خبرهای مهم از مذاکرات وین از زبان واعظی/ استخراج رمزارز ممنوع و خلاف است

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه براساس تصمیم دولت از یک‌ماه گذشته مزارع دارای مجوز هم حق استخراج رمز ارز را ندارند، گفت: استخراج رمز ارز غیرقانونی است و با استخراج کنندگان برخورد و برای آنان جریمه اعمال می‌شود.

خبرهای مهم از مذاکرات وین از زبان واعظی/ استخراج رمزارز ممنوع و خلاف است

محمود واعظی، درباره خاموشی های برق و استخراج رمزارزها گفت: وزیر ارتباطات روز گذشته با ارائه گزارشی در دولت اعلام کرد با توجه به بررسی‌های انجام شده از طریق آی پی ها، رمز ارزها قبلا دو هزار مگاوات برق مصرف می‌کردند که تاکنون تعدادی از این مزرعه ها جمع آوری و با آنها برخورد شده است.

وی با بیان اینکه مزارع استخراج رمز ارزها بسیار پراکنده هستند،گفت: این مزارع در مکان‌های دولتی، غیر دولتی، خصوصی، شخصی، مرغداری‌ها و هر جای دیگر مشاهده می‌شود؛ بنابراین باز هم بررسی‌ها روی این موضوع در حال انجام است.

رییس دفتر رییس جمهوری یادآور شد: بر اساس تصمیم دولت از یک ماه قبل مزارع دارای مجوز از وزارت صمت هم حق استخراج رمز ارز ندارند و در صورت استخراج این کار آنان غیرقانونی است و با این مزارع و این دسته از افراد برخورد می‌شود.

مهم ادامه دادن مذاکرات تا برداشتن تحریم‌ها است

واعظی همچنین درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام در وین و پایان مهلت توافق ایران و آژانس گفت: بحث‌های اصلی در وین انجام شده است و اکنون مرحله تصمیم گیری است. این تصمیم گیری باید هم در تهران و هم در واشنگتن انجام شود.

وی ادامه داد: باید زمانی که هم تهران و هم طرف مقابل تصمیم بگیرد، یک دور دیگر مذاکره باید برگزار و نهایی شود.

رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: مهم اصل مذاکره است که مهمتر از توافق با آژانس انرژی بین المللی است.در هر صورت برای توافق با آژانس راه حلی پیدا می‌کنند تا هم قانون رعایت شود و هم طرف مقابل این اطمینان را پیدا کند که آنچه ما می‌گوییم را عمل می‌کنیم. مهم این است مذاکرات را تا برداشتن تحریم‌ها ادامه دهیم.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    0

    برق معابر هم که قراره قطع بشه کارمندان تو تاریکی چه ساعتی از منزل بیایند بیرون تا شش و نیم صبح به محل کار برسند؟ فکری برای کارمندان خانم شده ؟ همه که ماشین شخصی ندارند و همه ادارات هم که سرویس حمل و نقل ندارند ضمن اینکه قبلا هم این تغییر ساعت امتحان شده و تاثیر به سزایی در کاهش بار مصرف نداشته و به دلیل تغییر ناگهانی ساعت خواب و بیداری فقط باعث به هم ریختن ساعت بیولوژیک بدن کارمندان و مشکلات عصبی و روانی ایشان میگردد.

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      کارگر کارخانه ها از 6 صبح تا 8 بعد از ظهر کار میکنند هیچ چیز شون نمی شه شما دنبال ساعت بیولوژیک هستید .مفت خور.

  • مردم
    0

    خوب در تهران کی باید تصمیم بگیره،مگه دولت نماینده مردم نیست؟یا اینکه تدارکاتچی بیش نیست و اقا بالاسری ها باید برای ملت در زنجیر تصمیم بگیرند،چرا آقای رئیس جمهور شفاف با مردم حرف نمی‌زند و این افراد را با نام و نشان به مردم اعلام نمی کند،از چه می ترسه مگه ۲۴ میلیون نفر پشت سر وی نیستند؟

    نظرات شما -
    • اسد
      0

      باز هم مطالب کلیشه ای ، خسته نشدید از این مزخرفات و دروغ ها ! واعظی چی میگه! شما چی می گید! اون می گه باید بیایند و بررسی کنند و تصمیم بگیرند ، همه طرف ها! بلافاصله شما دنبال جوسازی های حال بهم زن خودتان هستید؟ خوب در هر معاهده ای تصمیم گیری باید توسط قوه مجریه و مجلس گرفته شود. اگر سواد دارید به اصول 77 و 125 قانون اساسی رجوع کنید، البته سواد هم ندارید1 آلبانی که شما را با سواد نمی کنه!

    • سید
      0

      تصمیم با اقاممونه

    • ناشناس
      0

      ان ۲۴ میلیون که یاد آوری کردی امروز بخاطر گرما و قطعی برق با همون شناسنامه های که رای دادن دارن باد خودشون را میزنن و دعا میکنم زودتر این چندروز باقی مانده از این دولت به سر برسه،البته همون تعدادی که در انتخابات به جناب آقای همتی رای دادن مثل جنابعالی درک مشکلات جامعه براشون مشکله و هنوز فکر میکنند دشمنان قسم خورده ایران اسلامی حاضر هستند به ایران کمک کنند.جنابعالی بهتر با خودتون تعامل داشته باشی و قبول کنی امارجدیدحامیان شخص مورد نظر شما ۲۴ میلیون نیست آمار دقیق آن تعداد رای کسب کرده جناب آقای همتی می‌باشد

  • حسن
    0

    دست از سر ملت ایران بردارید و برین برا خودتون دیگه .... مردم ازتون خسته شدن

  • حسن
    0

    ریاست محترم جمهور تا تریبون نیم بندی در اختیار دارید ترس کنار بزار و همه واقعیت ها را به مردم بگوئید بعدا بدتر از حالا همه کاسه و کوزه ها سرشما شکسته می شود. دیگه راهی برای دفاع نداریدبس است سکوت

  • ایرانی
    0

    مگه میشه مگه داریم...... خخخخخخخ

  • من
    0

    طبق کدام ماده قانون خلاف است ؟چطور بررسی شده ؟

  • علی احمد
    0

    آقای واعظی دیگه اظهار نظر نکن که حال همه ازت بهم میخوره

  • شادمهر
    0

    از واعظی هیچ چیز را قبول نکنید.

  • بیدار
    0

    تو هم برو پیش ان دو برادرت در امریکا وحالش را ببر جناب واعظی.

  • بهلول
    0

    یا کار خودتون است یا بچه های بالا

  • ناشناس
    0

    مفت خور بی همه چیز

  • ایرانی
    0

    فقط فقط فقط دروغ دروغ دروغ.......

  • ع ع
    0

    دروغگوها ! دشمنان خدا!

  • مهدی کریمی۰
    0

    سلام آقای واعظی از فاز برجام بیایم بیرون بهتر نیست چون نمی زارم توافق بشه خدا لعنت کن هرکس جلوش میگیرهه

  • ماهرو
    0

    روز گاره بدیه گنجشگ قناری شوده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها