جزییات کاهش ساعت کار ادارات

جزییات کاهش ساعت ادارات به استانداران سراسر کشور، ابلاغ شد. 

جزییات کاهش ساعت کار ادارات

بر این اساس، تا پایان مرداد ساعت کار ادارات و بانک‌ها از ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود و پنجشنبه‌ها هم ادارات و بانک‌ها تعطیل خواهند بود.

همچنین بعد از ساعت ۱۳، همه تجهیزات برقی ادارات باید خاموش شوند و شرکت‌های برق منطقه‌ای، موظفند برق متخلفان را قطع کنند. البته دستگاه‌های خدمات رسان اضطراری، از مفاد این دستورالعمل مستثنی هستند. همچنین تاکید شده، دستور‌ها و ابلاغیه‌های مرکز دیسپچینگ برق کشور، برای همه مدیران صنعت برق و مشترکان بزرگ، لازم الاجراست.

با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات، ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت از فردا شنبه از ۸:۳۰ تا ۱۶ خواهد بود.

معاون شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: برای سهولت در تردد شهروندان از ساعت ۸:۳۰ و تا ۱۳، یک بار خروج خودرو‌ها از طرح ترافیک رایگان است.

منبع: صداوسیما

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • امیر
    0

    برای رفع تبعیض اداری ،خواهش می کنیم، طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه را در مراکز تمام استانهای کشور و مراکز شهرستانهای تابعه کلانشهرها نیز اجرایی شود،تا خانواده ها بیشتر در کنار هم باشند،انشاالله

  • ناشناس
    0

    چه کاهشی؟ این ساعت برای مشتری و ارباب رجوع است برای کارکنان شش و نیم صبح تا سیزده و سی است، باید کارمندان از ۵ صبح از خونه بیان بیرون تا به اداره برسند، فقط بی نظمی را بیشتر میکنند اگر راست می گفتند همان ساعت قبلی را با یک ساعت کاهش در بعد از ظهر اعمال میکردند اون موقع میشد گفت کاهش ساعت کارکنان،

  • ناشناس
    0

    همه جای دنیا به دلیل پایین آمدن کیفیت و بازدهی خدمات تغییر ساعت کار را کنار گذاشتند ،اینها اصرار به این کار نمایشی دارند ، وقتی یک ساعت قراره زودتر ادارات شروع کنند مجبورند به خاطر تاریکی از لامپها و روشنایی الکتریکی بیشتر استفاده کنند و عملا بار مصرف به یک ساعت زودتر منتقل میشه ، به جای حرف درمانی به فکر تامین برق پایدار و داشتن نیروگاههای رزرو برای زمانهای اضطراری باشید.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      علی الظاهرمخالف خوانی مدونشانه فهمه؟!اقای محترم۵کشورکه اب وهوای وفرهنگ کاری متناسب دارن معرفی فرمائید؟بقیه دنیاپیشکش؟این قانون۴۵ روزه است دراین مدت طلوع افتاب۶ صبحه؟نقد واظهارنظرخوبه منتهابجا؟

  • محمود
    0

    تمام بدبختی کشور ما همین ادارات وبانکها هستن ولاغیر.

  • گمنام‌
    0

    باسلام.بهترین ساعت برای استانها گرمسیر از ۸الی ۱۳ میباشد و برای استانهای دیگر که نسبتا خنک هستند از ۸الی ۱۴چون در ادارات دیگر لازم چراغ راه روها روشن باشه وکارمندان هم براحتی میروند سر کار.باید جلسات را در هفته یک‌روز مشخص براش در نظر گرفت تا هجم برق کمتر بشود.و اما بانکها به جای تعطیل پنچ شتبه ها که کسب وکار را افتضاع میکنه باید پنچ شنبه از ۹الی ۱۴ باشد چون مردم چک‌ دارند و باید کاری کرد تا اقتصاد ضربه نخوره.چرا بعضی شعب را تیم صبح تعطیل نمیکنن وبه جاش عصر ها باز باشند.

  • ناشناس
    0

    باسلام به خبر فوری و کاربران محترم لطفا توجه فرمائید بخش نامه استانداری تهران با خبر اعلامی خبر فوری تناقض دارد استانداری اعلام نموده از ساعت 6:30الی13:30 ولی خبر فوری اعلام کردن 7:00الی 13:00 کدام درست است؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها