به مقاومت فلسطین درباره زمان بازسازی غزه

به گزارش روزنامه الایام، این منبع آگاه اعلام کرد، مسئولان سازمان اطلاعات مصر از گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه خواستند دست نگه دارند و به لجبازی و تعلل رژیم صهیونیستی پاسخ نظامی ندهند و تا دوره بعد از عید قربان صبر کنند تا آن‌ها فرصت فشار بر رژیم صهیونیستی را داشته باشند.

این مسئولان به گروه‌های مقاومت وعده دادند که بعد از عید از طریق شروع ایجاد شهرک مسکونی که مصر در راستای کمک مالی ۵۰۰ میلیون دلاری خود به غزه قول ایجاد آن را داده بود، بازسازی غزه آغاز شود.

این منبع اعلام کرد، گروه‌های مقاومت به مسئولان مصری اعلام کردند که اگر بازسازی غزه را به صورت عملی و با چشم خود نبینند گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

مسئولان سازمان اطلاعات مصر همچنین به گروه‌های مقاومت اعلام کردند که یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس آماده کمک مالی بزرگی برای بازسازی غزه با هماهنگی مصر است.

منبع مذکور اعلام کرد که گروه‌های مقاومت تا اواخر هفته جاری منتشر رسیدن هیئت سازمان اطلاعات مصر به غزه برای بررسی تحولات هستند. این گروه‌ها تسهیلات اخیر رژیم صهیونیستی را ناکافی می‌دانند و معتقدند که شامل لغو کامل محاصره و توقف کامل نقض‌های رژیم صهیونیستی در قدس، مسجد الاقصی، محله شیخ جراح و شهرک سلوان نیست.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها