ورود کاندیداهای ریاست جمهوری به محل برگزاری مناظره

بی توجهی ۶ کاندیدای ریاست جمهوری به کرونا؛ فقط همتی ماسک زد / طعنه معنادار همتی به مجری: همه را آقا خطاب کردید ولی آقای رئیسی را جناب آقا!/ ویدئو و تصاویر

اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به دور از حاشیه نبود و اولین نکته ای که به چشم می خورد این بود که 6 کاندیدای این رقابت توجهی به شیوه نامه های بهداشتی نداشتند.

بی توجهی ۶ کاندیدای ریاست جمهوری به کرونا؛ فقط همتی ماسک زد / طعنه معنادار همتی به مجری: همه را آقا خطاب کردید ولی آقای رئیسی را جناب آقا!/ ویدئو و تصاویر

به گزارش خبر فوری - بر اساس مصوبه کمیسیون تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، مناظره نامزدهای انتخابات برای روزهای شنبه ۱۵ خرداد، سه‌شنبه ۱۸ خرداد و شنبه ۲۲ خرداد تعیین شده است.

اولین مناظره امروز (۱۵ خرداد ) با حضور ۷ نامزد تایید صلاحیت شده (سیدابراهیم رئیسی،‌ محسن رضایی،‌ سعید جلیلی،‌ محسن مهرعلیزاده،‌ عبدالناصر همتی،‌ علیرضا زاکانی،‌ امیرحسین قاضی زاده) در رسانه ملی برگزار می شود.

موضوع پرسش‌های نخستین مناظره زنده تلویزیونی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، درباره مباحث اقتصادی است.

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای انجام قرعه کشی جهت تعیین صندلی و روال پرسش‌ها زودتر از ساعت آغاز مناظره، وارد استودیوی محل مناظره‌ می‌شوند.

مدت تعیین شده برای مناظره، ‌۳ ساعت اعلام شده است.

مرتضی حیدری به عنوان مجری مناظره‌های انتخاباتی انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش،‌ هم اکنون کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در حال ورود به رسانه ملی هستند.

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی اولین نفری بود که وارد محوطه صدا و سیما شد و در سخنان کوتاهی گفت: من حل مشکل را در جابجا شدن اشخاص نمی دانم مشکلات پایدارتر از اینهاست نوع کشورداری و حکمرانی ما مشکل دارد. انقلاب اسلامی علیرغم توفیقاتی که داشته نظام اداری را نتوانسته براساس آرمان ها تغییر کند.

قاضی زاده هاشمی: برای یک تحول عظیم در نظام مدیریت کشور آمده ام
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من برای ایجاد یک تحول عظیم در نظام مدیریت کشور پا به میدان گذاشته ام و صدای جوانان، زنان و دختران هستم.

آقای قاضی زاده هاشمی پیش از ورود به استودیوی سیما برای آغاز اولین مناظره نامزد‌های انتخابات در جمع خبرنگاران افزود: من مشکل را در جابجا شدن اشخاص یا انتخاب افراد نمی‌دانم و مسئله این نیست که فلان حزب بیاید و فلان حزب برود بلکه مشکلات ما پایدارتر از اینهاست و ما دچار ساختار معیوب اداری در کشور هستیم و نوع حکمرانی ما مشکل دارد.
وی گفت: من صدای سربازان و آسیب دیدگان از بورس و عزیزانی هستم که به خاطر عملکرد بد مدیریت کرونا اعضای خانواده خود را از دست داده اند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: من رقیب خود را شخص نمی‌دانم و آمده ام زیر میز بزنم، اما نه میز برخورد با اشخاص بلکه میز مدیریت کشور.

ورود همتی به رسانه ملی برای شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی
آقای عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

همتی: آمده ام بگویم نفت را باید از حصر آمریکا خارج کنیم

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده ام تا در مقابل جریانی که تلاش می کند کشور را با سیاسی کاری اداره کنند, بایستم.

ورود رضایی به رسانه ملی برای شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی
آقای محسن رضایی میرقائد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

رضایی: دفاع از ملت ایران با زبان حقیقت
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : جز برای دفاع از ملت ایران و جز با زبان حقیقت گفتن مسیر دیگری در پیش نخواهم گرفت.
محسن رضایی پیش از ورود به استودیوی سیما برای آغاز اولین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالگرد 15 خرداد تصریح کرد : 15 خرداد روزی است که نقطه جهادی در حیات سیاسی ملت ایران رقم خورد .
وی گفت :من برای دفاع از ملت ایران، دفاع از میراث انقلاب به مناظرات آمدم تا بتوانم برنامه ها و حرفهای خود را مطرح و بعنوان سرباز وطن از این میراث بزرگ پاسداری کنم .
آقای رضایی درباره رقیب خود در این مناظرات تصریح کرد:کاملا امادگی دارم با وضعیت موجود که در کشور مستقر شده رقابت کنم بنابراین هرکدام از آقایانی که مقصر و مسبب وضعیت موجود بودند رقیب من هستند چه خودشان مستقیما شرکت کرده باشند چه نمادی از دولتها و مجالس گذشته باشند که وضعیت کشور را به این روز رسانده باشند .
وی افزود :جز برای دفاع از ملت ایران و جز با زبان حقیقت گفتن مسیر دیگری در پیش نخواهم گرفت ولی در این رابطه بسیار قوی عمل خواهم کرد و هیچ نوع مسامحه ای به خودم راه نخواهم داد. امیدوارم بتوانم وظیفه و مسئولیت سنگینی را که شهدا بر دوش من گذاشته اند در این مناظرات ادا کنم.

ورود جلیلی به رسانه ملی برای شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی
آقای سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

ورود رئیسی به رسانه ملی برای شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی
آقای سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

رئیسی: ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور ضروری است
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب‏ ،‌ اجرای عدالت موضوعی مهم است و ایجاد تحول در کشور به ویژه در حوزه مدیریت اجتماعی بسیار ضرورت دارد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پس از ورود به رسانه ملی به منظور شرکت در نخستین مناظره زنده تلویزیونی در جمع خبرنگاران گفت:‌ مردم تغییر وضع موجود را می خواهند که سبب نگرانی بسیاری از دلسوزان انقلاب‏ ، مردم و جوانان عزیز است که نباید وضع کنونی ادامه یابد.
وی لازمه تغییر وضع موجود را حضور بامعنای مردم در صحنه و تصمیم و اراده ملی دانست و افزود: خواست مردم از بنده به عنوان طلبه ای که سال هاست خدمتگزار آنان هستم این بود که در این عرصه حضور پیدا کنم که به این خواست و پیام لبیک گفتم و به صحنه آمدم و امیدوارم بتوانم ماموریت بزرگی را که برعهده ماست انجام دهم.
آقای رییسی گفت: البته مردم همیشه نشان دادند که وظیفه خود را خوب می شناسند، تشخیص می دهند و به آن خوب عمل می کنند.
نامزد ریاست جمهوری افزود:‌ در ابتدای ورود به این عرصه گفتم که آن فردی و چیزی که می تواند رقیب باشد و رقبایی که امروز به ظاهر در میان آن ها رقابت مشاهده می شود گرچه هر یک می توانند در این میدان حاضر شوند و نظر و برنامه ای داشته باشند و وعده ای دهند و همه محترم اند اما من رقیب خود را ناکارآمدی، فساد و وضعیتی می دانم که مردم نمی پسندند و از آن به شدت گله مند هستند و ناامیدی را در جامعه روز به روز رواج می دهند.
وی اضافه کرد: آنچه مردم در این مناظره می خواهند عبارتست از نخست برنامه و دوم کارنامه ای که بتواند اثبات کند که این برنامه بتواند اجرایی شود و سومین نکته آن است که مردم عزیز آنچه را که مطرح می شود اعم از مساله و مساله شناسی و یا راهکارهایی که برای حل مساله ارائه می کنند مبنای ارزیابی قرار می دهند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این سومی را مردم باید نگاه کنند و ببینند در این جایگاه کسی می تواند مساله را حل کند یا نه؟

این جا دیگر کارنامه و عملکردها گواهی می دهد که ببینند کسی که در این کسوت ظاهر می شود صادق القول است و قولش به مردم قول درست و حسابی است، با مردم درست حرف می زند و عملی هم که مردم از او می بینند عمل صادق خواهد بود، داوری این موضوع را باید برعهده مردم عزیز گذاشت.
آقای رییسی ابراز امیدواری کرد: آنچه بر عهده مان است در بیان برنامه ها و یا بیان آنچه که از کارنامه هاست امیدواریم بتوانیم توفیق یابیم به مردم این گونه بگوییم که مساله و حل آن را خوب شناختیم و از آن پس به عهده شماست که بدانید شخص می تواند در این جایگاه راه برای حل مسایل کشور به عنوان رییس جمهور ارائه کند.
وی تاکید کرد: رییس جمهور باید رییسی برای « جمهور » باشد نه یک شخص، جناح ، تفکر و سلیقه خاص بلکه برای جمهور باشد.

ورود مهرعلیزاده به رسانه ملی برای شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی
آقای محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

مهرعلیزاده: رقیبت اصلی من رئیسی است
آقای محسن مهرعلیزاده گفت: بر اساس نظر سنجی تنها رقیب من آقای رئیسی است.
آقای مهر علیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در زمان ورود به سازمان صدا و سیما برای شرکت در مناظره در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه رقیب اصلی شما کیست؟

افزود: فکر کنم تنها آقای رئیسی می تواند به عنوان فردی باشد که براساس نظر سنجی ها می تواند رقیب من باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سعی می کنم صادقانه با مردم حرف بزنم، سعی می کنم آنچه را درد دل مردم است با مردم در میان بگذرام، راه کارها را بگویم و سعی می کنم آنهایی را که در صحنه حاضر شده اند و با این موارد آشنایی ندارند، آشنا بکنم که این عرصه عرصه مشکلی است و باید سابقه ، تحصیلات و تجربیات شان به این کار بخورد.

ورود زاکانی به رسانه ملی برای شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی
آقای علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

زاکانی: آمده ام با اژدهای هفت سر فساد رقابت کنم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : بنده آمده ام تا با اژدهای هفت سر فساد ، ناکارآمدی ، قبیله سالاری و باندبازی رقابت کنم.

آقای علیرضا زاکانی پیش از ورود به استودیوی سیما برای شرکت در اولین مناظره انتخاباتی ، در جمع خبرنگاران با یادی از سالروز قیام 15 خرداد و درود به روان امام راحل و شهدا افزود: سعی من این است که با استدلال ، منطق و با عدد و رقم با کسانی که رقابت می کنیم مواردم را مطرح کنم تا هم قابل قضاوت باشد و هم با واقعیت های جامعه تطبیق کند و هم شعاری نباشد.
این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : ناظر بر شرایط و سختی های امروز عرایضم را بیان می کنم و سعی خواهم کرد راهکاری برای عبور از مشکلات ارائه دهم.
وی افزود: توانمندی های داخل کشور فوق العاده بالاست و اینکه چرا با چنین وضع اسفناکی کشور اداره می شود این همان چیزی است که بنده آمده ام تا با آن رقابت کنم.
آقای زاکانی خطاب به ملت تصریح کرد: بنده آمده ام حق شما را بگیرم ، این حق شما نیست که با چنین وضعیتی زندگی کنید بعد کسانی باشند که از سر سیری شب تا صبح خوابشان نبرد در حالیکه گرسنگانی در جامعه ما هستند که باید شب سنگ به شکمشان ببندند تا بتوانند سر بر زمین بگذارند .
این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنابراین من رقیب خودم را فساد، ناکارآمدی، قبیله سالاری و غیرشایسته سالاری می دانم و ان شاالله که بتوانم حق ملت را بگیرم.

بی توجهی ۶ کاندیدای ریاست جمهوری به کرونا / فقط همتی ماسک زد

در اتاق قبل از مناظره‌ها بین هفت کاندیدای ریاست جمهوری فقط همتی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی کرونا، ماسک زده بود.

بی توجهی ۶ کاندیدای ریاست جمهوری به کرونا /فقط همتی ماسک زد +عکس

عکسی از نحوه نشستن کاندیداهای ریاست جمهوری در محل مناظره

مناظرات انتخاباتی بین ۷ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع «اقتصاد» آغاز شد.

عکسی از نحوه نشستن کاندیداهای ریاست جمهوری در محل مناظره

طعنه معنادار همتی به مجری: همه را آقا خطاب کردید ولی آقای رئیسی را جناب آقا! /لطفا عدالت را رعایت کنید

در جریان اولین مناظرات انتخابات ۱۴۰۰ وقتی مراسم قرعه کشی در حال برگزاری بود، اولین چالش و اختلاف نظر شکل گرفت.

وقتی مجری مراسم خطاب به همتی از لفظ «آقا» استفاده کرد این موضوع موجب اعتراض همتی شد و با لحنی اعتراض گونه به مجری یادآور شد که هنگامی که می‌خواست ابراهیم رئیسی را مخاطب قرار دهد از واژه «جناب آقا» استفاده کرد و این نوعی تبعیض را می‌تواند به دنبال داشته باشد.عدالت را رعایت کنید.

این تذکر از سوی مجری مورد پذیرش قرار گرفت و آن را اصلاح کرد.

منبع: خبر فوری

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 135
  • عشق محمود احمدی نژاد
    0

    فقط محمود خان و لاغیر . رای فقط به مموت

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      خبر فوری جو الکی نده ..

  • سید حسین
    0

    احسنت بر برادران عزیز.اجرکم عندالله

  • ناشناس
    0

    وقتی نتیجه انتخابات از ۱۰ روز پیش معلوم شده این بازیها برای چی هست.جز اینکه فقط مردم سرکار باشن

    نظرات شما -
    • شروین
      0

      دوست عزيز! نتیجه انتخابات اصلا از قبل معلوم نشده!!! این مردم هستند که باید عاقلانه تصمیم بگیرند و فریب همتی و مهرعليزاده رو نخورند!!!

    • محمد
      0

      حرف کلیشه ای که همه بدون فکر تکرار میکنن در حالی که قطعا این مردم هستن که انتخاب میکنن...امیدوارم اینبار درست انتخاب کنن

    • ایرانی
      0

      به ناشناس ،احسنت درست گفتی.....

  • محمد
    0

    صدا سیما چرا داره برای خودری تارا ایران خودرو که جونه همرو به لبشون رسونده تبلیغ میکنه

  • برديا
    0

    هيچکس غير از,اقاي همتي لياقت رياست جمهوري را ندارند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگه تونست به سئوالاش جواب بده کشوروهم اداره میکنه.جمع کنید همتی همتیتونه.ضایع

    • سیامک
      0

      شما اگر يه کم سواد و عقل داشتید می فهمیدید که ايشون دقیقا مقابل سردار سلیمانی عزیز و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هستند!!! هر کسی که ايشون رو به عنوان رئیس جمهور قبول داشته باشه چیزی جز یک خائن علیه مملکت نیست!!!!!! زیرا فقط بلده که بقیه رو به طرز مفتضحانه تخریب کنه وگرنه به درد حتی چاه کن فاضلاب هم نمی خوره!!!!! چون اونجا رو هم همانند بانک مرکزی و بیمه و کشور به گند میکشه!!!!

    • سجاد
      0

      فقط رئیسی..

  • علی
    0

    سیرک شروع شد

  • محمد
    0

    فقط دکتراحمدی نژاد مابه این دروغگوهای تشنه ی قدرت رای نمیدهیم

  • ایرانم
    0

    حالم از این شو بهم میخوره

  • ایرانم
    0

    حالم از این شوو بهم می خوره

  • میثم
    0

    مهر علیزاده حتی از روی برگ از پیش نوشته نمی تونه به سئوال ها جواب بده. وهمتی هم که بلد نیست به سئوالها جواب بده

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      نمی خوان که جواب بدن چون پاشون گیره

    • بردیا
      0

      دقیقا با شما موافقم این دو نفر اصلا برنامه ای برای پیشرفت کشور ندارند و فقط به تخریب سایر کاندیداها دست می زنند!! و آقای رئیسی رو تحت بیشترین تخریب قرار می دهند اون هم به دلیل اینکه در صمت خودشون کار خود رو به بهترین نحو انجام دادند!

  • ناشناس
    0

    وای خیلی مهمه آقای همتی ماسک زدن و تیکه انداخته!!!! جمع کنید این تیتر زدن رو هنوزم مدرک رو ساده فرض کردین دیگه تموم شد دورانی که با این حرفا رای میگرفتین

  • حمزه
    0

    درود بر رئیسی جانم فدای رئیسی

    نظرات شما -
    • نیما
      0

      فقط آقای رئیسی هستند که مدیر و مدبر هستند و اصلا بقیه نامزد های محترم رو تخریب نمی کنند و فقط آقای رئیسی رو به دلیل درست انجام دادن وظایفشون تخریب می کنند

    • ناشناس
      0

      وظیفه تخریب به عهده 3تای دیگه بود

  • قلندر خیلی واقعی
    0

    یکی به من بگه چرا امروز کوکائین تو تهران گران شد

    نظرات شما -
    • جانباز آتش به اختیار
      0

      به نظرت کدوم یکی استفاده کرده ؟

    • لیلا
      0

      منظورش همتی و مهر علیزاده است

  • فرهاد گرامی
    0

    شرح تصویر: احمدی نژاد اجرای تماشای مناظره ها از شبکه یک

  • ناشناس
    0

    فقط موندم چرا همتی به سئوالی کاازش راجبه بدهکاران بانکی ازش پرسیدن پاسخ نداد؟واقعا موندم

    نظرات شما -
    • بی نام
      0

      بله دقیقا همینطور است ايشون و آقای مهرعليزاده فقط و فقط تخریب کردن رو بلد هستند وگرنه به هیچ وجه برنامه ای برای اداره کشور ندارند!!!!!

    • ناشناس
      0

      واقعا" نمیدونی ابر بدهکاران از چه قماشیند ؟ اگه نام میبرد که ....

    • احمد
      0

      چراشو بذار من بگم. چون 99 درصد این بدهکاران با دار و دسته های همونهایی سر کار دارن که تو ساک های 30 کیلویی به غزه دلار می فرستاد. پس گفتنش یعنی عبور از خط قرمز نظام ...

  • امین
    0

    فقط این طرز ورودشان منو کشته

  • ملول.با سلام
    0

    من نمیدونم احمدی نژاد کی است وچکار کرده که تو اسمش را مدام میاریید اتفاقا احمدی نژاد ازهمه بیشتر تشنه قدرت است او یک پوپولیست تندرو است که ازهمه در روز میگوید همه بگویید شب است.

  • سید رضا
    0

    اصلاح طلبان ( همتی و مهر علیزاده ) بدون هیچ برنامه قابل ارائه دنبال تهمت زدن و فرار رو به جلو هستند . باعث تاسف است که این دونفر بخواهند پشت سکنان ریاست جمهوری بشینند

    نظرات شما -
    • ا
      0

      اره سید جنست عوض کن احمدی رییس جمهور شد باعث تاسف شما نشد پدر مملکت دراورد

  • نادری
    0

    آفتابه لگن هفت دست شام ونهار هیچی

  • ایران
    0

    یکی رو میزارن زیر پا تایکی بالا بره همه از ی جنس

  • کریمی
    0

    این عمل صورت مشهدی سبزوار همه رو کشته امیدواریم عملیات فریب انجام نده امروز

  • رضا
    0

    الحمد ا....نوع شروع وبیان مسائل توسط همه بزرگواران نشان داد که هر بزرگواری چقدر در چتنه دارد وبا چه هدفی وارد مناظره شده است . آیه قرانی الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه بهترین تذکر وراهنما برای انتخاب خوب است ان شاءا....همه همو طنان عزیز سالم وتندرست وعاقبت به خیر باشند

  • سعید
    0

    فقط اون تیکه سندرو پست بیقرار

    نظرات شما -
    • سحر
      0

      نکه خود آقایون فقط تو یک پست به مردم خیانت کردند استاندار بودن چه ربطی به ورزش داشته؟ الکی ترکی حرف زدن که مردم غیور آذربایجان را خر کنن خر خودتونید

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی چیزی برای گفتن ندارد فقط دعوا می کند که شایسته یک کاندید نیست بنظر می رسد انتخاب ایشان یک اشتباه بزرگ است فقط

  • کاربر ناشناس
    0

    باتدبیر ترین کاندیدا که خوب وپخته صحبت می کند اقای ابرهیم رئیسی است که شایسته ریاست می باشد

    نظرات شما -
    • ماهرو
      0

      باتدبیرترین ریس جمهور از نظر من که می‌تونه مشکلات و وضعیت فعلی ایران رو چه از لحاظ داخل کشور چه در سطح بین الملل به بهترین نحو حل کنه یک نفر از این عزیزان می تونست باشه وبقیه ی عزیزان در کابینه ایشان باشن.شهید سلیمانی.مرحوم حاج احمد آقا خمینی،مرحوم آقای هاشمی،اقای میرحسین موسوی،وسید محمد خاتمی.اگر یکی از این عزیزان بود مشکلات خود به خود حل میشد چون خداوند پشت سر این عزیزان بود

  • کاربر ناشناس
    0

    حتی ایشان از مجری برنامه هم ایراد گرفت که چرا بهش جناب اقای همتی نگفته اینهم شد دولت

    نظرات شما -
    • برو خودتی!
      0

      مزخرف داری میگی چون برعکس میگی....بین 7 نفر نمیشه یه نفرو خاص صدا کنه خیلی تابلو داره به مردم میگه ما میخوایم به این جناب رای بدید!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی لایق ریاست نیست فقط

  • محمد
    0

    جنابان همتی و مهرعلیزاده جوری طلبکارن که انگار جناح مقابل این ۸ سال سر کار بودن...بابا روتون وووو

    نظرات شما -
    • ا
      0

      رییسی قضایه بودن انگار سواد نداری

  • علی
    0

    عاشق منش آقای رئیسی هستم واقعا دلسوزانه و در نهایت اخلاق مداری پاسخگو هستن در مقابل وقیحانه ترین شکل تخریب طرف مقابل با متانت تمام برخورد میکنن

  • jiji
    0

    متاسفانه هیچیک از کاندیداها برنامه مدونی ندارندو کلی گویی که کنتور نمی اندازه . بیشتر وعده هاشون در اسناد بالا دستی اومده و تقلب ازاسناد بالادستی شده . با این مناظره ضعیف و بی برنامگی کاندیداها متاسفانه سطح مشارکت بالا نخواهد رفت

  • رای بی رای ولی همتی از بقیشون مردم دارتره
    0

    همتی باشرف ترین و مردمی ترین شخص در بین این اشخاص هست

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      اره واقعا!! مردم داری رو تو به خاک سیاه نشوندن مردم تو بورس و هزار چیز دیگه نشون داده

    • به همتی رای نمیدم و ندهید
      0

      حرفت کاملا اشتباهه دوباره میخواید مملکت بدتر شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    • سحر
      0

      احتمالا تو فرق شرف و بی شرف را نمیدونی.خوش باش فقط اوردوز نکنی

    • ع
      0

      یک وقت لغت نامه منتشر نکنی.

  • دکتر سید
    0

    همه کاندیداها واکسن فایزرشونو زدن

    نظرات شما -
    • سید رضا
      0

      معلوم هست از دارو دسته احمدی هستی شیطون

  • منطقی
    0

    ملت ایران به هوش باشید وارد بازیه اینا نشید ریسی انتصاب شده فقط سیاهی لشکر میخان برای پای صندوق

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      کدوم انتصاب یه سری چرندیات و هی بلغور میکنید چرا دو سری قبل کسی حرف از انتصاب روحانی نمیزد جناب منطقی! اهر دوره مردم اقبالی به اصلاح طلبها ندارن انتخابات میشه انتصابات کاش یه کم اخلاق از جناح مقابل یاد میگرفتید و برای رای مردم احترام قائل می شدید

    • تتلو
      0

      روحانی هم یکی بدتر از ایناس محمدجان اگه جیره خور نیسی یه دور توجامعه می زدی همه چیز دست می آمد در ضمن آقای اصولگرا مودب باشعور داشته باش! شما دیگه مردم رو حساب نمی کنید شما از مردم عبور کرده اید چون توپ تانک اسلحه دارید

  • احمد
    0

    زنده باد مردان غیور ایران عزیزم، فرزندان آذربایجان؛ همتی و مهرعلیزاده ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احمد ولا عابرو ما ترکارو بردن.یاشاسین ایران

    • اسپند
      0

      احمد جان اینا الان فرزند آذربایجانند بعد انتخابات فرزند جیب شان و...

    • ع
      0

      آدمی که در حال غرق شدن است به همه چیز آویزان میشود

  • ن
    0

    یعنی اونایی که میخوان به همتی رای بدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • حسین
    0

    درودخدابر مهندس علیزاده وهمتی انشاالله در۲۸ خرداد شورای نگهبان صداوسیما راغافلگیرکنیم ویک۲خرداددیگری رارقم بزنیم مارییس جمهور انتصابی رئیسی رانمیخواهیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صنعتی زدی یا سنتی؟

    • خشی ۹۸
      0

      بجان خود توهم زدی اینبار هیچی نمی زنی مگر با......... بزنی خخخخخ

    • به ناشناش/ مخاطب حسین
      0

      موتوری به جای سنتی ،صنعتی چینی بهش انداخته

    • رضا سان
      0

      با اینکه افکار اصلاح طلبی دارم..... موافق شما نیستم این دو نفر در حد معاون وزیر دولت اصلاحات هم نیستند. قحط الرجال

    • اسپند
      0

      مگه دلت می خواد دلار بشه 200هزارتومن

    • شاهین
      0

      نیرنگستان ۲خرداد رسوا شده

    • محمد
      0

      یکبار برای همیشه با انتخاب روحانی مملکت رو به فنا دادین ...خجالت نمی کشید...البته ادم بی ابرو چیزی دیگه نداره .

  • تفکر
    0

    تمام حرفها تکراری بود. فقط صحبتهای اقای قاضی زاده حرف دل مردم واهدافش عالی بود.

  • امین
    0

    فرق ایران و آمریکا اینه که اونا یک ماه بعد انتخابات مطمئن شدند که بایدن رئیس جمهور میشه ولی ماه یک ماه قبل انتخابات خبر داریم چه کسی رئیس جمهور میشه

    نظرات شما -
    • ع
      0

      امین......خوردی

  • بردیا
    0

    غیر از آقای همتی که مردی اقتصاد دان و به دور از هر حاشیه هستند باقی نامزدها هر کدام دارای حاشیه های مختلف اعم از اختلاس و عدم مدیریت مناسب در مناصب خود هستند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      کاملا درست گفتید همه غیر از همتی مشکل اساسی دارند

  • رحبی
    0

    همتی بی ادب ترین مذاکره کنتده

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      کلاتون قاضی کن ببین رضایی و زاکانی بی ادب بودن یا همتی؟؟؟؟ 5 به 1 واقعیته

  • ادمین
    0

    مناظره؟؟؟؟؟مردمو چی فکر کردید؟؟بس کنید این دعوای زرگری رو!فردا که خودتون یکی رو می کنید رییس جمهور،اون یکی ها هم تو دولتش یا معاونن یا وزیرن

  • کک
    0

    از چاله به چاه

    نظرات شما -
    • علی
      0

      عمیق تر از چاه روحانی وحود نداشته و ندارد

  • میثم احمدی
    0

    +آقای همتی برنامه برای بدهکاران بانکی چیه؟ _اینا پوششین اینا اینطورین.! +اقای همتی برنامتون چیه؟ _اینا نامردن اگه به نفع رییسی بکشن کنار! +آقای همتی کشاوزری را چیکار میکنی؟ _اینا با پوششی و انتصابی رییس جمهور مشخص میکنن! +اقای همتی خوبین؟ _اینا پوشیین! +نکته پایانی؟ _اینا نامردن! و این داستان تا مناظرات دیگر ادامه دارد....

  • اقتصاد دان دوم بعد همتی
    0

    اقای اقتصاد دان چند سال اقتصاد مملکت تو دست بود تو بانک مرکزی چه شکری خوردی الانم هی جا خالی میدی دم از اقتصاد میزنی رفتنتم از بانک مرکزی نقشه بود واسه مظلوم نمایی الانت

  • ایرانی
    0

    سید عزیز با صداقت سخن گفتند انشاالله با انتخاب مردم رئیس جمهور راستگو رو انتخاب میکنیم انقدر تو این هشت سال دروغ شنیدیم خسته شدیم والا

    نظرات شما -
    • دروغ خان
      0

      اخه اینم شد برای مردن نون بازداشت گفتن بمن بگو چی بلده

  • ما
    0

    ابراهیم بت شکن بشکن بت فسادرا

    نظرات شما -
    • ا
      0

      خخخخ بشکن بشکن بشکن

    • رضا سان
      0

      دست از سر این بنده خدا بردارید

  • M
    0

    همون روحانی بهتر اینهاس

  • عباااس
    0

    همتی و مهرعلیزاده بی ادب بودن. همه ماسک داشتن روش جدیده ملت چون همتی ماسک داشت رای بدید بهش. واقعا خودتون خجالت نمیکشید؟

  • A
    0

    من خودم شخصا قبلا حتی اسم آقای زاکانی رو هم نشنیده بودم ولی به نظر من برنده این مناظره آقای زاکانی بود.انشاالله تو مناظره های بعدی بیشتر با ایشون آشنا بشیم.

  • رضا سان
    0

    چه رجل سیاسی بودن یا ازلحاظ فیزیکی یا روحی مشکل داشتند داقون بودند

    نظرات شما -
    • خاکستری
      0

      رضاسان! توچقدرکامل ودانایی!؟مامانت قربونت بره

  • اقتصاد دان دوم بعد همتی
    0

    بجای ماسک زدن حرف زدن یاد میگرفت بهتر نبود

    نظرات شما -
    • رمضانی
      0

      اگه همتی در مناظره موفق بود رازش دررعایت این قاعده فوتبالی بود بهترین دفاع حمله است

    • ناشناس
      0

      داداش مطمئنی موفق بود

  • علی
    0

    مناظره؟؟؟ زاررررررت

  • احمد
    0

    میگن چرا همتی درمورد بدهکاران بانکی حرفی نزد. بذار چراشو من بگم: چون 99 درصد این بدهکاران با دار و دسته های همونهایی سر کار دارن که تو ساک های 30 کیلویی به غزه دلار می فرستاد. پس گفتنش یعنی عبور از خط قرمز نظام ... رای ما همتی تنها اقتصاددان این جمع 7 نفره

    نظرات شما -
    • نافهم نباشیم
      0

      عجب با دید شما در مورد بدهکاران بانکی پس چطوری تو رسانه ملی مطرح میشه؟ ینی رسانه ملی خودش نمیدونه این خط قرمزه؟؟؟؟؟

    • احمد
      0

      تنها اقتصاد دانان فاسد اوضاع اقتصادی را به این وضعیت در آوردند

  • کارشناس
    0

    متاسفم برای بسیاری که بدون هیچ آگاهی به آقای همتی دید منفی دارند ، آقای همتی مسئول ضرر ما در بورس نیست ، ایشان در بدترین وضعیت کشور ، ثبات ارز و بورس را کنترل کردند ولی فشار اقتصادی تحریمها موجب شد کار از دست خیلی‌ها خارج شود ، پس یک طرفه به قاضی نروید

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      شما از سیاست هیچ خبر ندارید!!! بهتره قبل از اظهار نظر نادرست و نا به جا، اطلاعات سیاسی خود را بالا ببرید!!!

    • ناشناس
      0

      این اقا نشون داده کار را نمیتونه تو دستش بگیره این حجم از ناتوانی در کنترل شایسته فردی که میخاد چهار سال ریاست اجرایی کشور را دست بگیره نیست

  • احمد
    0

    دوستان خبر فوری در جریان باشید که حملات سایبری آدمهای رئیسی در سایت های مختلف شروع شده و در همین سایت داره این اتفاق میفته. خواهشا یه سرچ ساده بکنید تا متوجه شوید در چه سایتها و نظرسنجی هایی این اتفاق افتاده. در همین سایت هم داره این اتفاق میفته. مثلا تا چند دقیقه ی پیش تعداد لایک یک کامنتی خیلی زیاد بود و دیسلایک کم بوده و الان کلا تعداد دیسلایکش چند برابر شده اونم در عرض یک دقیقه. اگر توان مقابله با حملات سایبری رو ندارید، امکان لایک و دیسلایک رو ببندید. لطفا دقت کنید

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      حرف شما کاملا درسته ،کسی که در سایت فعالیت داشته باشه متوجه آن میشه

    • ع
      0

      احمد مورچه خودش سرباز سایبری منافقین است.

  • اسپند
    0

    واقعا ملت عجیبی داریم تا دیروز به روحانی ایراد می گرفتند الان بعضی طرفدار شاگرد مردودی اون شدند بسه دیگه این تفکر حسن کلیدی؛ کلیدش حتی در خونه خودشو باز نمی کنه چه برسه قفل مشکل مردمو

  • آروین
    0

    خاک بر سر خبر فوری

  • محمد
    0

    به نظر بنده مواظب باشید همتی از مملکت خارج نشه ایشان باید جوابگوی وضع موجود باشه که چه شد دلار دربازار این همه رشد کرد ومردم رابه فلاکت نشاند او دارد باکلمات بازی میکند تا خود را مظلوم جلو دهدازهمان بدو ورود طلبکارانه رفتار کرد معلوم پیش چه کسانی درس پس داده پس خیلی خیلی مواظب باشید شبانه فرار نکنه

  • مش جمعه
    0

    هیچ کدام لایق ساختمان پاستور را ندارند.

  • جوان
    0

    فکرنکنم این ازروحانی بهترباشن ازچهرهاشون مشخص

  • شهروند
    0

    بوی لجن وتعفن از کلام همتی فضا را پر کرده بود انسان انقدر حقیر تفاوت از کجا تا به کجاست یک سردار بزرگ شهید میگوید روی قبر من بنویسید سرباز واین بابا هنوز نیامده میگوید چرا به من عالیجناب نمیگوید

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای همتی بازور که کسی بزرگ نمیشود باعقل. سنجیده میشود جناب همتی سخنان شما زشت بود اقای رئیسی چقدر با برزگ منشی وسنجیده جواب داد اقای رئیسی می تواند کشورا اداره کند ودست دلالان وراند خواران را قطع کند

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      جناب کاربر ناشناس اگه خاطرتون باشه دوره های قبل هم آقای رئیسی همینجوری مناظره رو واداد چون عملا هیچ برنامه ای برای ریاست جمهوری نداره و قرار نیست که با اومدنش وضع مملکت خوب شه ایشون واقعا اگه بلد بود تو این سی سالی که تو قوه قضاییه بود میتونست با کنترل زیردستانش اوضاع رو تو اون قوه درست کنه مثل سازمان ثبت اسناد ، شما ببینید چقدر فساد تو همین دفترخانه های قوه قضاییه هست رانت خواران چجوری املاک ملی رو سند دار میکنن و میفروشن متاسفانه رئیسی فقط بخاطر حب مقام هست که داره از این قوه به اون قوه میپره وگرنه واقعا جز شش کلاس سواد هیچی نداره

    • جواب به جناب اقای علیرضا
      0

      اقای علیرضا شما برو تحولاتی که تو قوه قضاییه رخ داده را ببین اگر واقعا دنبال واقعیت هستی تحولاتی که تو استان قدس رخ داد ببین و یک سوال اساسی کسی که گفت رییسی شش کلاس سواد داده خود را ادامه دهنده راه خاتمی دانست اقای خاتمی بیشتر از همون شش کلاس سواد را داشت؟؟؟؟

  • جناب خان
    0

    این تیتر خبر فوری نشون میده که بیرطرف نیست رسانه ای که بی طرف نباشه به درد نمیخوره و به نظرم باید تحریم بشه

    نظرات شما -
    • شش
      0

      باشه حالا سر راهت یه دوتا نون بگیر بیار گشنمونه

  • سید علی
    0

    گویند در جهنم مارهایی هستند که افراد از ترس آنان به اژدها پناه میبرند.

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      حق با شماست،نباید از ترس یک کاندید به کاندید نالایق دیگر پناه ببریم،شاید لازم باشد رای ندهیم

    • ه
      0

      سید کذاب خودت یکی از مارهای خوش و خط و خال هستی.

  • احمد
    0

    به نظر من واسه رای دادن به هر کدام از این آقایون فقط کافیه به نحوه عملکردشون و حسن نیتشون در پست و مقام قبلی نگاه کرد خدا را شکر اکثریت از بین این کاندیداها عملکرد آقایان رئیسی و رضایی و همتی را خوب میشناسن

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      الحق و و انصاف به نظر من عملکرد آقای رئیسی تو پست قبلی خوب بوده

  • رضا
    0

    ۶+۱ ۶پخمه ضعیف برای ۱ پخمه قویتر

  • ملاهای دوزاری
    0

    ۴۳ سال از انقلاب گذشته ،ارگانها ونهادهای مهم، زیر نظر اخوندها بودن(مستقیم و غیرمستقیم) اما در نمازجمعه ها میگن مقصر دیگران هستن و اصلا ربطی به آخوندها نداره !!!!!!

    نظرات شما -
    • ع
      0

      مرگ بر تفرقه افکن

  • ناشناس
    0

    که چه؟ کارنامه و برنامه و راهکار درخشان و استثنایی «جناب» آقای همتی را برای اداره کشور دیدیم: حمله لفظی کودکانه به شخص آقای رئیسی و تهمت و افترا به سایر نامزدها که با سکوت معنادار آقای رئیسی مواجه شد و وارد این جنگ روانی نشدند.

  • حامد
    0

    دست پخت شورای محترم نگهبان که بهتر ازراین نمیشه واقعا کدومشون به درد ریاست جمهوری می خورند از زاکانی که چند دوره در نجلس بود رضایی که جهازیه کاندید همه ادوار ریاست جمهوریه از مهر علی زاده که در ورزش بود از رئیسی که در سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی و قوه قضاییه بوده همتی که ارز کشور را به اینجا رساند قاضی زاده که جراحه و...

    نظرات شما -
    • بهنام
      0

      رییسی اصلح ترین

  • احمد
    0

    خدا را شاهد میگیرم یکی لز اون آقایانی که باعث شد سرمایم تو بورس از بین بره آقای همتی بود چون همگان شاهدن در سه ماهه اول سال ۹۹ این آقا با کم کردن سود بانکی باعث شد اکثریت مردم پولشونا از بانک خارج کنن و بیارن تو بازار سرمایه و اتفاقی که نباید بیفته افتاد تو یکسال گذشته چند بار سود بانکی را بالا پایین کرد

  • هادی
    0

    شخصی از روی پل در رودخانه سقوط کرد و فریاد کمک‌خواهی سر داد. مردی که شناگر ماهری بود به آب پرید و او را نجات داد. هنوز شرشر آب از لباسهای مرد شناگر به زمین می‌ریخت که فریاد کسی دیگر را شنید که در آب افتاده بود. آن مرد به آب پرید و با زحمت فراوان شخص دوم را نیز نجات داد. خسته و کوفته کنار آب دراز کشید و نای راه رفتن نداشت. انکی آرام گرفت و سرپا ایستاد. تازه نفسش جا آمده بود که صدای فریاد شخص دیگری را شنید که داخل آب افتاده بود. غیرتش اجازه نداد و به قصد کمک به او برخاست. اما حقیقتا خسته بود و به زحمت حرکت می‌کرد. شخصی که از کنار، تمام جریان را می‌دید نزد شناگر ناجی آمد و گفت: اگر تا شب هم اینجا بایستی باید به دل آب بزنی و غریقها را نجات دهی. به جای اینکه اینجا غریقها را نجات دهی بالای پل برو و جلوی آن دیوانه‌ای که رهگذران را داخل آب می‌اندازد بگیر.

  • رو
    0

    چرا به همتی برخورده فقط به خاطر کلمه جنا ب؟ مردم این همه بلا سرشان امد چی ؟ غرور ندارن؟ تحمل مردم زیاده شما حتی طاقت شنیدن یک کلمه را ندارین چطور پردم این همه بی عدالتی را تحمل می کنند؟

  • رد
    0

    با توجه به عملکرد شان در پست های قبلی باید رای بگیرن وگرنه حرف قشنگ ،قشنگ همه بلدن. برای کرونا ،بورس سکه ثامن ، اعتیاد ،بیکاری ،موئسسه های بانکی که دارایی مردم را یکجا بالا کشیدن چه کار می توانند بکنند؟ وقتی برای پیدا کردن داروی ساده مشکل پیدا می کنیم تورم چی؟ ان وقت برای یک کلمه جناب ناراحتن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها